- Waardering
- 23.849
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Lekker hersteldagje zo.

Als.....

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als.....

DL wist ik al (167,5x4) en MP gaat gewoon door.Succes met DUP. We horen het wel als je je einde gaat plannen. Ik zou er van blijven genieten zolang het goed gaat.Start DUP
Overigens heb ik geen einde gepland deze keer.
Succes met DUP. We horen het wel als je je einde gaat plannen. Ik zou er van blijven genieten zolang het goed gaat.

Ja 6 weken hoop ik wel te doorlopen zonder al teveel aanpassingen. Vorige keer was dat geen probleem. Verlagen van sets en reps is echter essentieel, want het reguliere DUP-volume kun je bijna niet in een 'normaal' schema kwijt, en het is belangrijk niet opeens terug te vallen naar lager volume. Dat merkte ik meteen vorige keer. Plus het is een gebruikelijke strategie om volume af te bouwen naarmate intensiteit toeneemt natuurlijk![]()
Jammer dat je het origineel niet kan trekken
Er zijn wel veel versies toch..ik bedoel per workout of per week volume aanpassen? Welke versie van wie hanteer jij?

kinderspel voor jou, deze gewichten
succes met je dup
Maar het is belangrijk om aan het volume te wennen.Ahh zo je kan afwisselen met BP incline en OHP evt.
Wel een mooie variatie. Morgen ff goed doorlezen
Wordt 3x DL niet teveel?
Ahh zo je kan afwisselen met BP incline en OHP evt.
Wel een mooie variatie. Morgen ff goed doorlezen
Wordt 3x DL niet teveel?

[/QUOTE]
[QUOTEDe regel dat je maar 1 x per week een setje mag deadliften is in ieder geval redelijk achterhaald![]()
[/QUOTE]