Fitness Seller

Theyoungone 2015: Let's get back to business

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Gaat hier nog goed zie ik ! Goeie bench ook man :thumbs:

Thnx, presses gaan hard ja!

En ik cleande dat gewicht op me rug, stond ff stil om tight te worden en werd helemaal zwart voor me ogen, ff zo blijven staan en toen ging het weer weg gelukkig :p

Haha blijven ademen man, is me ook eens overkomen op sumo's :p Squat techniek was;

Tuco-Goes-Tight-Tight-Tight-On-Breaking-Bad.gif

Donderdagavond weer zwemtraining gehad: Ruim 3500 meter gezommen en 1.02 op de 100 meter, was zelfde tijd als vorig jaar halverwege het seizoen, dus niet ontevreden :)

Vrijdagavond nog een zwemtraining gehad: Weer ruim 3500 meter gezwommen en ook nog even wedstrijd gespeeld, ging goed!

Zaterdag 30 augustus

Squat (jaja er is eindelijk een squatrek :D)
10 x 20
5 x 40
5 x 45
5 x 50
5 x 55
5 x 60
5 x 65 au linker knie ???
5 x 70 beter

Volgende keer beter opwarmen denk ik

Bench
5 x 40
5 x 45
5 x 50
5 x 55
5 x 60
5 x 65

Triceps en schouders moe van zwemmen

Bor
5 x 45
5 x 50
5 x 55
5 x 60
5 x 65

Rug moe van zwemmen :o

OHP
5 x 30
5 x 32,5
5 x 35
5 x 37,5
5 x 40
5 x 42,5

Leeg

Chins
5 x 10 x bw - 35

Gaat nog steeds lekker

Sumo deadlift
5 x 6 x 60 kg

Techniek oefenen, ging prima, toch maar eens voetbalsokken kopen voor schenen of misschien zelfs ski sokken gebruiken die ik nog heb liggen, is het proberen waard lijkt me :p

Trainingen gingen allemaal lekker, gewichten zijn wat lager dan wat ik kan omdat ik nu ook weer moet wennen aan de waterpolo trainingen erbij. Gewichten gaan vanzelf weer omhoog dus maak me geen zorgen daar over :). Heb me ook al paar dagen niet gewogen maar als ik in de spiegel kijk dan gaat het goed vooruit, binnenkort regelmatig wegen als school weer begonnen is :cool: Voeding zit op 2500 kcal + avondeten en kan binnenkort ook weer omhoog denk ik...

Kutcardio ook altijd :mad:

Wel jammer van de legende, nu kan je nog daadwerkelijk squatten ook

Voetbalsokken = voetbal = voetbalgains = je hoeft niet meer te squaten

Gewicht vanochtend: 80,0 kg

Maandag 1 september

Vandaag laatste dagje vakantie dus laatste keer lekker op mijn gemakje s'ochtends kunnen trainen

Squat
20 x 20
10 x 30
5 x 40
5 x 45
5 x 50
5 x 55
5 x 60
Uhh deze week was 3 reps... oh ja :P
3 x 65
3 x 70
3 x 75
3 x 80 PR!

Snelheid was goed en techniek voelde ook goed, zat nog meer in de tank :)

OHP
3 x 30
3 x 32, 5
3 x 35
3 x 37,5
3 x 40
3 x 42,5
3 x 45

Prima

BOR
3 x 45
3 x 50
3 x 55
3 x 60
3 x 65
3 x 70

Okey

Deadlift
3 x 60 sumo
3 x 67,5 sumo
3 x 75 sumo
3 x 82,5 conventional

Voelde zwaar en hier gestopt, na het squatten zijn de deadlifts toch stukkie zwaarder

Bank
3 x 40
3 x 45
3 x 50
3 x 55
3 x 60
3 x 65
3 x 70

Prima

Chin ups
5 x 10 x bw + 2,5 kg schijf - 35 Vpr!
Deze maar keertje met 2,5 kg verhoogd, ben van plan die iedere week / 2 weken te doen, even kijken hoe dat gaat

Geen klachten over training, ging lekker en voelde goed. Voeding opgehoogd naar 2600 kcal + avondeten. Denk dat ik het nog wel ff kan verhogen voordat ik begin aan te komen. :)

Chin ups
5 x 10 x bw + 2,5 kg schijf - 35 Vpr!

u fockin' wot m8, hoe keken mensen dat je met een schijf ging optrekken, met meegewicht? :o

Misschien een idee om deads en chins wat eerder op de training te doen, presses en BOR gaan namelijk verder uitstekend :)

vraag et me nu al tijdje af maar wat is vpr :$

vraag et me nu al tijdje af maar wat is vpr :$

Volume persoonlijk record ;)

---------- Toegevoegd om 14:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:31 ----------

u fockin' wot m8, hoe keken mensen dat je met een schijf ging optrekken, met meegewicht? :o

Misschien een idee om deads en chins wat eerder op de training te doen, presses en BOR gaan namelijk verder uitstekend :)

Ja ga deads en squats iedere training omwisselen welke ik als eerste doe, chins hou ik op het eind want zie die als assistance :rolleyes:

Kreeg verder geen rare looks, was maar 1 iemand anders en die deed alleen cardio en iedere 5 minuten op een ander apparaat :P

Het probleem is dat ik het meegewicht met stapjes van 5 kg kan verminderen, en dat vind ik te grote stapjes dus doe zelf stapjes van 2,5 kg :)

Onze moat Jason had het erover dat je squats altijd voor deads moest doen, dunno

wel die enge crossfit dude de stare gegeven neem ik aan?

Gewicht vanochtend: 79,0 kg

Gisteravond laat nog waterpolo training gehad, veel zwemmen en beetje met bal weer

Woensdag 3 september

Deadlift
3 x 60 t/m 3 x 97,5 (stapjes van 7,5)

Ging hard maar gewicht is nog niet echt hoog

OHP
3 x 30 t/m 3 x 45 (stapjes van 2,5)

Mwah

Squat
3 x 40 t/m 3 x 75 (stapjes van 5)

Voelde lekker vandaag, zelfs na deadlift nog. Heb beetje geoefend met manier van ademen en lukt aardig nu

BOR
3 x 45 t/m 3 x 65 (stapjes van 5)

Mwah

Bench
3 x 40 t/m 3 x 65 (stapjes van 5)

Ook beetje mwah

Chins
5 x 10 x bw + 2,5 kg - 35

Was wel zwaar

Training vandaag ging niet helemaal super, eerste dagje school gehad en nog moe van werken en waterpolo en van alles eigenlijk... Dus niet al te gek gemaakt. Volgende week de 1's nog een week en daarna over naar andere schema. Tegen die tijd heb ik ook nog maar tijd om 2 x per week te trainen in verband met wedstrijden en dergelijke. Verder heb ik deze week ook geen tijd meer om te trainen omdat ik dit weekend op beide dagen een toernooi heb in een buitenbad :rolleyes: Zal wel iedere dag even gewicht updaten om het bij te houden.

Nog wel goed volume gedraaid :)

Is die 79kg inclusief creatine?

Ga je 2 x pw full body doen als je maar 2 x kan trainen ? :) toch prima training na begin van school, zijn hectische weken dit ;)

Nog wel goed volume gedraaid :)

Is die 79kg inclusief creatine?

Nee ik weet precies dat creatine ongeveer ruim 789,3 gram extra vocht in mijn lichaam heeft gebracht dus kan niet precies ongeveer zeggen dat die 79 kg exclusief of inclusief creatine is

:trollface:
GEWOON MET CREATINE DUS, SNOL

Was beetje uitgedroogd na late train van gister, maar voeding gaat nog steeds rustig aan omhoog...

---------- Toegevoegd om 19:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:14 ----------

Ga je 2 x pw full body doen als je maar 2 x kan trainen ? :) toch prima training na begin van school, zijn hectische weken dit ;)

Ja wordt 2 x pw fullbody vooral gericht op massa :cool: En bedankt, klopt ja... Net bezig met eerste huiswerk voor wiskunde maar is echt weer wennen man :(

k zou gewoon 2xpw borst/biceps/abs doen m8

Brb ik ga je hard overstijgen wat ik zit zonder crea

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven