ss98
Cool Novice
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 76kg
- Vetpercentage
- 13%
Woe 9 juni UB1
1e training deze week dus heb UB1 gedaan, eindelijk vakantie en had veel zin om te trainen
BB flat bench
5 x 5 x 65 kg
Alle reps gehaald zonder spotter, laatste 2 sets met wrist wraps, zeer tevreden
Pull ups
3 x 5 x bw
Heb hem in smith machine gedaan ipv assisted pullupdipstation en ging veel beter, volgende keer met db tussen benen
DB incline bench
1 x 8 x 22 kg
1 x 8 x 24 kg Pr!
1 x 8 x 24 kg Pr!
Lekker pr'tje na de 5x5 bench nog
DB row
1 x 8 x 32 kg
1 x 8 x 32 kg
1 x 8 x 34 kg (linkerarm) en 1 x 8 x 36 kg (rechterarm, laatste rep grinder) PR!
Dikke faal dat rechts 36 kg en links 34 kg was maar kwam er pas na de sets achter, wel leuk dat ik zelfs de 36 kg net haalde
DB shoulder press
1 x 6 x 20 kg
2 x 5 x 20 kg
Weinig last van nek maar schouders missen nog wel wat kracht tov eerst voor mijn gevoel
Face pulls
3 x 8 x 7,5 kg
Andere manier van uitvoeren en voelde beter, even laag gewicht gepakt dus en rustig uitgevoerd
DB shrug
3 x 12 x 22 kg
Lekker sloom en voelde het goed
Paar setjes biceps gedaan van random dingen maar had rare pijn in linker elleboog opeens, onderhand geen last meer van maar toen ik het voelde ben ik maar gestopt
Tricep Dips
2 x 10 x bw PR!
1 x 8 x bw
Nice
Lekker wat pr'tjes deze training en ook tevreden met de bench target die is gehaald!Morgen LB1 denk ik
Goeie training man! Ik zou wel uitkijken met het gebruik van wrist wraps, dat je er niet te afhankelijk van wordt.... Onderarmoefeningen kunnen goed helpen. Nette PR's heb je trouwens gezet, denk dat er zeker op de dips nog wel een hoop bij kan op dit moment!
---------- Toegevoegd om 21:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:54 ----------
Die RDL blijf je maar gaan..... En dat met cutten... Zeer netjes! Jammer van de legpress maar zeker naar een PR op RDL snap ik het ook wel, blijft min of meer een compound. RDL en Leg Curl in een workout zal vast een hoop spierpijn opleveren....Do 10 juni LB1
Jump squat ss Sit stand jump
3 x 8 x bw + 10 kg + 3 x 8 x bw
Lekker zweten weer
RDL
3 x 5 x 100 kg PR!
Alle sets met straps en 2e en 3e met belt voor zekerheid, voelde goed en controle en form was goed
Leg press
Paar sets met 100 kg gedaan maar voelde dat het er vandaag niet in zat op een of andere manier
Leg curl
3 x 12 x 55 kg
Zwaar na die rdl
Leg extension
3 x 12 x 40 kg PR!
Pr wss doordat ik nu geen leg press heb gedaan, dus vind het niet zo bijzonder
Toen vond ik het wel best geweest, was nog moe van gisteravond en vanavond naar festival dus heb me benen nog nodig en heb het dus niet al te gek / lang gemaakt
Maar nette trainingen! Keep it up!

En dips kunnen zeker nog zwaarder denk ik ja