MuscleMeat

TheDutchOak: Maximum myo gains (Road to 110kg)

goeie shape Eik

I'm an excellent hugger

Thanks! snel nog een keer doen, vond het echt leuk

drew_pecfly.gif

Volgende keer in Wageningen?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.146
in

• #1.148

Welkom bij de enige echte steensteen fancl.. wait what

---------- Toegevoegd om 12:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:56 ----------

Laatste tijd veel gefeest, veel getraind en weinig gelogd.

Samenvatting:
ben je nu bijna daily aan het snatchen, probeer +2,5kg per 2 trainingen te halen. Techniek gaat heel hard vooruit, catch is nu veel comfortabeler en stevig.

laatst 70kgx7 gebenched om te kijken hoe m'n elleboog dat vond, ging heel goed.

Gister nieuwe leuke oefening geprobeerd: 1 arm upright row met een kettlebell van 28kg, beste side delt, trap en core spierpijn

Welkom bij de enige echte steensteen fancl.. wait what

---------- Toegevoegd om 12:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:56 ----------

Laatste tijd veel gefeest, veel getraind en weinig gelogd.

Samenvatting:
ben je nu bijna daily aan het snatchen, probeer +2,5kg per 2 trainingen te halen. Techniek gaat heel hard vooruit, catch is nu veel comfortabeler en stevig.

laatst 70kgx7 gebenched om te kijken hoe m'n elleboog dat vond, ging heel goed.

Gister nieuwe leuke oefening geprobeerd: 1 arm upright row met een kettlebell van 28kg, beste side delt, trap en core spierpijn

:roflol::roflol: godver

Snatchen gaat grof vooruit man, ook beter dat die elleboog weer meewerkt. Kan ik je warm maken om weer te gaan powerliften? :o

• #1.150
:roflol::roflol: godver

Snatchen gaat grof vooruit man, ook beter dat die elleboog weer meewerkt. Kan ik je warm maken om weer te gaan powerliften? :o

Thanks man, helemaal geen last van m'n elleboog met snatchen ook :) Haha dat zal nog ff duren, wil eerst weer vol benchen en ohp'en voordat ik serieus op powah ga trainen. Deadlifts worden wel iets wat getraind door het snatchen en snatch upright rows, ga die misschien nog wel een keer oppakken. Squats is niet mijn oefening :o, maar front squats komen ook langzaam terug

• #1.151
Lekkere train junge

Heb ontdekt dat m'n rechterglute minder goed fired dan m'n linker, mis hierdoor wat externe rotatie van m'n rechterbeen en vermoed dat dat de reden is van m'n lichte onderrug snaps af en toe. Heb nu wat activatie oefeningen gedaan en had nergens last van.

Front squats
40kg 3x8. Real easy, maar wel lekker om weer in te komen. Nu per training met 2,5 verhogen.

Snatch upright row van blocks
70kg 3x5 PR niceee. Een gym trainert kwam nog ff met m'n liquid chalk spelen, it's magic

Box jumps
12kg x5
16kg 2x5
18kg x4 PR

Leg press
180kg x3
200kg x3
220kg x3
240kg x3

Was nu opzich klaar, maar zag dat de atletiek baan naast de gym leeg was en ging nog ff sprinten

sprint
30m x 15

nice, trainingen!

• #1.154
woensdag upper gedaan

highlight: Lat pulls 70 3x6 gehaald, verhogen naar 75 als 3x7 lukt

Explosive/ lower body van gister

Front squat
45kg 5x5 easy, die rechterglute van te voren activeren works like magic. Ga nog ophogen met 5kg per train tot 5 reps niet meer lukt.

Snatch upright row
60kg x5
70kg x5
75kg 2x5 , fucking nice +5kg.

snatch voor volume/techniek
37,5kg x25 in 5-6 sets

seated box jumps +- 70cm
12kg x8
16kg 2x8, rep pr, moeilijk veel zweten wel

Kettlebell swings
28kg 2x20

one leg box jump +- 50cm
2x6 per been

box jump met 2 step aanloopje, +- 1m
3x5

Sprint
6x30m, 10 sec rust

Laatst ook ff getest wat m'n max high jump met aanloop is door een stapel dozen steeds hoger te maken, zit nu op 1,25m. Filmpje daarvan komt er nog aan.

Ik ben nu druk met heel veel leren over business, marketing en investeren, spaans leren + herkansingen, dus loggen zal waarschijnlijk eens per week zijn.
Zal nu ook weinig in andere logs kijken, prioriteiten liggen ergens ander, but I do still love you

Laatst bewerkt:
Flinke snatch en jumps weer bro, je kan bijna Strengthcamp in :D

Je zou frontsquat ook op kunnen hogen qua reps, dus bijv.

3x5x45
3x7x45
3x9x45
3x5x50
etc.

• #1.156
Jump: https://youtu.be/LfsOqO8YqzU

---------- Toegevoegd om 12:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:10 ----------

Flinke snatch en jumps weer bro, je kan bijna Strengthcamp in :D

Je zou frontsquat ook op kunnen hogen qua reps, dus bijv.

3x5x45
3x7x45
3x9x45
3x5x50
etc.

Chris Bardner met krullen, that's the goal. Ja true, maar 45kg ging nog zo snel dat ik die 5kg sprongen wel aandurf. Heb opzich zo al een berg volume voor m'n quadjes, hoeven niet heel veel reps meer bij

• #1.157
Lekker lekker, vol in de snatch

Front squat
40x8
45x6
50x5

Lat pull 65kg 3x8
Chest cable flies 12,5kg 3x8

Snatch
40kg 4x4, ging heel goed. M'n snatch is nu nog vanuit hang positie, zodra ik 50kg comfortabel kan (grote schijven erop), ga ik em vaker van de vloer doen. M'n front squats sluiten wel mooi het gat bij de snatch vanaf de grond tot de knie qua movement pattern

Rear delt raises 12kg 3x12
Curls 12kg 3x12
Kettlebell swing 24kg 2x20
Abs

Toekomstig schema:
Dag A:

Front squat, op gevoel werken naar top set 3x5
Lat pull 3x6-10, bij 10 reps +5kg
Chest flies 3x8-12, bij 12 reps +2,5kg
Snatch 6x3/4x4, +2,5kg per week

Curls/kettlebell/abs waar ik zin in heb/ energie voor heb.

Dag B:

Front squat, zelfde als A
Snatch upright row, op gevoel naar topset 3x5
Standing row 2x10-12
Lat pull myo, 1x12-15+4x5
Incline Chest fly myo, 2x12-15+4x5
Weighted Box jump 3x5, werken naar top set

Sprint/curls/abs op gevoel

Dat 3-4x per week, myo is vooral om m'n herstel en gewrichten niet teveel te belasten

Laatst bewerkt:
nice wel die jump

Nice, schema en de overload zien er goed uit :D

Gezien de focus op oly's, zou je niet nog wat overhead toevoegen? En misschien deads, afhankelijk van of dat kan ivm blessure en de al vele pulls.

Terug
Naar boven