MuscleMeat

The power of Now - De kracht van het Nu

PCP adapteert esoterie van de moderne profeten, met dat verhaal ben je voor mij 1 van de nieuwe kerkgenootschappen die het individu blijft boetseren maar nooit leert hoe het zich kan multi profileren door afstand te nemen van 1 identiteit. Net als een schoolopleiding, je weet wel, predestinatie en initiatie voor de gevraagde coöperatie.

Dissociatie laten integreren geeft een krachtigere zelf controle dan alleen maar je connectie met de object georiënteerde wereld blijven monitoren zodat je je ego relativeert. Leuk dat men in staat is verfijnder van z'n ijsje te genieten op het moment, maar een robot voel je je niet en je zetel bevind zich ook niet buiten je hypothalamus. Kortom, je bent nog die identiteit waar je jezelf je hele leven in zult herkennen, daarom zullen maar weinige het Zonnen Kind in zich dragen.

En wat houdt het zonnenkind in je dragen dan in?

---------- Toegevoegd om 16:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:22 ----------

ik hoop dat je je zever zelf niet gelooft:roflol:

Goede onderbouwde reactie!

Misschien dat je iets verder kunt lezen dan de eerste tien regels en mij uitleggen waar dat mentale orgasme vandaan kwam waar verder op in mijn post over wordt gesproken.

En wat houdt het zonnenkind in je dragen dan in?

---------- Toegevoegd om 16:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:22 ----------

Goede onderbouwde reactie!

Misschien dat je iets verder kunt lezen dan de eerste tien regels en mij uitleggen waar dat mentale orgasme vandaan kwam waar verder op in mijn post over wordt gesproken.
wellicht van die dildo in je aarsgat:)

de eerste 10 zinnen waren voldoende om een globaal beeld over de post te kunnen vormen:)

Ze zeggen wel "Don't judge a book by it's cover", jij lijkt te denken dat het wel ok is om een boek te beoordelen op basis van de eerste pagina...

Ik zie dat je 20 jaar oud bent. Toen ik rond die leeftijd was dacht ik ook alles te weten en vond ik dit soort dingen ook gezever dus dat kan ik je niet kwalijk nemen, maar misschien is het wel handig om je te beseffen dat je nog jong bent en niet alwetend.

---------- Toegevoegd om 16:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:26 ----------

wellicht van die dildo in je aarsgat:)

De hoogintelligente Angelus snapt niet wat het onderscheid is tussen het orgasme dat we allemaal kennen en een mentaal orgasme??

Ze zeggen wel "Don't judge a book by it's cover", jij lijkt te denken dat het wel ok is om een boek te beoordelen op basis van de eerste pagina...

Ik zie dat je 20 jaar oud bent. Toen ik rond die leeftijd was dacht ik ook alles te weten en vond ik dit soort dingen ook gezever dus dat kan ik je niet kwalijk nemen, maar misschien is het wel handig om je te beseffen dat je nog jong bent en niet alwetend.

right back at ya:) begin maar eens met je post zelf te lezen en het aantal contradicties op te tellen;)

+ 100

Heb je post nog niet helemaal gelezen maar weet dat je gelijk hebt. Zit zelf aan pagina 50 ofzo maar weet absoluut zeker dat die man gelijk heeft en dit de juiste weg is die iedereen zou moeten volgen om het ware geluk te vinden. Kan ook niet wachten om verder te lezen en te leren om in het hier en nu te gaan leven.. (in principe kan je het niet echt leren, je moet het gewoon voelen/aanwezig zijn)

Precies, het is een kwestie iets inzien, niet een nieuwe manier van denken ontwikkelen.

De hoogintelligente Angelus snapt niet wat het onderscheid is tussen het orgasme dat we allemaal kennen en een mentaal orgasme??

natuurlijk wel, het eerste krijg je door lang genoeg met je pikkie te spelen en het 2de krijg je door een lekkere dosis heroine in je aderen te spuiten:)

right back at ya:) begin maar eens met je post zelf te lezen en het aantal contradicties op te tellen;)

Ik sta open voor commentaar hoor dus ik wel best reageren op inhoudelijk commentaar dat jij hebt.

Ik zal ook direct toegeven dat ik in mijn post dingen beweer die niet wetenschappelijk zijn aangetoond bijvoorbeeld.

Ookal lezen jullie dat boek , waarschijnlijk ga je er niks van opsteken omdat je er niet aan begint met een open mind.
'Condemnation before investigation is the height of ignorance. '

+ deze bevestiging van corleone, die er natuurlijk weer in gelooft, zijn voldoende om te besluiten dat het volslagen BS is:D

Jij denkt serieus dat je zonder het boek te lezen er ook maar iets zinnigs over kan zeggen?

Ik ga toch ook niet zeggen dat Nederland tegen Uruguay ontzettend slecht speelde zonder dat ik wedstrijd zelf heb gezien? Ik kan toch moeilijk naar mensen toe verantwoorden dat ik denk dat Nederland slecht speelde omdat een willekeurig persoon zonder ervaring in sportverslaggeving op een forum dat tegen mij zei?

---------- Toegevoegd om 16:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:34 ----------

Ok, we wachten met smart PCP, met smart.

Wat doe je dan in dit topic als je niet geinteresseerd bent in de discussie? Je hebt vast wel betere dingen te doen met je tijd.

Ookal lezen jullie dat boek , waarschijnlijk ga je er niks van opsteken omdat je er niet aan begint met een open mind.
'Condemnation before investigation is the height of ignorance. '

hoezo zou ik er niet aan beginnen met een open mind:roflol: dat ik nu op voorhand zeg "het is bullshit" zou niets moeten uitmaken op het effect dat het boek op mij heeft.

op dit moment zeg ik ook "het is dikke bullshit als je zegt dat mijn hond kan vliegen", maar als je vervolgens ff langskomt, hem doet vliegen als superman ben ik zeker geneigd mijn mening te herzien:roflol:

een boek dat vol zweverige crap staat zal mij uiteraard niet overtuigen, omdat ik niet zo makkelijk beinvloedbaar ben, maar een boek dat werkelijk zo goed is als jullie beweren zou mij normaal gezien hoe dan ook het "licht" kunnen laten zien;).

natuurlijk wel, het eerste krijg je door lang genoeg met je pikkie te spelen en het 2de krijg je door een lekkere dosis heroine in je aderen te spuiten:)

Mijn vraag staat nog steeds: Hoe kan het dat ik van het lezen van een zweverig boekje een mentaal orgasme krijg?

Jij denkt serieus dat je zonder het boek te lezen er ook maar iets zinnigs over kan zeggen?

Ik ga toch ook niet zeggen dat Nederland tegen Uruguay ontzettend slecht speelde zonder dat ik wedstrijd zelf heb gezien? Ik kan toch moeilijk naar mensen toe verantwoorden dat ik denk dat Nederland slecht speelde omdat een willekeurig persoon zonder ervaring in sportverslaggeving op een forum dat tegen mij zei?

als jij me een samenvatting geeft van de wedstrijd nederland tegen uruguay, kan ik er toch heus wel mijn besluiten uit trekken, net zoals in het geval van dit boekje:)

---------- Toegevoegd om 16:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:39 ----------

Mijn vraag staat nog steeds: Hoe kan het dat ik van het lezen van een zweverig boekje een mentaal orgasme krijg?

hier volgt mijn antwoord: ofwel "dit is het internet", ofwel "je bent simpel":)

hoezo zou ik er niet aan beginnen met een open mind:roflol: dat ik nu op voorhand zeg "het is bullshit" zou niets moeten uitmaken op het effect dat het boek op mij heeft.

op dit moment zeg ik ook "het is dikke bullshit als je zegt dat mijn hond kan vliegen", maar als je vervolgens ff langskomt, hem doet vliegen als superman ben ik zeker geneigd mijn mening te herzien:roflol:

een boek dat vol zweverige crap staat zal mij uiteraard niet overtuigen, omdat ik niet zo makkelijk beinvloedbaar ben, maar een boek dat werkelijk zo goed is als jullie beweren zou mij normaal gezien hoe dan ook het "licht" kunnen laten zien;).

Haha ok , je reageert precies op de manier dat je zou verwachten. En ja als je een oordeel hebt over iets voor je er ook maar iets van kennis van hebt , ben je ignorant.

Haha ok , je reageert precies op de manier dat je zou verwachten. En ja als je een oordeel hebt over iets voor je er ook maar iets van kennis van hebt , ben je ignorant.
geef ik je volledig gelijk in, daarom zei ik al, stuur me de pdf, dan kan ik met nog meer overtuiging zeggen dat het BS is.
en ik heb wel 'iets' van kennis, namelijk de bondige samenvatting van PCP:)

als jij me een samenvatting geeft van de wedstrijd nederland tegen uruguay, kan ik er toch heus wel mijn besluiten uit trekken, net zoals in het geval van dit boekje:)
Zou jij mijn mening over de wedstrijd als niet-sportverslaggever dan zo klakkeloos overnemen? Heb je inmiddels in je jonge leventje nog niet geleerd dat je op je eigen inzichten moet vertrouwen en dat je die weer moet baseren op je eigen ervaringen? In dit geval baseer je je mening op posts van mensen hier, geen van deze mensen heeft ooit een nobelprijs gewonnen oid. Dus waarom neem je mijn post uberhaupt serieus? Misschien ben ik inderdaad wel dom en heb ik het boek totaal verkeerd begrepen. Misschien is mijn beschrijving van het boek zweverig maar ligt dat puur aan het feit dat ik niet met beide benen op de grond sta. Misschien is het boek juist wel heel down to earth geschreven en staan er hele nuttige dingen in. Jij zou dat missen omdat je de beknopte mening van willekeurige mensen op een internetforum te serieus neemt. Wil je echt een volwassen mening over dit onderwerp, zul je toch echt het boek zelf eerst moeten lezen met een open mind.

---------- Toegevoegd om 16:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:39 ----------

hier volgt mijn antwoord: ofwel "dit is het internet", ofwel "je bent simpel":)

Ok, je hebt een heel uitgesproken mening over de materie maar bent niet bereid om dieper in te gaan op zaken. Dus of je bent een troll, of jouw val die altijd na hoogmoed volgt, moet nog komen.

Laatst bewerkt:
geef ik je volledig gelijk in, daarom zei ik al, stuur me de pdf, dan kan ik met nog meer overtuiging zeggen dat het BS is.
en ik heb wel 'iets' van kennis, namelijk de bondige samenvatting van PCP:)

Ik heb het nog niet gelezen , PCP kan je het vast sturen zodat je gedachten bevestiging krijgen. (Wat toch sowieso gaat gebeuren)

Zou jij mijn mening over de wedstrijd als niet-sportverslaggever dan zo klakkeloos overnemen? Heb je inmiddels in je jonge leventje nog niet geleerd dat je op je eigen inzichten moet vertrouwen en dat je die weer moet baseren op je eigen ervaringen? In dit geval baseer je je mening op posts van mensen hier, geen van deze mensen heeft ooit een nobelprijs gewonnen oid.

Dus waarom neem je mijn post uberhaupt serieus? Misschien ben ik inderdaad wel dom en heb ik het boek totaal verkeerd begrepen. Misschien is mijn beschrijving van het boek zweverig maar ligt dat puur aan het feit dat ik niet met beide benen op de grond sta.
als veel/alle mensen die het boek gelezen hebben op ongeveer dezelfde manier reageren kan ik toch al een relatief betrouwbaar globaal beeld vormen, steunend op het concept van social proof:)
Misschien is het boek juist wel heel down to earth geschreven en staan er hele nuttige dingen in. Jij zou dat missen omdat je de beknopte mening van willekeurige mensen op een internetforum te serieus neemt. Wil je echt een volwassen mening over dit onderwerp, zul je toch echt het boek zelf eerst moeten lezen met een open mind.
herinner me een post ergens in het begin van dit topic dat het boek steunt op religie (maar dan niet helemaal, omdat het gebruikt wordt als instrument om de dingen te verduidelijken of zoiets), lijkt me niet echt "down to earth"
en ik heb nu al 3x om de pdf gevraagd en niemand reageert:dunno: dus hoe ga ik het boek zelf kunnen lezen?

Ok, je hebt een heel uitgesproken mening over de materie maar bent niet bereid om dieper in te gaan op zaken. Dus of je bent een troll, of jouw val die altijd na hoogmoed volgt, moet nog komen.
een beetje van beiden:)

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven