XXL Nutrition

The road goes on.. -->> 80KG!!!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.041
Borst & Triceps.
40 minuten tot fail gewerkt. Ging Lekkah:)
14 sets total!

BB Bench Press:
10x67,5kg pr
08x67,5kg
07x67,5kg

Incline DB Press:
10x22kg
08x22kg
08x20kg
Revers-grip:
10x14kg
10x14kg

Lying Tricep Extensions:
13x20kg
08x20kg
06x20kg

Reverse-grip pushdown:
12x15kg
10x15kg
10x15kg Burn....

Laatste oefening is nieuw blijft er tijdje in. Branden als een gek. Eindelijk goede oefening voor de medial head of the tricep. (onderkant)

10x67,5kg tot borst? je gaat wel vooruit man!

Dwarff gaat zeker vooruit, komt helemaal goed hier!

Die reverse pulldowns zijn idd erg lekker om te doen, als je die correct uitvoerd hoeft ie niet zwaar te zijn om flink te verzuren:)

• #1.046
10x67,5kg tot borst? je gaat wel vooruit man!

Yeah:) k zag dat smolov jou ook niet bepaald windeieren legt.

---------- Post toegevoegd Thu 10 May 2012 om 20:46 ----------

Dwarff gaat zeker vooruit, komt helemaal goed hier!

Die reverse pulldowns zijn idd erg lekker om te doen, als je die correct uitvoerd hoeft ie niet zwaar te zijn om flink te verzuren:)

Yesh, begrip:) bedankt mannen.

• #1.047
Weinig zin vandaag.
Hele dag last van zeurende zenuw in me rug aan linkerkant. Nasty:(
Toch maar iets gedaan.

Schouders:
30 minuten workout.

DB Shoulder Press:
8x20kg
7x20kg..bilnaad
9x18kg

Rear Delt Fly's ss Rear Raises
20x7kg ss 12x2,5kg
15x7kg ss 12x2,5kg
15x7kg ss 12x2,5kg
20x7kg ss 12x2,5kg

BB Shrugs: (10-20)
3 setjes met 60kg.
Kan niet tellen en focussen op traps tegelijk lol.:p Reps tot me grip failde..

Volgende week maar standaard met 8kg DB's ''fly-en''

• #1.048
Had vandaag sinds lange tijd weer kapselon gegeten.
Net gegoogeld op calorie-en: 1800 jeeeemig:D:D
Is wel 4,25 elke keer:( Miss maar 2x in de week vast invoeren. Kapsalondag. Zowieso ff op trainingsdag.

1800 kcals is baas kerel... :roflol:

Hoe ging het met je rug dan na de training? Ik merk altijd dat het na een training beter gaat als ik ergens zeurende pijntjes heb.

• #1.050
1800 kcals is baas kerel... :roflol:

Hoe ging het met je rug dan na de training? Ik merk altijd dat het na een training beter gaat als ik ergens zeurende pijntjes heb.

Ik ben serieus aan overwegen om min. 2x per week te eten heb er veel voor over maar komt dus al bijna op 10tje per week.

Jaa idd dat is best wel geniaal. Ik had spierpijn in bovenkant van me borst. Van afgelopen woensdag. Maar na serie raises en fly's was dat helemaal weg. Zit natuurlijk allemaal aan elkaar vast bovenin. Je voelt het eerste set en dan verdwijnt het.

Rotator Cuff's neem k mee in de wu van schouders en borst. Zoo belangrijk. Voelt echt goed. Na de training ook nog ff setje of 2. Als eenmaal je schouder naar de fl**ker is kan je niks meer.

Maar dat gelde/gold?(:o) niet voor me rug gister. Maar komt omdat het een zenuw betreft. En die zit beetje onderin/in het midden. Dus had weining met training te maken. Vandaag al minder last van gehad.

Laatst bewerkt:
gaat nog lekker dwarf, je bench is sterk gestegen!

kapsalon is dat niet veel vet ? frieten zit erin shoarma en beetje sla, veel saus haha

sinds wanneer zit er shoarma in een kapsalon xD?

ik eet ze ook best vaak, heerlijk:D

Kapsalon is gewoon de slechtste maaltijd die je nemen kan dus als junkmaaltijd is het gewoon baas:)

Hopelijk gaa het meevallen met je rug blessure kerel... Kan hardnekkig zijn.

• #1.055
kapsalon is dat niet veel vet ? frieten zit erin shoarma en beetje sla, veel saus haha

Daar maak ik me niet druk om. Sta net zo droog als jou en doe er geen ruk aan. Alleen miss minder abs, ik train die niet zo specifiek.

---------- Post toegevoegd Mon 14 May 2012 om 21:18 ----------

sinds wanneer zit er shoarma in een kapsalon xD?

ik eet ze ook best vaak, heerlijk:D

Bij mij weten sinds altijd al shoarma. Hoorde laatst ook dat dus eigenlijk niet standaard is. Maar zo is die op school. Zal wel pic van maken als ik weer 1 naar binnen schuif.

---------- Post toegevoegd Mon 14 May 2012 om 21:19 ----------

Kapsalon is gewoon de slechtste maaltijd die je nemen kan dus als junkmaaltijd is het gewoon baas:)

This eigenlijk alleen maar de patat en de saus dan toch?:P Shoarma, kaas, allerlei groente is niet zo'n probleem.

Die rug is zeker vervelend:S Komt altijd wel standaard terug ook na sessie squaten.

---------- Post toegevoegd Mon 14 May 2012 om 21:20 ----------

This eigenlijk alleen maar de patat en de saus dan toch?:P Shoarma, kaas, allerlei groente is niet zo'n probleem. Ligt er eigenlijk aan wie het eet ja haha.

Die rug is zeker vervelend:S Komt altijd wel standaard terug ook na sessie squaten.
Ik zat te denken om die squat eens tijdje links te laten liggen en flink te gaan lungen en split squaten met dumbbell's op 1 been. Maar weet nog niet.

Laatst bewerkt:
  • #1.056
Maandag: Rug & Biceps training
Tijd: 45 minuten!

Latt Pull-down:
13x56kg pr
8/10x56kg
8/10x56kg

Rear Delt Row: (2 DB's tegelijk)
12x18kg
10x18kg
07x18kg

V-bar Pull-down:
15x50kg
13x50kg Sick Pump!

Ez-bar Curl:
15x20kg
10x20kg
10x20kg
Burnset Elastiek...

Pff, al dat gepraat over kapsalon! Heb gelijk weer honger:meal:

Mooie training weer dwarf! Niet een beetje weinig voor biceps?

lekkere training en ook lekker kort :D
ja ik train me abs nu ongeveer 1 maand meer, vind het veel beter uit zien dan dat ik een bolle buik heb :roflol: en zomer komt eraan he :eyebrow:

:hornyna:

al dat gelul over kapsalons.... ik ben ook maar weer eens naar de kapper gegaan.

Lekkere korte training, wederom een vpr. lekker, 2 biceps oefeningen, speciale rede?

• #1.060
Pff, al dat gepraat over kapsalon! Heb gelijk weer honger:meal:

Mooie training weer dwarf! Niet een beetje weinig voor biceps?

Haha thanks.
Ik heb al lichte pomp in me armen van die pull-downs en rows en bij die V-bar was het dikke pomp. Dat gecurl doe ik al met volle armen en als ik dat klaar heb staan ze op springen. Weet nie of dan nog handig/veilig/nuttig is om nog een curloefening te doen:p

---------- Post toegevoegd Tue 15 May 2012 om 18:04 ----------

lekkere training en ook lekker kort :D
ja ik train me abs nu ongeveer 1 maand meer, vind het veel beter uit zien dan dat ik een bolle buik heb :roflol: en zomer komt eraan he :eyebrow:

:hornyna:

Bolle buiken kennen wij toch nie;P

---------- Post toegevoegd Tue 15 May 2012 om 18:06 ----------

al dat gelul over kapsalons.... ik ben ook maar weer eens naar de kapper gegaan.

Lekkere korte training, wederom een vpr. lekker, 2 biceps oefeningen, speciale rede?

Jaa 45 minuten is helemaal mijn ding;) Had miss nog wel setje of 2 bijgekund maar ik zat goed vol.
2 bicep oefeningen??:p Is toch maar 1? Of doel je ook al op die v-bar? Dat is ook veel bicep en krijg ik insane pomp van. Zal die vaak regelmatig afwissselen met onderhands grip pulldown (chin dus). Die zie ik ook als een volwaardige bicepbuilder.

---------- Post toegevoegd Tue 15 May 2012 om 18:07 ----------

Zometeen borst triceps.

3x BB Bench
3x Incline DB Bench
2x Reverse grip DB
3x Extensions
3x Pushdowns

14 sets in 50 min max.:thumb:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven