XXL Nutrition

TheDutchOak: Maximum myo gains (Road to 110kg)

wrist wraps?

• Topic Starter Topic Starter
Mag je wel keer van mij lenen als je ze wilt proberen eik ^^

Top :D

---------- Post added at 13:47 ---------- Previous post was at 10:18 ----------

Woensdag 27 augustus

Rows for the h*es

Warming up

Working sets:
50x3
57,5x3
65x18

Straight arm side laterals, 3x8, 9kg
Seated db curls, 3x10 each arm, 16kg

Ipv dips heb ik overhead tricep extensions gedaan om mn triceps toch wat volume te geven en mn borst niet te belasten. 3x8, 20kg

En weer afgesloten met oefeningen voor core, rug stretches en hip flexor stretches.

Mn rep out was weer erg hoog, ik zet de progressie voor row nu ff op 10kg, dan begin ik de volgende cycle met 70kg.

Repout zag er live heel goed uit :) En zou ff kijken voor volgende cycle met die 70 kg, aangezien je dan wel bobr kan denk ik?

Wauw die rows :o

Hoe gaat core nu dan?

Wauw die rows :o

Hoe gaat core nu dan?

Rows zijn altijd goed geweest, nu die pullups nog :p

Het gaat al beter, ik kan weer dingen tillen als ik recht op sta en mn core strak hou. Maar zodra ik voorover buig of ff mn buikspieren laat ontspannen tijdens het tillen doet mn onderrug zeer. M'n TVA werkt niet goed/is te zwak, die zorgt normaal dat je ruggengraat gestabiliseerd wordt als je bukt.

Trucje om te testen:
Touwtje strak om het smalste stuk van je middel binden, naar de grond bukken en als het touw dan in je buik snijdt (oftewel je buik uitzet) werkt de TVA niet goed.

http://balancebio.com/2013/09/02/muscle-of-the-monday-transversus-abdominis/

M'n core gaat dankzij 3x per dag strekken en veel buikoefeningen heel snel vooruit, bij de training van morgen ga ik misschien al weer wat sumo's doen met 30-40kg. Het is echt niks qua gewicht, maar als het goed voelt ben ik er erg blij mee :)

Gainsss! Klinkt goed :)

Welkom welkom :D

---------- Post added at 12:58 ---------- Previous post was at 11:39 ----------

De training van vandaag wordt naar morgen verplaatst omdat ik gister half ziek was, beetje misselijk, geen honger etc. In totaal heb ik misschien 2000kcal binnen gekregen, vandaag mik ik rond de 4000 om wat te compenseren. Hopelijk is alles morgen weer goed en kan ik die ohp gaan slopen :)

Laatst bewerkt:
Kan je meteen mijn wrist wrappies lenen :thumbs:

Zaterdag 30 augustus

Ohp:
30x3
35x3
42,5x12

Met crappy techniek had ik er misschien nog 1-2 uit kunnen persen, maar ik wilde het gecontroleerd houden, vooral nu mn rug nog niet 100 procent is.

Row BBB, 5x10 met 50kg. M'n schema zei 40kg, maar die 1RM is veel te laag, dus toen 50kg gepakt. Het voelde nog lekker makkelijk.

Face pulls, 3x12 met 25kg, die gaat mooi vooruit.

En normaal doe ik nu flat bench, maar mn borst is nog niet helemaal goed. Voor triceps toen nog 3x8-10 rope pushdown gedaan. Mn borst voelt overigens wel steeds beter, maandag waarschijnlijk ff testen met stang of 40kg hoe die voelt.

Leuke log, ga je ook volgen! Heb zelf ook bijna een jaar 5/3/1 gedaan, verschillende variaties. De BBB maar enkele maanden gedaan helaas.
Je mening betreft voeding en het volgen van macro's ben ik het ook helemaal mee eens :)
Succes met je doelen en het herstel proces

Rep out was goed gecontroleerd :)

crappy techniek met (strict) ohp? Als in legdrive gebruiken?

Leuke log, ga je ook volgen! Heb zelf ook bijna een jaar 5/3/1 gedaan, verschillende variaties. De BBB maar enkele maanden gedaan helaas.
Je mening betreft voeding en het volgen van macro's ben ik het ook helemaal mee eens :)
Succes met je doelen en het herstel proces

explain pls. Beviel goed dus, maar niet meer verder mee gegaan omdat? En enkel hoofd oefening 531 en 1 assistance oefening 5x10 gedaan?

crappy techniek met (strict) ohp? Als in legdrive gebruiken?

Nee ik ga sowieso niet push pressen, maar meer als in seconden lange grinds en te veel naar achter leunen waarbij mn rug misschien *snap* zegt

---------- Post added at 18:45 ---------- Previous post was at 18:39 ----------

Ik heb de laatste dagen helaas wat kcal en trainingen gemist door buikpijn, misselijkheid etc. Ben er nu eindelijk achter dat ik waarschijnlijk allergisch/intolerant ben geworden voor tonijn :o Wel het voordeel van bijhouden wat je eet, je kan kijken wanneer het fout gaat.

Nu laat ik alles weer ff tot rust komen en zodra het goed voelt weer verder met het schema :D

Lange grinds maakt toch niet uit, beter wel bij falen wegblijven maar als een rep wat langer duurt is er niet veel aan de hand. En dat achterover leunen kan je enigszins tegengaan door bewust je buik aan te spannen. Adem inhouden tijdens rep maakt dat ook wat makkelijker

Goed nieuws dat je weet wat het probleem was! :D

Stay safe

Terug
Naar boven