XXL Nutrition

Theyoungone 2015: Let's get back to business

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
trens van de rust ende vrede

EN SQUATRACK

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
Haha mag het hopen, anders roid rage van ali alles

:roflol: :roflol: inderdaad ja

---------- Toegevoegd om 18:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:26 ----------

Gewicht vanochtend: 80,0 kg

BBQ en drank hebben dus weinig schade aangebracht, was wel uitgedroogd maar zal nog steeds rond de 80 kg zitten. Zit nu redelijk op onderhoud volgens mij en binnenkort gaat onderhoud weer omhoog dus dan is het weer ff zoeken naar mijn onderhoud :)

wat is je onderhoud momenteel ongeveer? en hoe ziet je voeding eruit ? ;)

wat is je onderhoud momenteel ongeveer? en hoe ziet je voeding eruit ? ;)

Zit nu op 2300 kcal + avondeten. Dus rond de 3k kcal denk ik. Doe aan iifym en van die 2300 minimaal 50 gr vet en 140 gr eiwit. Als je wilt weten wat ik precies eet kan je me volgen op myfitnesspal: Theyoungoneone

---------- Toegevoegd om 12:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:49 ----------

Gewicht vanochtend: 81,0 kg

Denk dat ik nu pas zwaarder ben door de bbq van zaterdag, woog me gister ook om 12:00 en nu om 07:00. Maak me iig geen zorgen. Zometeen weer krachttren, zin in :D

Zit nu op 2300 kcal + avondeten. Dus rond de 3k kcal denk ik. Doe aan iifym en van die 2300 minimaal 50 gr vet en 140 gr eiwit. Als je wilt weten wat ik precies eet kan je me volgen op myfitnesspal: Theyoungoneone

---------- Toegevoegd om 12:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:49 ----------

Gewicht vanochtend: 81,0 kg

Denk dat ik nu pas zwaarder ben door de bbq van zaterdag, woog me gister ook om 12:00 en nu om 07:00. Maak me iig geen zorgen. Zometeen weer krachttren, zin in :D

probeer je niet vast te pinnen op je gewicht, wat schommelingen is heel normaal.

Much squats today, theyoungone - road to power and ass

Maandag 25 augustus

OHP
5 x 30
5 x 32,5
5 x 35
5 x 37,5
5 x 40
5 x 42,5
5 x 45

Iedere set eerst een clean gedaan, is fijner dan unracken vind ik nu en kan ik die ook meteen een beetje oefenen. Snelheid was lekker en allemaal easy reps, keertje begonnen met ohp na rotator cuff warming upje en voelde lekker :)

BOR
5 x 45
5 x 50
5 x 55
5 x 60
5 x 65
5 x 70

Hier moet ik iedere set eerst een halve deadlift doen (geen lockout) maar is geen probleem. Snelheid was hier ook lekker en voelt goed om hierbij weer wat reps te maken

Bench
5 x 40
5 x 45
5 x 50
5 x 55
5 x 60
5 x 65
5 x 70

Met wide grip gaat stuk beter, voelt makkelijker maar reps waren op eind wel zwaar maar totaal geen grind, ging lekker :)

Squat (prepare for madness)
20 x bw
10 x 20
5 x 40
5 x 45
5 x 50
Hierna wilde ik geen extreme moeite doen om gewicht op me rug te krijgen, dus overgestapt naar smith machine om toch ff te wennen aan zwaarder gewicht op me rug. (ik ga er vanuit dat stang bij smith 5 kg is)
5 x 55
5 x 60
5 x 65
5 x 70
5 x 75
Hierna wilde ik nog volume pakken (want ik had nog niet veel gedaan ???) om techniek nog te trainen
5 x 10 x 40 kg paused

Alles ATG, heb ff gefilmd en merk dat ik beste buttwink heb als ik ATG ga dus ga voortaan niet meer ATG, hoef ook geen massive glute gains dus vind het prima om gwn stukje below paralel te gaan. Squats voelden allemaal heerlijk, heb gekozen voor high bar met wide grip (pinken op ringetjes van stang) en ook wide stance met voeten (iets buiten schouderbreedte en voeten net naar buiten gericht). Doe de squats net zoals deadlift gewoon op mijn sokken en niet op mijn hardloopschoenen. Gaat allemaal heel goed voor mijn gevoel, had het veel eerder zo moeten en kunnen doen...

Chins
5 x 10 x bw - 35

Heerlijke training, 2 en half uur bezig geweest uiteindelijk. 4 x de b&f 750 ml bidon leeggedronken en ook dik een halfuur gepraat met medewerker van sportschool. Voeding vandaag iets opgekrikt alvast naar 2400 + avondeten, kan ook wel met al die squats :p

---------- Toegevoegd om 16:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:46 ----------

Much squats today, theyoungone - road to power and ass

But i already have dat ass doe

Ja die halfe deadlifts voor bor zijn herkenbaar :D krijgen we dat filmpje van squats nog tezien ?

Gewicht vanochtend: 79,4 kg

Had me pas om 12 uur gewogen weer dus heb hier alsnog niks aan :p, volgende week begint school en dan is regelmatig wegen makkelijker :thumbs:

Is begrijpenlijk , al denk ik dat je door een filmpje niet meteen herkent wordt ;) Wat is je reden dat je niet herkend wil worden? probeer zelf ook zo min mogenlijk hoor ;)

Is begrijpenlijk , al denk ik dat je door een filmpje niet meteen herkent wordt ;) Wat is je reden dat je niet herkend wil worden? probeer zelf ook zo min mogenlijk hoor ;)

Voelt gewoon niet fijn om het zomaar hier te posten, hou wel van anoniem blijven :P

---------- Toegevoegd om 15:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:31 ----------

Komt door mijn nice booty :p

huh wat

Gewicht vanochtend: 78,5 kg (lol wat)

Lekker licht na de training van gisteravond en mijn ochtendschijtsessie

Training gisteravond was +- 4 kilometer zwemmen, was weer ff wennen :o

Woensdag 27 augustus

Rotator cuff warmingupje

OHP
5 x 30
5 x 32,5
5 x 35
5 x 37,5
5 x 40
5 x 42,5
5 x 45
5 x 47,5 PR!

Ging lekker en snelheid zat er goed in, pr was vrijwel grindless (snelheid daalde iets, verder prima) :D

Bor
5 x 45
5 x 50
5 x 55
5 x 60
5 x 65

Einde, rug was niet helemaal hersteld van gister

Bench
5 x 40
5 x 45
5 x 50
5 x 55
5 x 60
5 x 65

Prima zo, triceps moe

Squat
10 x bw
10 x 20
5 x 40 freeweight
5 x 45 freeweight
5 x 50 vanaf hier smith
5 x 55
5 x 60
5 x 65
5 x 70
3 x 10 x 40 freeweight

Squats gingen lekker, ga nu net iets onder paralel zonder buttwink en voelt goed. Alleen last van plek waar ik bar neerleg maar heb amper vet daar dus is ff wennen... En viel tijdens laatste set van 10 x 40 bijna flauw toen ik gewicht op me rug had gecleaned :(

Chins
5 x 10 x bw - 35

Lekkere training, volgende keer shirt aan voor squats en als het goed is (als ik de baas mag geloven) is het squatrek er bij mijn volgende training :) Niet te veel op hopen... Morgen weer zwemmen. Heb voeding al omhoog gegooid naar 2500 kcal + avondeten, volgende week naar 2600 kcal + avondeten als school begint denk ik.

Lekkere presses weer man!

Dat flauwval doe :o

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven