- Waardering
- 5.132
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks!
Als ik andere in de sportschool bv zie DB curlen zitten ik relatief hoog op gewicht..
Me uitvoering is goed en cheat amper .. toch apart dat ik relatief meer gewicht (22kilo momenteel 24x) kan verzetten en anderen db curlen op 16 kilo met dikkere biceps![]()
Anders in de toekomst wat meer body english gebruiken
Goed cheaten pak je ook een heleboel meer vezels mee aan .
bv : cheated barbell curls(ez stang) daarna strict incline db curls waarbij je je bankje op 30°zet ofzo

correct me if im wrongmet 32cm armen gisteren 92.5kg gepauseerde close grip bench :$

![]()
Is 30graden vollgens de auteurcorrect me if im wrong
Heb toch nog even een vraag over hoe te laten groeien. Over het algemeen wordt er beweerd dat 8-12 reps nodig zijn voor massa (waar het hier om draait)
Maar als ik naar de filmpjes van Arnold kijk dan beweerd hij dat de muscle schockeren het beste is dmv bijv afbouwen in gewicht en soms maar 1 rep en dan een paar trainingen later hoog in herhalingen met een lichter gewicht.
Hoe zit dit nou?
Huh?
Heb toch nog even een vraag over hoe te laten groeien. Over het algemeen wordt er beweerd dat 8-12 reps nodig zijn voor massa (waar het hier om draait)
Maar als ik naar de filmpjes van Arnold kijk dan beweerd hij dat de muscle schockeren het beste is dmv bijv afbouwen in gewicht en soms maar 1 rep en dan een paar trainingen later hoog in herhalingen met een lichter gewicht.
Hoe zit dit nou?