Fitness Seller

The skinny-arms club!

Kracht is niet gelijk aan massa he:)

Thanks!
Als ik andere in de sportschool bv zie DB curlen zitten ik relatief hoog op gewicht..
Me uitvoering is goed en cheat amper .. toch apart dat ik relatief meer gewicht (22kilo momenteel 24x) kan verzetten en anderen db curlen op 16 kilo met dikkere biceps :p

Anders in de toekomst wat meer body english gebruiken :)

Goed cheaten pak je ook een heleboel meer vezels mee aan .

bv : cheated barbell curls(ez stang) daarna strict incline db curls waarbij je je bankje op 30°zet ofzo

Anders in de toekomst wat meer body english gebruiken :)

Goed cheaten pak je ook een heleboel meer vezels mee aan .

bv : cheated barbell curls(ez stang) daarna strict incline db curls waarbij je je bankje op 30°zet ofzo

30° ? Bedoel je niet 60 ° ofzo? :p

met 32cm armen gisteren 92.5kg gepauseerde close grip bench :$

Heb toch nog even een vraag over hoe te laten groeien. Over het algemeen wordt er beweerd dat 8-12 reps nodig zijn voor massa (waar het hier om draait)

Maar als ik naar de filmpjes van Arnold kijk dan beweerd hij dat de muscle schockeren het beste is dmv bijv afbouwen in gewicht en soms maar 1 rep en dan een paar trainingen later hoog in herhalingen met een lichter gewicht.

Hoe zit dit nou?

30° ? Bedoel je niet 60 ° ofzo? :p

lowinclinecurl3sm.jpg

Is 30graden vollgens de auteur ;) correct me if im wrong

Looks indeed like 45-50 ° :)

Hoeveel oefeningen/sets doen jullie voor armen ?

Ik pak biceps/triceps op 1 dag, alles 3x8 op max intensiteit

3 triceps oefeningen (weighted dips/triceps pushdown/ en close grip
3 biceps oefeningen (standing db curls/concentration curls/ en rope curl

Meer reps maken.

Heb toch nog even een vraag over hoe te laten groeien. Over het algemeen wordt er beweerd dat 8-12 reps nodig zijn voor massa (waar het hier om draait)

Maar als ik naar de filmpjes van Arnold kijk dan beweerd hij dat de muscle schockeren het beste is dmv bijv afbouwen in gewicht en soms maar 1 rep en dan een paar trainingen later hoog in herhalingen met een lichter gewicht.

Hoe zit dit nou?

volume icm progressive overload

wow makkelijk he?

Ik heb ook van die skinny armen, mag ik de club joinen?

Heb zeer korte aanhechtingen van mijn biceps, dus wel een dikke piek.
Maar als mijn armen gestrekt zijn lijken ze wel van een 8-jarig meisje.

Hoe zit dit nou?

Luister gewoon naar je eigen lichaam.

Terug
Naar boven