AndroidHealthClinic

Theyoungone 2015: Let's get back to business

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Woe 9 juni UB1

1e training deze week dus heb UB1 gedaan, eindelijk vakantie en had veel zin om te trainen :D

BB flat bench
5 x 5 x 65 kg
Alle reps gehaald zonder spotter, laatste 2 sets met wrist wraps, zeer tevreden :D

Pull ups
3 x 5 x bw
Heb hem in smith machine gedaan ipv assisted pullupdipstation en ging veel beter, volgende keer met db tussen benen

DB incline bench
1 x 8 x 22 kg
1 x 8 x 24 kg Pr!
1 x 8 x 24 kg Pr!
Lekker pr'tje na de 5x5 bench nog

DB row
1 x 8 x 32 kg
1 x 8 x 32 kg
1 x 8 x 34 kg (linkerarm) en 1 x 8 x 36 kg (rechterarm, laatste rep grinder) PR!
Dikke faal dat rechts 36 kg en links 34 kg was maar kwam er pas na de sets achter, wel leuk dat ik zelfs de 36 kg net haalde :p

DB shoulder press
1 x 6 x 20 kg
2 x 5 x 20 kg
Weinig last van nek maar schouders missen nog wel wat kracht tov eerst voor mijn gevoel

Face pulls
3 x 8 x 7,5 kg
Andere manier van uitvoeren en voelde beter, even laag gewicht gepakt dus en rustig uitgevoerd

DB shrug
3 x 12 x 22 kg
Lekker sloom en voelde het goed

Paar setjes biceps gedaan van random dingen maar had rare pijn in linker elleboog opeens, onderhand geen last meer van maar toen ik het voelde ben ik maar gestopt

Tricep Dips
2 x 10 x bw PR!
1 x 8 x bw
Nice

Lekker wat pr'tjes deze training en ook tevreden met de bench target die is gehaald! :D Morgen LB1 denk ik

Goeie training man! Ik zou wel uitkijken met het gebruik van wrist wraps, dat je er niet te afhankelijk van wordt.... Onderarmoefeningen kunnen goed helpen. Nette PR's heb je trouwens gezet, denk dat er zeker op de dips nog wel een hoop bij kan op dit moment!

---------- Toegevoegd om 21:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:54 ----------

Do 10 juni LB1

Jump squat ss Sit stand jump
3 x 8 x bw + 10 kg + 3 x 8 x bw
Lekker zweten weer

RDL
3 x 5 x 100 kg PR!
Alle sets met straps en 2e en 3e met belt voor zekerheid, voelde goed en controle en form was goed :D

Leg press
Paar sets met 100 kg gedaan maar voelde dat het er vandaag niet in zat op een of andere manier

Leg curl
3 x 12 x 55 kg
Zwaar na die rdl

Leg extension
3 x 12 x 40 kg PR!
Pr wss doordat ik nu geen leg press heb gedaan, dus vind het niet zo bijzonder :p

Toen vond ik het wel best geweest, was nog moe van gisteravond en vanavond naar festival dus heb me benen nog nodig en heb het dus niet al te gek / lang gemaakt
Die RDL blijf je maar gaan..... En dat met cutten... Zeer netjes! Jammer van de legpress maar zeker naar een PR op RDL snap ik het ook wel, blijft min of meer een compound. RDL en Leg Curl in een workout zal vast een hoop spierpijn opleveren.... :D Maar nette trainingen! Keep it up!

• Topic Starter Topic Starter
Goeie training man! Ik zou wel uitkijken met het gebruik van wrist wraps, dat je er niet te afhankelijk van wordt.... Onderarmoefeningen kunnen goed helpen. Nette PR's heb je trouwens gezet, denk dat er zeker op de dips nog wel een hoop bij kan op dit moment!

---------- Toegevoegd om 21:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:54 ----------

Die RDL blijf je maar gaan..... En dat met cutten... Zeer netjes! Jammer van de legpress maar zeker naar een PR op RDL snap ik het ook wel, blijft min of meer een compound. RDL en Leg Curl in een workout zal vast een hoop spierpijn opleveren.... :D Maar nette trainingen! Keep it up!

Thnx kerel! Wrist wraps en straps en belt zijn zeg maar back up protection, om een zware lift gewoon blessurevrij te doorlopen, just in case :) En dips kunnen zeker nog zwaarder denk ik ja :)

---------- Toegevoegd om 23:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:17 ----------

Thank you!

Zat 12 juli UB2

BB flat bench
1 x 5 x 67,5 kg PR!
1 x 4 x 67,5 kg wrist wraps
2 x 5 x 65 kg wrist wraps
1 x 5 x 70 kg (alleen negative, naar boven met spotter)
Jammer dat ik het niet haalde, was meteen half mad op mezelf... Mindset, stop messing with me plis

Pendlay row
3 x 5 x 65 kg PR!
Hehe deze dan weer wel gehaald, was wel pittig zwaar

Chest dips
2 x 8 x bw + 6 kg PR!
Hmm vind dit toch echt een kut oefening, triceps dips merk ik goeie activatie maar dit is het gewoon niet voor mij, kan dat ik het fout doe maar goed het zal wel :p

Chin up
1 x 10 x bw
1 x 5 x bw te weinig rust genomen
1 x 6 x bw straps
Had na 1e setje meer rust moeten nemen en laaste setje toch maar straps erbij gepakt want me handen brandden meer dan dat ik iets in me spieren voelde

OHP
3 x 4 x 40 kg
2 x 8 x 25 kg
Mehh was zwaar, nog ff oefenen met form en schouders waren al moe door dips denk, wss omdat ik schouders teveel pak dus

Face pulls
3 x 12 x 10 kg
Lekker slome uitvoering, feel the burn

DB shrug
3 x 12 x 22 kg
Was heel zwaar ???

Twisting db curl ss CGBP
2 x 8 x 14 kg + 2 x 8 x 35 kg
1 x 8 x 14 kg + 1 x 8 x 40 kg
Lekkere oefeningen voor bi's en tri's, hou deze erin, vooral die cgbp voelde lekker aan

Opzich prima training, moet nog werken aan me mindset voor heavy lifts enzo, iemand misschien tips? Misschien verwacht ik wel teveel van mezelf ofzo... Morgen LB2!

Vandaag niet getraind want was vanochtend zo goed als dood en heb vandaag dus ook niks gedaan eigenlijk. Morgen dan wel LB2, dinsdag UB1 en donderdag LB1. Daarna op vakantie en ik weet waarschijnlijk al welk schema ik na de vakantie ga volgen:
3 x per week fullbody (kan het ook opsplitsen als ik een x meer tijd heb)

Squat
Bench press
Deadlift
Pullups
OHP
Bent over Row

Dit allemaal in setjes van 5 reps en dan steeds ieder setje meer gewicht (increments van 5 kilo denk ik) en dan gewoon hoger gaan totdat ik op een zwaar setje uitkom, of het niet meer goed voelt. Zo kan ik op gevoel trainen en als het waterpolo seizoen dan weer is begonnen heb ik ook een schema waar ik rekening houd met waterpolo. Het schema is vooral gericht op kracht, maar indirect komt daar natuurlijk ook massa bij kijken, vooral gezien het gebruik van alleen maar compounds. Iemand nog tips / tricks? (dit is trouwens het oude schema van BeastModeON, heb het in zijn log gezien en van SteenSteen ook dingen over gehoord en vond het wel een interessant en ik denk goed bij mij passend schema)

Succes met je nieuwe schema! ;)

Lees de tips van Harpep goed door

Ma 14 juli LB2

Warming-up:
10 min treadmill op schuinste instelling en 5,5 km/uur
Paar setjes kuiten
Air squats
Wat strekoefeningen

Db tussen benen squat (op verhoging zodat ik ATG kan)
3 x 12 x 40 kg
zwaardere db is er niet, dus slome uitvoering en dat maakte het een stuk zwaarder

Conv. Deadlift
1 x 5 x 100 kg
2 x 5 x 105 kg (straps) PR!
vorm was goed en had nog wel wat reps kunnen pakken denk ik

Leg press
2 x 5 x 170 kg PR!
1 x 5 x 180 kg PR!
Deed hem nu met wide stance dus de pr's tellen niet echt

Hyperextension
3 x 12 x bw + 20 kg PR!

Leg extension
1 x 12 x 40 kg
1 x 12 x 42,5 kg PR!
1 x 11,5 x 45 kg PR!

Leg curl
1 x 12 x 60 kg
1 x 12 x 62,5 kg
1 x 12 x 65 kg

OHP
Paar setjes met stang en met 30 kg om form nog beter te trainen

Wat ab werk

Goeie train, veel pr's en ook zeer tevreden met de pr's :D

Nare cardio warming up :mad:

Jk, gewoon doen wat jij goed vind voelen :p Sumo deadlift al geprobeerd?

Nare cardio warming up :mad:

Jk, gewoon doen wat jij goed vind voelen :p Sumo deadlift al geprobeerd?

Haha had geen zin in cardio jump squat shit dus probeerde dit maar, ging best lekker eerlijk gezegd :)

Nope, conventional begint nu eindelijk echt lekker te gaan qua form en wil deze er dus nog ff inhouden, misschien in nieuwe schema om de trainingsdag sumo of conventional doen. :rolleyes:

Vandaag niet getraind want was vanochtend zo goed als dood en heb vandaag dus ook niks gedaan eigenlijk. Morgen dan wel LB2, dinsdag UB1 en donderdag LB1. Daarna op vakantie en ik weet waarschijnlijk al welk schema ik na de vakantie ga volgen:
3 x per week fullbody (kan het ook opsplitsen als ik een x meer tijd heb)

Squat
Bench press
Deadlift
Pullups
OHP
Bent over Row

Dit allemaal in setjes van 5 reps en dan steeds ieder setje meer gewicht (increments van 5 kilo denk ik) en dan gewoon hoger gaan totdat ik op een zwaar setje uitkom, of het niet meer goed voelt. Zo kan ik op gevoel trainen en als het waterpolo seizoen dan weer is begonnen heb ik ook een schema waar ik rekening houd met waterpolo. Het schema is vooral gericht op kracht, maar indirect komt daar natuurlijk ook massa bij kijken, vooral gezien het gebruik van alleen maar compounds. Iemand nog tips / tricks? (dit is trouwens het oude schema van BeastModeON, heb het in zijn log gezien en van SteenSteen ook dingen over gehoord en vond het wel een interessant en ik denk goed bij mij passend schema)

Kijk, zo willen we het zien, maar waarom bouw je binnen je training het gewicht op, en niet gewoon elke training wat meer? Onzettend veel succes in ieder geval, en 3x5/5x5 is zeker een aanrader! Mijn tip aan je is wel dat je eerste paar workouts onder je gewicht moet gaan trainen zodat de opbouw makkelijker verloopt en je minder snel vast komt te lopen, en de techniek perfectioneren natuurlijk.

---------- Toegevoegd om 19:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:48 ----------

Ma 14 juli LB2

Warming-up:
10 min treadmill op schuinste instelling en 5,5 km/uur
Paar setjes kuiten
Air squats
Wat strekoefeningen

Db tussen benen squat (op verhoging zodat ik ATG kan)
3 x 12 x 40 kg
zwaardere db is er niet, dus slome uitvoering en dat maakte het een stuk zwaarder

Conv. Deadlift
1 x 5 x 100 kg
2 x 5 x 105 kg (straps) PR!
vorm was goed en had nog wel wat reps kunnen pakken denk ik

Leg press
2 x 5 x 170 kg PR!
1 x 5 x 180 kg PR!
Deed hem nu met wide stance dus de pr's tellen niet echt

Hyperextension
3 x 12 x bw + 20 kg PR!

Leg extension
1 x 12 x 40 kg
1 x 12 x 42,5 kg PR!
1 x 11,5 x 45 kg PR!

Leg curl
1 x 12 x 60 kg
1 x 12 x 62,5 kg
1 x 12 x 65 kg

OHP
Paar setjes met stang en met 30 kg om form nog beter te trainen

Wat ab werk

Goeie train, veel pr's en ook zeer tevreden met de pr's :D

Je training ziet er erg netjes uit, veel PR's ook. Volgens mij heb je behoorlijk sterke poten! Gaat zeker meewerken in je kracht schema die je wilt gaan volgen.

Ik ga je volgen man !

Kijk, zo willen we het zien, maar waarom bouw je binnen je training het gewicht op, en niet gewoon elke training wat meer? Onzettend veel succes in ieder geval, en 3x5/5x5 is zeker een aanrader! Mijn tip aan je is wel dat je eerste paar workouts onder je gewicht moet gaan trainen zodat de opbouw makkelijker verloopt en je minder snel vast komt te lopen, en de techniek perfectioneren natuurlijk.

---------- Toegevoegd om 19:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:48 ----------

Je training ziet er erg netjes uit, veel PR's ook. Volgens mij heb je behoorlijk sterke poten! Gaat zeker meewerken in je kracht schema die je wilt gaan volgen.

Thnx kerel, ik ga dit zo doen omdat ik niet iedere training even goed en sterk zal zijn door de combinatie met waterpolo, vandaar deze opzet :)

---------- Toegevoegd om 21:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:16 ----------

Welkom! ;) tips over jou oude schema zie ik graag tegemoet :D

Dat schema met 4x per week squat,deadlift,bench,pullups,rows en ohp ?

Die ja, alleen ga ik hem 3 x pw doen omdat ik ook 3 x pw waterpolo zal doen :)

Okeoke, wat wil je er over weten dan ?

Ah waterpolo paar jongens die ik ken doen het ook, waren altijd zo enthausiast over het borculo toernooi haha. De ene die ik af en toe nog zie zit nu in seist ??? bij een club

Okeoke, wat wil je er over weten dan ?

Ah waterpolo paar jongens die ik ken doen het ook, waren altijd zo enthausiast over het borculo toernooi haha. De ene die ik af en toe nog zie zit nu in seist ??? bij een club

Mwah, meer gewoon tips on the road en misschien een indicatie van hoeveel sets enzo

Ja daar ben ik nooit geweest maar heb er ook veel goede verhalen over gehoord, verder niet bij zeist in de competitie dus die ken ik niet :p

Mwah, meer gewoon tips on the road en misschien een indicatie van hoeveel sets enzo

Ja daar ben ik nooit geweest maar heb er ook veel goede verhalen over gehoord, verder niet bij zeist in de competitie dus die ken ik niet :p

Je bouwt gewoon op naar je daily conform max (dcm) dus tot hoever je kunt op een goeie techniek.

Lees anders een pagina 27 en verder van me log staat had wel zo ongeveer.

Je bouwt gewoon op naar je daily conform max (dcm) dus tot hoever je kunt op een goeie techniek.

Lees anders een pagina 27 en verder van me log staat had wel zo ongeveer.

Oke thnx! Had de discipline nog niet gevonden om precies in je log te zoeken waar het stond, maar hiermee gaat het lukken :)

Oke thnx! Had de discipline nog niet gevonden om precies in je log te zoeken waar het stond, maar hiermee gaat het lukken :)

Succes ! Als je vragen hebt vraag maar raak ! Je moet wel goed luisteren naar je lichaam wat je wel en niet aankan, want het is toch wel een zwaar schema. Als je voor een PR wilt gaan moet gewoon nog steeds het schema aanhouden dus niet echt opwarmen tot een max wat ik vandaag gedaan heb

Succes ! Als je vragen hebt vraag maar raak ! Je moet wel goed luisteren naar je lichaam wat je wel en niet aankan, want het is toch wel een zwaar schema. Als je voor een PR wilt gaan moet gewoon nog steeds het schema aanhouden dus niet echt opwarmen tot een max wat ik vandaag gedaan heb

Ik zie dat je week 1 5 reps doet week 2 3 reps en week 3 1 rep.
Ik denk dat ik het liever zo doe:
Week 1 5 reps
Week 2 3 reps
Week 3 5 reps
Week 4 3 reps
Week 5 1 reps

Dan pak ik voor mijn gevoel nog enigszins iets op massa :rolleyes: Moet kunnen toch?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven