AndroidHealthClinic

TheDutchOak: Maximum myo gains (Road to 110kg)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.161
Nice, schema en de overload zien er goed uit :D

Gezien de focus op oly's, zou je niet nog wat overhead toevoegen? En misschien deads, afhankelijk van of dat kan ivm blessure en de al vele pulls.

:thumb: Overhead squats doe ik sws elke train als stretch/mobility oefening. Deads en (overhead) press werk laat ik nog heel even zitten tot m'n elleboog weer full saiyan is. Merk bij deads dat m'n elleboog zo'n volledige lock out onder gewicht best lastig vindt, snatch grip is wel een optie maar die pak ik al met upright row

lkkre bezig oak en schema ziet er ook goed uit.

• #1.164
Hard

Front squat
40x5
45 2x5
Heb het tempo van de descend drastisch verlaagd om de techniek ff bij te slijpen, vooral bracen was nog een issue als ik te snel ging. Voelde nu heel goed. Toch maar besloten om met 2,5 per train te verhogen, kan mn core ff acclimatiseren

Snatch grip upright row
50x5
70x5
80x4 (+5kg pr), dayum, ging nog best makkelijk. Volgende keer wel ff straps mee voor de top set, Zit geen profiel op het stuk van de bar waar ik em pak. Hij viel bijna uit m'n handen tijdens de 4de rep, hadden nog wel een paar reps in gezeten

Chest cable fly myo
Standing cable row 2x12
Lat pull down myo
Kruls
Overhead squats 10kgx15

Geen tijd voor box jumps helaas, moest gf oppikken.

Gewicht 's ochtends is nu redelijk stabiel rond de 104, ga denk ik in de loop van de zomer naar de 102 en dan weer een jaar leanbulken

Laatst bewerkt:
lkkr pr man netjes.

• #1.167
Front squat
40kgx4
50kg 2x5, had een beetje ongemakkelijke lower back, volgende keer weer wat beter opwarmen

Snatch
40kg 3x4,5,6. Ging easy, volgende keer 42,5

Lat pull

3x6-7 70kg, gaat nog steeds mooi vooruit

Chest flies
Negative pull ups
Curls
Overhead squats

Ik heb net een berg boeken binnen gekregen maar ik moet helaas focussen op herkansingen, als de laatste toets geweest is gaan die boeken eraan. Dan komt m'n site ook online en gaan we los op business vlak.

Voor de geinteresseerden:
The intelligent investor. Boek van de mentor van o.a. Charlie Munger en Warren Buffet, nuff said
The ultimate guide to google adwords. Bijna alles over hoe je zorgt dat je site gevonden wordt en online marketing.
I will teach you to be rich. Klinkt scammy as f**k, maar Ramit is een held.
Money master the game. Ook over investeren en financiën.
The personal MBA. Master of business administration, hij heeft de nuttigste dingen uit een complete master studie gepakt en vertaald naar 1 boek.
The 22 immutable laws of marketing. Spreekt voor zich

wat ga je precies lanceren?

• #1.169

Eerst een blog en daarna meerdere ebooks. Blog is leuk terwijl ik aan de ebooks werk

Hoef er niet rijk van te worden, vind het meer een leuk experiment en waarschijnlijk een ervaring waar ik veel van kan leren. Ik maak nu liever fouten, als het nog om een paar euro gaat, dan later met grotere aantallen.

Investeren ga ik na the intelligent investor en money master the game ook mee beginnen, dat moet wel wat geld binnen kunnen brengen over de komende 30 jaar

Kan niet wachten tot de site online gaat man :D

Eerst een blog en daarna meerdere ebooks. Blog is leuk terwijl ik aan de ebooks werk

Hoef er niet rijk van te worden, vind het meer een leuk experiment en waarschijnlijk een ervaring waar ik veel van kan leren. Ik maak nu liever fouten, als het nog om een paar euro gaat, dan later met grotere aantallen.

Investeren ga ik na the intelligent investor en money master the game ook mee beginnen, dat moet wel wat geld binnen kunnen brengen over de komende 30 jaar

klinkt interessant. ben benieuwd!

• #1.173
Hele goeie train

Front squat
50kg 2x5, voelde nu perfect

Snatch grip upright row
75kg 2x7. Ging fucking hard met straps, volgende keer 80+ voor 2x5 minimaal

Lat pulldown 3x8 65kg

Chest incline flies 11,25kg 3x8-12
Rear delt flies 12kg 2x8-12
Negative pull ups x7

Box jumps + 12kg 2x6
Box jumps single leg 3x5

Snatch erbij is wat veel met de huidige set up, 3x per 2 weken snatchen moet ook wel okee zijn omdat die upright row dezelfde beweging is.

Mag in de gym helaas niks filmen maar vind het wel leuk als die front squat en upright row een keer op tape staan

Hoezo mag je niks filmen dan

• #1.175
Hoezo mag je niks filmen dan

'Als mensen slechte techniek op social media zetten wordt dat geassocieerd met de gym'
'Er zijn ook andere mensen bezig die niet gefilmd willen worden'

1). You question my form?!
2). Daarom zijn er hoeken, niemand anders die op beeld staat

Maar dat was te lastig voor ze

• #1.176
Hele goeie train

front squat
50x5
50x7

hang power snatch
47,5kg 3x2, ging heel goed. Volgende keer iets van 3x3 proberen

Leg press
200x3
220x3
240x3 PR

Sprint
30m x5

Box jumps
+- 90cm x10

Morgen is m'n eerste tentamen, dan moet ik nog een week bikkelen en dan eindelijk echt vakantie

prima training. lkkr pr. succes morgen.

Flinke snatches al bro, succes morgen :D

En gezeik van dat filmen, als ze nou zelf toegeven dat ze niet capabel zijn om goed advies te geven :o

Terug
Naar boven