rob91
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1.743
- Lengte
- 1m87
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
kijk eerst deed ik 40 sets van 10 reps, maar daar groeiden ze niet meer op, al een tijdje niet meer, iets later deed ik me eerste kuur; anavar only, al men spieren groeiden maar men armen nog altijd niet.. heb ik gezegt tege me coach stelde hij voor 40 sets van 20 reps, dat deed ik en ze groeiden, voor die kuur en men 2de kuur turinabol, nu deed ik ondertlaatste test dbol en ze reageerden ook niet meer, dan op advies afwisselend naar low rep/high rep gegaan, wat de chemistry achter dat schema is weet ik niet maar voor mij werkt het momemteel, heeft dus niets te maken met kuren probeer het eens een maandje, doet het je niets smijt het overboord
Biceps is de enige leuke spiergroep. Al die drijfnatte 14jarige vmbo sletjes die zich aan je voeten werpen doordat je megaceps hebt :$
Biceps is de enige leuke spiergroep. Al die drijfnatte 14jarige vmbo sletjes die zich aan je voeten werpen doordat je megaceps hebt :$

38-39cm is wel wat aan de kleine kant ja voor die lengte i.c.m. het gewicht. 40/41 zou beter passen imo.

eigenlijk alleen maar barbell compound werk)2000 reps squat
200x10 reps
10 reps squat 20 sec
40 sec rust
2000 min squatten
33.33 uur squats
Dem gainz
)hou jullie bek eens allemaal mij armen zijn 33cm
(wel 2cm meer dan 3 maanden terug, en ik heb geen 800 rep armen gedaan)
1x in mn leven 100 squat challenge gedaan. 100 reps met 100kg in zo weinig mogelijk tijd, wat was dat dood gaan (maar ik was wel sneller dan jeff seid)
1x in mn leven 100 squat challenge gedaan. 100 reps met 100kg in zo weinig mogelijk tijd, wat was dat dood gaan (maar ik was wel sneller dan jeff seid)
wil ik ook nog een keer doen.
hoe lang deed je er over?
wil ik ook nog een keer doen.
hoe lang deed je er over?