MuscleMeat

The skinny-arms club!

zit hier op 38cm met aders. (koud)
links 36 waarschijnlijk niet vaak genoeg gewisseld :wanker:

Iedereen heeft aders.

Gewoon barbell curls, hammer curls en ez-bar curls doet het voor mij bij de biceps iedere week. En triceps dips, skullcrushers en pushdowns doen het voor mijn triceps toch wel erg goed. Dit na borst, schouder en rugoefeningen werkt erg goed bij mij.

Aan je profielpic te zien heb je wel aanleg, dus niet echt een hardgainer qua spieren en armen...

Aan je profielpic te zien heb je wel aanleg, dus niet echt een hardgainer qua spieren en armen...
heb geen haast.
beter iets dan niets he :P
eet pas sinds half jaar goed nu en me armen zijn best gegroeid in die korte tijd.
dus ben positief :)

Wat zijn je stats op de compound oefeningen?
Hoe train je je armen? (wekelijks 1x apart, of...?)

Wat zijn je stats op de compound oefeningen?
Hoe train je je armen? (wekelijks 1x apart, of...?)
Barbell row 80 x10
deadlift 165 x1
Bench 70 x5
squat 90/100

ik train met een 3 daagse split. ik tel me trainingen gewoon door over de week heb nooit vaste spiergroep op een dag.
biceps en triceps pak ik meestal met 3 oefeningen

Armen op 38cm koud (train nu 2 jaar en van 33 cm naar 38cm gegaan)
Weeg 88kg bij 1.88m, vp is momenteel 18%

bankdruk 90 kilo 3x8
dumbell curls pak ik op 22 kilo per arm

Liggen ze op schema? persoonlijk vind ik ze achterlopen.

als je je armen wil laten groeien dan zou ik ze wel 2x in de week trainen ik train ze zelf 1x in de week vaak maar 1x in de 2 weken hard. hoeveel repetities doe je C6DL? ik zou persoonlijk vooral voor de rek gaan en full range of motion voor tricep zou ik wat minder herhalingen doen en vooral zwaar, smal dippen smal banken tricep pushdown en skullchrushers zijn mijn favorieten.

Mijn armen zijn op 1.86m 101 kg 17% 44 cm in omtrek zonder pomp
Toen ik op 25% zat 110kg waren ze opgepomt 46,8cm maar kwam dus ook door al dat vet.
Ik zit nu in een cut naar 8% 90a 91 kg
veel succes met je gainz op je armen

Armen op 38cm koud (train nu 2 jaar en van 33 cm naar 38cm gegaan)
Weeg 88kg bij 1.88m, vp is momenteel 18%

bankdruk 90 kilo 3x8
dumbell curls pak ik op 22 kilo per arm

Liggen ze op schema? persoonlijk vind ik ze achterlopen.

lopen achter ja op 88kg mag je toch wel minstens 40cm verwachten.

Als je goede genen hebt wel ja...

denk als je van die 18% naar 10 gaat dat je ook wel wat centimeters verliest.

ja ik zit nu op 17% ik denk als ik op 10% dat ik na een carbload blij mag zijn met 42cm niet aangespannen maar ik heb liever een arm die iets kleiner is maar wel vasculair dan een vettige arm zonder definitie

lopen achter ja op 88kg mag je toch wel minstens 40cm verwachten.

Thanks!
Als ik andere in de sportschool bv zie DB curlen zitten ik relatief hoog op gewicht..
Me uitvoering is goed en cheat amper .. toch apart dat ik relatief meer gewicht (22kilo momenteel 24x) kan verzetten en anderen db curlen op 16 kilo met dikkere biceps :p

Terug
Naar boven