Theyoungone
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 169
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geef je groot gelijk wat betreft die voeding, zo doe ik het ook en zo is het mentaal ook veel beter en leuker![]()

. Ik heb tot nu toe nog geen leukere onder arm workout gevonden dan een middagje windsurfen (zonder trapeze dan wel). Ik ben erg blij dat ik morgen bench doe en geen row 
Mooi dat het uiteindelijk niks ernstigs was, veel plezier vandaag![]()
Thanks! Ik heb overigens uit de diepste krochten van de sportschool vernomen dat er eindelijk (na 4 maanden) een squatrek, lat pulldown en seated row gaan komen deze week. Mochten deze mythische apparaten daadwerkelijk hun entree maken verander ik m'n lying incline row in een seated row omdat ik dan meer de spieren train die ik ook bij een BOBR pak.

Thanks! Ik heb overigens uit de diepste krochten van de sportschool vernomen dat er eindelijk (na 4 maanden) een squatrek, lat pulldown en seated row gaan komen deze week. Mochten deze mythische apparaten daadwerkelijk hun entree maken verander ik m'n lying incline row in een seated row omdat ik dan meer de spieren train die ik ook bij een BOBR pak.
Inderdaad een ware legende![]()
En dan kunnen we ook eindelijk tegelijk zwaar deadliften![]()
als jij ooit nog eens gaat deadliften vieze verzaker

Waarom houd je die gewichten zo laag? 18 reps waar je er 5 hebt staan is wel erg extreem![]()
Lekker rustig opbouwen dus, lijkt me belangrijk na een blessure.
Ik merk zelf ook dat ik meer progressie maak als ik volume verspreid over verschillende dagen, vooral bij de squat. Ga je ook BBB doen dan? Of alleen de 'normale' assistance op andere dagen doen?
Prima opzet zo, wordt dus een Ub/lb split als ik het begrijp![]()
En dikke repout man, mirin hard![]()