Vrij 4 juli UB2
BB flat bench
5 x 5 x 62,5 kg
Laatste 2 sets laatste rep grinden, maar toch alles gehaald en tevreden!
Pendlay row
3 x 5 x 62,5 kg
1e setje 65 kg geprobeerd maar was toch te zwaar, is ook nog beetje de oefening leren momenteel
Chest dips
3 x 8 x bw + 4 kg
Voelde lekker en ging goed, proberen iedere x omhoog te gaan in gewicht
Chin up
1 x 10 x bw
PR!
1 x 6 x bw
Wel straps gebruikt want train nu zonder me p*ssy handschoentjes omdat die kapot zijn, dus weer ff wennen aan trainen zonder en dus sommige dingen straps gebruiken

Verder tevreden over 1e set, oude 5 rm was bw + 10 kg hulp
OHP
Wat setjes met 30 en 40 kg gedaan, vrijwel geen last van nek maar schouders hebben veel kracht verloren voor mijn gevoel, ook nog wat db shoulder press gedaan en de 18 kg's haalde ik voor 3 reps ipv de 8 a 10 reps die ik eerst kon

Moet dus ff comeback maken op schouders en rustig aan weer opbouwen...
Face pulls overgeslagen, cable machine was halfuur lang bezet door 3 man dus had ook geen zin om mee te doen nog
Smith shrug
1 x 12 x 70 kg
1 x 12 x 65 kg
1 x 12 x 60 kg
Weinig rust tussen sets en lekker squeezen, de manier van bewegen begint al iets natuurlijker/fijner aan te voelen
Incline db curl
2 x 8 x 10 kg
Dropset:
1 x 6 x 10 kg
1 x 5 x 7 kg
1 x 5 x 5 kg
1 x 10 x 3 kg
Na iedere set 20 seconden laten hangen en triceps aanspannen weer, lekkere pomp
Tricep kickback (was superset met db curl op de dropset na)
2 x 12 x 12 kg
Dropset:
1 x 12 x 12 kg
1 x 12 x 10 kg
1 x 12 x 8 kg
1 x 15 x 5 kg
Lekkere training, tevreden met chin up pr en ook blij dat de bench goed lukte. Verder weinig last van nek en zin in LB2 training van morgen. Cut gaat goed, nog steeds rond 78,3 kg ofzo maar begin wel steeds droger te lijken. Langzaamaan richting onderhoud dan maar denk ik, anders gain ik in me vakantie ineens veel vet als ik niet train en ineens van cutten naar niet tellen van kcal oftewel dikke bulk wss ga... Ga op vakantie wel proberen hard te lopen en wat kracht oefeningen doen om toch in shape te blijven maar niet teveel om ook nog rust te hebben. Eerst nog 3 dagen toetsen en dan anderhalve week ontspannen in Nederland