Theyoungone
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 169
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 13%
Dankjewel en welkom terug kerel, wordt tijd om jou ook eens te gaan volgen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Om de hoeveel trainingen of wat dan. Verander je van reps of gewicht.

Gewicht vanochtend: 80,2 kg
Straks kracht tren, deze week alleen maar 1 reps. Zin in en ben benieuwd![]()
Kwam baas nog tegen en die zei dat squatrek, extra toren met gewichten en nog wat andere apparaten er voor volgende week vrijdag zijn, zullen zien... Kan hem niet meer zo goed geloven eerlijk gezegd maarjaPfoe sterke ohp man ! En prima keuze kwa schema full body is heerlijk vind ik zelf

Heb me alleen niet aan het schema gehouden nu om deze maxes neer te zetten. Vanaf nu alles rustig pakken en geen grinds of wat dan ook, aangezien de squat er binnenkort ook bijkomt (ga ik vanuit) en de waterpolo training weer begint volgende week. Gewicht vanochtend was 80,1 kg. Gisteravond laat nog wat chips (iifym
) dus zal ook wel wat zoutgewicht zijn. Voeding is momenteel 2300 kcal + avondeten. Volgende week richting de 2500 + avondeten aangezien waterpolo toch aardig wat kcal verbrand. Denk dat ik die week erop dan weer 100 of zelfs 200 kan toevoegen, kijk wel wat de weegschaal zegt
Laatste rep ging nog best snel, voelde zwaar maar geen grind ofzo. Toch maar gestopt, volgende keer misschien wel de 127,5 en dat is dan een pr (oude pr is 125 met lellijke form)

Bodyweight bench in de pocket! Was lichte grind en denk dat de 85 kg er ook wel in zat maar dat was dan teveel grind geweest en dat mag niet volgens het schema

Alles ging snel behalve laatste maar was zeker geen grind oid

Jaaaaa 60 kg OHP in de pocket, was wel een grind maar het ging zo lekker dus wilde toch ff die 60 kg pakken, ik weet nu wat mijn maxes zijn en vanaf nu gaan we weer rustig trainen

Over jaartje ja? 

Even kijken dus of ik high-bar of low-bar ga doen. Low-bar kan ik meer gewicht dat besef ik
Vanavond bbq dus gains zijn safe