- Waardering
- 4.939
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 14%
Waarom tillen al die strongmans die stenen op? Voor de gainz brah!Waarom zou je niet om die steen of boom heenlopen, of er desnoods over klimmen?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom tillen al die strongmans die stenen op? Voor de gainz brah!Waarom zou je niet om die steen of boom heenlopen, of er desnoods over klimmen?
Dat was eigenlijk de bedoeling.

Hard wegrennen voor kilometers komt ook niet voor in de natuur.Ja precies, het is het optillen van een zwaar gewicht dat (zo ver ik weet) nergens in de natuur voorkomt, en wij of geen enkel ander dier is daar voor gebouwd.
Maar de combinatie niet.Sqautten is een uitermate natuurlijke beweging voor een mens. Kracht zetten ook.
Ben ik niet zo zeker van.
Er komen wel leuke plaatjes langs zo.

Wat zou ongeveer je 1 Rm zijn op de Deadlift denk je?
Ik had het al verwacht.

Ik vind alles goed zolang er maar niet meer over cardio wordt gezeurd.
Gisteren had ik nog teveel spierpijn van het mountainbiken, dus ook deze week geen complete training.

Ik had het al verwacht.
Pijn in de beentjes van het MTBen en dan lekker trainen om de spierpijn er wat uit te krijgen.
Als de benen niet erg vermoeid zijn maar gewoon wat pijn doen helpt dat vaak uitermate goed.
Volgende keer weer volle bak.![]()

Mountainbikenis dat niet een soort cardio dan?
Wat vind je van de bulgarians trouwens? Ik vind het zelf een heerlijke oefening.