MuscleMeat

Theyoungone 2015: Let's get back to business

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Maandag 11 augustus

Deze week alles met 3 reps, zullen dus wat pr's zijn aangezien ik nog nooit oefeningen met 3 reps heb gedaan met hoog gewicht, altijd leuk om weer wat pr's neer te zetten :)

Deadlift
3 x 67,5
3 x 75
3 x 82,5
3 x 90
3 x 97,5
3 x 105
3 x 112,5 Pr!

Laatste set geen grind maar wel zwaar, misschien bij deadlift nog meer inhouden met omhoog gaan in gewicht aangezien deze wel het zwaarst is voor m'n cns

OHP
3 x 30
3 x 32,5
3 x 35
3 x 37,5
3 x 40
3 x 42,5
3 x 45
3 x 47,5 Pr!

Ging lekker, vind het toch fijner om bench eerst te doen binnen de training

Chin ups
5 x bw - 20
5 x bw - 15
5 x bw - 10
5 x bw

Deze heb ik gewoon 5 reps gepakt om wat volume te pakken op deze oefening, met 10 kg hulpgewicht voelt het al kut en met 5 kg is niet te doen, dus ik heb besloten om deze voortaan 5 x 10 (soort rule of 50 dus) te doen en gewoon met lager gewicht zodat het tenminste goed te doen is met dat kut apparaat :o

Bench
3 x 40
3 x 45
3 x 50
3 x 55
3 x 60
3 x 65
3 x 70

De 3 x 75 had op zich gekund maar was grinden geworden, dus die hebben we niet gedaan :)
(note: 1 x 75 is mijn oude pr, dus 3 x 75 die er wel in zit is een goede vooruitgang :D)

Bent over row
3 x 50
3 x 55
3 x 60
3 x 65
3 x 70
3 x 75
3 x 80 Pr!

Laatste voelde zwaar maar geen grind of vorm breuk, denk dat het op deze manier nog wel is toegestaan

Training ging lekker, had wel meer rust kunnen nemen eigenlijk want was binnen ruim een uur klaar. Gewicht vanochtend was 81,3 kg (gisterochtend 80,5 maar dat kwam door verkoudheid), dus 200 gram lichter dan vorige week en dat na 4 dagen creatine laden. Vandaag laatste dag creatine laden en daarna bijhouden, cut zet ik nog 2 weken door denk ik want merk dat benen, rug, armen en borst al stuk droger zijn weer, mijn lichaam kennende verlies ik nu nog bijna alleen maar vet op buik en sta ik over 2 weken er dus wel goed droog bij :)

sterke bor vergeleken met de rest van je stats?

Altijd lekker om records te breken. Goeie training

Gaat goed man, hoe bevalt deze manier van treenen ?

Sterke training weer man :)

Als ik zo de optrekmachien voor me zie bij de sportschool, kan je daar wel fatsoenlijk chinups bij doen? Omdat het vrij breed is namelijk.. ;)

sterke bor vergeleken met de rest van je stats?

Valt wel mee voor mijn gevoel, maar kan komen door waterpolo en dus sterke rug en biceps :)

Altijd lekker om records te breken. Goeie training

Thnx!

Gaat goed man, hoe bevalt deze manier van treenen ?

Ja gaat lekker! Alleen mis wel het volume en sommige oefeningen dus dat soort trainingen doe ik ook nog op een soort deload manier :)

Ma - kracht, di - volume, wo - rust, do - kracht, vr - rust, zat - kracht, zon - volume

Sterke training weer man :)

Als ik zo de optrekmachien voor me zie bij de sportschool, kan je daar wel fatsoenlijk chinups bij doen? Omdat het vrij breed is namelijk.. ;)

Dankje maat!

Ja kan prima met de binnenste handvaten weet je nog? :)

Dinsdag 12 augustus

Vandaag volume dagje, heb tussen iedere set 30 seconde rust genomen

Calf raise (jaja #teamnocalves traint ineens kuiten)
1 x 15 x plaat #10
1 x 15 x plaat #10
1 x 15 x plaat #10
1 x 15 x plaat #10

Oude pr lag veel hoger maar al lang geen kuiten getraind dus gewicht boeit me niet echt

Leg curl
1 x 12 x 60 kg
1 x 12 x 60 kg
1 x 12 x 60 kg
1 x 12 x 60 kg

Lekkere burn met zo weinig rust

Leg press (brede 'squat' stance)
1 x 8 x 140 kg
1 x 8 x 140 kg
1 x 8 x 140 kg
1 x 8 x 140 kg

Meisje (nog nooit eerder gezien, maar was best leuk meisje :o) die net 60 kg had gedaan stond te miren :p Was wel zwaar zo met weinig rust

Incline db benchpress
1 x 8 x 24 kg
1 x 8 x 24 kg
1 x 8 x 24 kg
1 x 8 x 24 kg

Lekker rustig uitvoeren

Incline bb benchpress
1 x 8 x 40 kg
1 x 8 x 40 kg
1 x 8 x 40 kg

Heel rustig en lekker branden

Chin up
2 x 10 x bw - 30 kg
3 x 10 x bw - 40 kg

Volgende x alles met 35 kg hulpgewicht of zelfs met 40 kg, pomp maakte het gewoon moeilijk om de oefening goed uit te voeren :rolleyes:

Db row ss Db shrug
3 x 12 x 18 kg + 3 x 12 x 22 kg
Allebei laag gewicht en dus lekker gecontroleerd uitvoeren met weinig rust

Db shoulder press ss Face pulls
3 x 12 x 14 kg + 3 x 12 x 7,5 kg
Hier weer zelfde als bij de andere superset, voelde goed

Strict bb curl ss CGBP
Deze overgeslagen, was kapot

Was weer lekker om zo te trainen, episch hoog volume maar voelt goed, morgen rustdagje en daarna weer een krachtdag

Gewicht vanochtend: 80,9 kg

Eckte pomp mind-mossel connection :D Dag 6-7-1-2 achter elkaar is dus kracht-volume-kracht-volume, niet een beetje te zwaar of..?

En het meisje wil de D

Eckte pomp mind-mossel connection :D Dag 6-7-1-2 achter elkaar is dus kracht-volume-kracht-volume, niet een beetje te zwaar of..?

En het meisje wil de D

Das it mane :D en ja daar ga ik nog even over nadenken goed dat je het zegt, denk dat ik die volumedagen dan echt als deload pak en dus nog lager in gewicht :o

I sure hope so:cool:

Das it mane :D en ja daar ga ik nog even over nadenken goed dat je het zegt, denk dat ik die volumedagen dan echt als deload pak en dus nog lager in gewicht :o

I sure hope so:cool:

Kracht - volume - rust - kracht- volume - kracht - rust,,, kracht - volume ... etc

Waarvan je het tweede volumedagje erg rustig aan doet om niet de volgende dag in de weg te zitten :)

Kracht - volume - rust - kracht- volume - kracht - rust,,, kracht - volume ... etc

Waarvan je het tweede volumedagje erg rustig aan doet om niet de volgende dag in de weg te zitten :)

Goed idee haha thnx! Doe ik het deze 2 weekjes op die manier ;)

Gewicht vanochtend: 80,6 kg

Vandaag rustdagje, voel wel lichte spierpijn in kuiten opkomen dus die ga ik wel tussendoor strekken en bw calf raises doen om het even in beweging te houden en de erge spierpijn te voorkomen

Gewicht vanochtend: 80.2 kg

Gewicht daalt snel maar zal wel door vocht o.i.d. zijn. Had gister ook laatste maaltijd om 1900 al dus misschien dat het daarmee heeft te maken. Maak me iig geen zorgen want weet dat ik qua kcal wel goed zit om 'normaal' te cutten. Nu richting gym voor kracht training

Donderdag 14 augustus

Deadlift
3 x 67,5
3 x 75
3 x 82,5
3 x 90
3 x 97,5
3 x 105

Prima

Bench
3 x 40
3 x 45
3 x 50
3 x 55
3 x 60
3 x 65
3 x 70

Ook prima

Bent over row
3 x 50
3 x 55
3 x 60
3 x 65
3 x 70
3 x 75
3 x 80

De 85 zat er zeker in maar wilde de reps wel op snelheid houden dus hierbij gelaten

OHP
3 x 30
3 x 32,5
3 x 35
3 x 37,5
3 x 40
3 x 42,5
3 x 45
3 x 47,5
3 x 50 Pr!

Ging goed, hield spanning op me hele lichaam en ging zo veel makkelijker

Prima training weer, wel lichte pijntjes in binnenkant van linker front delt, dus voortaan rotator cuff oefeningen doen om het soepel te houden, denk dat het komt omdat me rechterschouder veel sterker is door waterpolo en dat me linker schouder het dus wat zwaarder te verduren krijgt

Laatst bewerkt:
Sterke BOR !

Lekkere OHP ook weer :D

http://www.liftbigeatbig.com/2014/03/thoracic-mechanics-ditching-quasimodo.html doe ik deels;

-Arm circles (small) x10 each direction
-Arm circles (big) x10 each direction
-Alternating internal/external rotations in abduction x10 each arm
-Pullup bar dead hang 2x10-15sec
-Shoulder dislocations
Al met al ben ik er ruim 5 minuutjes mee bezig, maar het heeft wel echt geholpen :)

Thnx!

Lekkere OHP ook weer :D

http://www.liftbigeatbig.com/2014/03/thoracic-mechanics-ditching-quasimodo.html doe ik deels;

-Arm circles (small) x10 each direction
-Arm circles (big) x10 each direction
-Alternating internal/external rotations in abduction x10 each arm
-Pullup bar dead hang 2x10-15sec
-Shoulder dislocations
Al met al ben ik er ruim 5 minuutjes mee bezig, maar het heeft wel echt geholpen :)

:D

Dankjewel kerel, ga dit ook ff proberen dan :p

Gewicht vanochtend: 80,0 kg

Deze keer nog wat lager omdat ik voor het wegen nog lekker zat te scheiten. Zondag even vet % meting om te kijken hoe het ervoor staat. Denk dat ik rond de 12 % zit misschien zelfs wat lager al.

Gewicht vanochtend: Niet gewogen want moest om 6 uur uit bed om te werken en wilde mijn ouders niet wakker maken om te wegen (weegschaal staat in hun slaapkamer namelijk)

Zaterdag 16 augustus

Deadlift
3 x 67,5
3 x 75
3 x 82,5
3 x 90
3 x 97,5
3 x 105

Zit nog steeds beetje te klungelen met techniek, probeer even wat dingen uit en testen wat fijn voelt

Bench
3 x 40
3 x 45
3 x 50
3 x 55
3 x 60
3 x 65
3 x 70

Voelde zwaar maar ging wel goed

Bent over row
3 x 50
3 x 55
3 x 60
3 x 65
3 x 70
3 x 75

Hier maar gestopt want wilde niet teveel gaan swingen

OHP
3 x 30
3 x 32,5
3 x 35
3 x 37,5
3 x 40

Hier ook maar gestopt, rotator cuff oefeningen vergeten te doen en wilde dus niks forceren

Training was niet zo bijzonder vandaag, laatste paar dagen ook veel gewerkt dus niet helemaal fit. Ook weer langzaam aan richting onderhoud gaan denk ik toch maar, en dan op naar de 85 kg 10 % :)

prima trainingen man ik volg weer actief ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven