Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goed bezig. Roken sucks. Zou alleen die cardio niet weg doen. Uurtje LISS is ook prima he, 60% max hbpm. Teert een stuk minder op je herstel dan HITT.
Ga je ook olympisch liften, Kraak?Snatch-grip DL
Set 1: 70 kg × 5
Set 2: 120 kg × 5
Set 3: 120 kg × 5

Snatch grip DL ter vervanging van deficit DL of zijn er nog andere voordelen aan?
Mooie squats.
Jammer van de fail op BP.

Ga je ook olympisch liften, Kraak?
Wel mooi zwaar al met snatch grip!

op de rows pak ik hem ook wel eens breed, dat maakt het wel lekker zwaar.
Mwah, je kan vast wel wat wijder voor een echte snatch grip. Al zal je aanvankelijk een stuk minder gewicht kunnen. Zou ongeveer zo moeten gaan (qua vorm en houding):Bench grip is misschien een betere term, zit met pinkjes op de ringen. Heb niet zo'n gigantische wing span![]()
Mwah, je kan vast wel wat wijder voor een echte snatch grip. Al zal je aanvankelijk een stuk minder gewicht kunnen. Zou ongeveer zo moeten gaan (qua vorm en houding):
Tijdje niet gelezen hier, maar het gaat prima zie ik!
Om nog even terug te komen op de cardio discussie; Ik zou niemand aanraden om te gaan rennen, daar herstel je nou eenmaal veel lastiger van dan fietsen, wandelen, zwemmen e.d
Ik zou in jou situatie naast de trainingen toch zeker proberen aardig wat beweging erin te houden. Alleen maar goed voor de conditie en het verbrand ook nog eens wat calorietjes..
Hallo! Heel verstandig om mijn log te volgen. Als je precies het tegenovergestelde doet, wordt je nog eens heel sterk!
Ik zit nu op 88-laag.

Ik vind het anders een indrukwekkende bench. Zeker voor iemand van 88.
Keertje 150 benchen zou leuk zijn, maar eerst nog wat spek eraf.
Pfff... watje. Je moet gewoon alles kunnenOm nog even terug te komen op de cardio discussie; Ik zou niemand aanraden om te gaan rennen, daar herstel je nou eenmaal veel lastiger van dan fietsen, wandelen, zwemmen e.d