BeastMode0N
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 2.182
- Lengte
- 1m83
- Vetpercentage
Ik zie dat je week 1 5 reps doet week 2 3 reps en week 3 1 rep.
Ik denk dat ik het liever zo doe:
Week 1 5 reps
Week 2 3 reps
Week 3 5 reps
Week 4 3 reps
Week 5 1 reps
Dan pak ik voor mijn gevoel nog enigszins iets op massaMoet kunnen toch?
Ja zou wel kunnen, maar denk dat je meer profijt gaat uithalen uit het origineel.
Week 1, 5 reps - typisch high volume
Week 2, 3 reps - mid volume
Week 3, singles - low volume.
Zo heb je alles mooi in verhouding
maar als jij jouw variatie fijner lijkt moet je dat lekker gaan doen. Ik zou zeggen probeer eerst origineel en als je het echt niets vindt jouw variatie.Rows en pullups zijn trouwens 7-5-3 reps, wat 1 rep op rows en pullups is niets..
Ik doe zelf met OHP wanneer ik aan mijn max zit van die dag zit ga ik verder met push press omdat het bovenste gedeelte van de OHP bij mij het zwakste is en dat is zeg maar de weakspot therapy

Moet kunnen toch?
. Als het origineel me niet bevalt kan ik altijd overstappen op mijn idee. Hoe lang is aangeraden om dit schema te volgen? 8 - 12 weken? Ik ben van plan eerst kracht op te bouwen en daarna voor massa te gaan, aangezien massa wel redelijk goed zit al voor mijn leeftijd

Beetje vetgains gemaakt maar was niet op lege maag gewogen en hou ook wel wat vocht vast nog denk. Gok rond 2 / 2,5 kg aan vetgains gemaakt in die 2 weken vakantie... Maar heb zeker genoten dus ik klaag niet
Denk nu nog tijdje cutten toch maar zodat ik daarna een lange cleanbulk kan inzetten en hopelijk niet snel boven de 12% kom zodat ik lekker lean ben. Squatrek is er nog niet maar vanochtend waren er wel tekenen in de sportschool dat ze bezig zijn om ruimte te maken en ook tapijt aan het neerleggen zijn... Zullen zien, heb nu nog geen vervanger voor squats, pak misschien leg press of goblet squat om toch wat beweging erin te houden