AndroidHealthClinic

The skinny-arms club!

Ik vond nooit dat ze achter lopen maar wat vinden jullie? Zijn 38-39cm koud, ik ben 1.85 met 89kg en mijn bench is 120kg.

Laatst bewerkt:
Ja dat is achterlopen.
Ik ben 108kg 193 cm 48cm armen en bench 80

38-39cm is wel wat aan de kleine kant ja voor die lengte i.c.m. het gewicht. 40/41 zou beter passen imo.

kijk eerst deed ik 40 sets van 10 reps, maar daar groeiden ze niet meer op, al een tijdje niet meer, iets later deed ik me eerste kuur; anavar only, al men spieren groeiden maar men armen nog altijd niet.. heb ik gezegt tege me coach stelde hij voor 40 sets van 20 reps, dat deed ik en ze groeiden, voor die kuur en men 2de kuur turinabol, nu deed ik ondertlaatste test dbol en ze reageerden ook niet meer, dan op advies afwisselend naar low rep/high rep gegaan, wat de chemistry achter dat schema is weet ik niet maar voor mij werkt het momemteel, heeft dus niets te maken met kuren probeer het eens een maandje, doet het je niets smijt het overboord

Er is een "regel" dat je moet bijkomen om armmassa te winnen. (zogezegd gemiddeld 2-3 kg overall spiermassa voor 1 cm). Dus als je tijdens dat schema ook een bulk hield, is dat mogelijk, maar dan komt het niet per se door je schema, eerder door je gewonnen massa die zich gelijkmatig verdeeld heeft.

Laatst bewerkt:
Damn.. Misschien iets meer curls dan 40 reps per maand doen :o Biceps trainen vind ik zo kut om te doen

Biceps is de enige leuke spiergroep. Al die drijfnatte 14jarige vmbo sletjes die zich aan je voeten werpen doordat je megaceps hebt :$

hou jullie bek eens allemaal mij armen zijn 33cm :(

(wel 2cm meer dan 3 maanden terug, en ik heb geen 800 rep armen gedaan :( eigenlijk alleen maar barbell compound werk)

2000 reps squat
200x10 reps
10 reps squat 20 sec
40 sec rust

2000 min squatten
33.33 uur squats

Dem gainz

1x in mn leven 100 squat challenge gedaan. 100 reps met 100kg in zo weinig mogelijk tijd, wat was dat dood gaan (maar ik was wel sneller dan jeff seid :o )

hou jullie bek eens allemaal mij armen zijn 33cm :(

(wel 2cm meer dan 3 maanden terug, en ik heb geen 800 rep armen gedaan :( )

1x in mn leven 100 squat challenge gedaan. 100 reps met 100kg in zo weinig mogelijk tijd, wat was dat dood gaan (maar ik was wel sneller dan jeff seid :o )

4x25 duurt niet zo giga lang toch?

25 reps zijn veel te zwaar :P

alles in setjes van 5 gedaan. En dan elke 30 seconde een setje zo wat. Uit eindelijk in 12 minuten klaar. Mn max was toen 200 ongeveer. Echt een week lang intense pijn aan mn quads gehad. Eens maar nooit meer :D

Synthol

Implantaten.

Laatst bewerkt:
wil ik ook nog een keer doen.

hoe lang deed je er over?

geloof mij, dat wil je niet.

12 minuten is wel netjes, ik heb eens 38x 100 gedaan. dat was wel binnen 1 minuut maar lag daarna ook wel 12 minuten dood op de grond te hijgen:roflol:

Armen lijken groter te worden.
zie duidelijk meer lijnen ben ook stuk droger nu.
maar koud zie ik geen fl**ker verschil :treuren:
misschien moet ik maar voor everyday is armday :P

Terug
Naar boven