Steensteen
Huge Freak
- Waardering
- 2.613
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
trens van de rust ende vrede
EN SQUATRACK
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Over een weekje staat hij er sowieso... hooop ik 

inderdaad ja
wat is je onderhoud momenteel ongeveer? en hoe ziet je voeding eruit ?![]()

Zit nu op 2300 kcal + avondeten. Dus rond de 3k kcal denk ik. Doe aan iifym en van die 2300 minimaal 50 gr vet en 140 gr eiwit. Als je wilt weten wat ik precies eet kan je me volgen op myfitnesspal: Theyoungoneone
---------- Toegevoegd om 12:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:49 ----------
Gewicht vanochtend: 81,0 kg
Denk dat ik nu pas zwaarder ben door de bbq van zaterdag, woog me gister ook om 12:00 en nu om 07:00. Maak me iig geen zorgen. Zometeen weer krachttren, zin in![]()
probeer je niet vast te pinnen op je gewicht, wat schommelingen is heel normaal.

) om techniek nog te trainen
Much squats today, theyoungone - road to power and ass
Ja die halfe deadlifts voor bor zijn herkenbaarkrijgen we dat filmpje van squats nog tezien ?

Is begrijpenlijk , al denk ik dat je door een filmpje niet meteen herkent wordtWat is je reden dat je niet herkend wil worden? probeer zelf ook zo min mogenlijk hoor
![]()

Is begrijpenlijk , al denk ik dat je door een filmpje niet meteen herkent wordtWat is je reden dat je niet herkend wil worden? probeer zelf ook zo min mogenlijk hoor
![]()

Niet te veel op hopen... Morgen weer zwemmen. Heb voeding al omhoog gegooid naar 2500 kcal + avondeten, volgende week naar 2600 kcal + avondeten als school begint denk ik.