Basma
Huge Freak
- Waardering
- 5.883
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
We zijn niet allemaal van die acrobaten zoals jij Neet

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Akkoord, maar een stukje fietsen, hardlopen of zwemmen moet toch wel tot je repertoire horen?We zijn niet allemaal van die acrobaten zoals jij Neet![]()
Akkoord, maar een stukje fietsen, hardlopen of zwemmen moet toch wel tot je repertoire horen?
Ik denk dat vrijwel niemand gemaakt is om met veel gewicht te squattenNiet iedereen is gemaakt om hard te lopen naar mijn mening. Zelf doe ik het eigenlijk ook nooit, omdat m'n benen er behoorlijk verrot van raken.

Ik denk dat vrijwel niemand gemaakt is om met veel gewicht te squatten
Hoewel je daar natuurlijk wel een dikke kont en benen van krijgt, dan maar wat minder hypertrofie bij mij....
Dat is idd wel een terechte vraagMwhaha.
En dan is het dus de vraag waar je prioriteiten liggen!

Mensen zijn eerder gebouwd om zwaar te squatten dan om hard te rennen.Ik denk dat vrijwel niemand gemaakt is om met veel gewicht te squatten
Hoewel je daar natuurlijk wel een dikke kont en benen van krijgt, dan maar wat minder hypertrofie bij mij....

Mensen zijn eerder gebouwd om zwaar te squatten dan om hard te rennen.
Dus geeft mij maar dikke poten en een beestige squat.![]()
Voor korte afstanden kunnen we goed rennen. Maar voor langere afstanden niet. Dan horen we te wandelen.Why? Ik zie daar vanuit de evolutie geen enkele aanwijzing voor. Rennen wel.

Dus op je hurken al schijtend door een bos sprinten?

Voor korte afstanden kunnen we goed rennen. Maar voor langere afstanden niet. Dan horen we te wandelen.
Korte afstanden rennen: kracht en explosiviteit.
Kakken in een bos: squatten (dus de beweging zit er zeker in)
Combineer die 2:![]()
Inderdaad.Dus op je hurken al schijtend door een bos sprinten?![]()
Kakken in een bos met 100 kg op je nek en dan wegrennen als er een leeuw aankomt?Voor korte afstanden kunnen we goed rennen. Maar voor langere afstanden niet. Dan horen we te wandelen.
Korte afstanden rennen: kracht en explosiviteit.
Kakken in een bos: squatten (dus de beweging zit er zeker in)
Combineer die 2:![]()
De discussie krijgt nu een licht absurde wendingDus op je hurken al schijtend door een bos sprinten?![]()

Ja precies, het is het optillen van een zwaar gewicht dat (zo ver ik weet) nergens in de natuur voorkomt, en wij of geen enkel ander dier is daar voor gebouwd.Maar de squatbeweging kunnen maken is iets heel anders dan gebouwd zijn om zwaar te squatten. Niet je sterkste optreden Rikkieboy![]()
Kijken ze srs best vaak naar.Het eerste waar de chicky's naar kijken naar "volle ronde krachtige glutes"
Een steen komt in de natuur voo, een dode zebra ook of een groot stuk boom wat in de weg ligt? Er zijn genoeg dingen die wij vroeger moesten tillen.Ja precies, het is het optillen van een zwaar gewicht dat (zo ver ik weet) nergens in de natuur voorkomt, en wij of geen enkel ander dier is daar voor gebouwd.
Waarom zou je niet om die steen of boom heenlopen, of er desnoods over klimmen?Kijken ze srs best vaak naar.
Een steen komt in de natuur voor, een dode zebra ook of een groot stuk boom wat in de weg ligt? Er zijn genoeg dingen die wij vroeger moesten tillen.