AndroidHealthClinic

Theyoungone 2015: Let's get back to business

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Gaat lekker hier of niet? :D goede progress dusver.
Ik denk dat ik wel even blijf hangen.

Gaat lekker hier of niet? :D goede progress dusver.
Ik denk dat ik wel even blijf hangen.

Gaat lekker ja, qua gewicht gaat het alleen nog niet zo omhoog want ben nog steeds bezig met omhoog gaan in kcal, wil het allemaal rustig aan doen :o. Welkom iig, ga jou log ook maar eens volgen denk ik :cool:

---------- Toegevoegd om 18:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:18 ----------

Woensdag 10 september

Full body A

Squat
10 x 20 kg
5 x 40 kg
5 x 50 kg
5 x 50 kg
5 x 50 kg

Ging hard en easy, volgende keer 5 kg zwaarder

Bobr ss Pulldown machine
3 x ( 8 x 45 kg + 12 x 60 kg )

Ging lekker, pulldown explosief uitgevoerd en bobr iets rustiger. Biceps en rug waren al goed vol nu

OHP ss Chin up
3 x ( 10 x 30 kg + 10 x bw - 30 kg )

Chin up heel explosief en OHP gewoon gecontroleerd, ging prima zo

Flat bench ss Incline bench
3 x ( 8 x 45 kg + 15 x 30 kg )

Flat gecontroleerd en focus op tut en mmc, incline gefocused op korte explosieve reps. Laatste set bij de incline maar 10 reps gehaald, volgende keer 12 x 30 denk ik...

Face pulls ss DB side rais
2 x (12 x 7,5 kg + 15 x 5 kg)

Bij beide focus op tut en mmc, face pulls kan volgende keer wel naar 10 kg

(lichte incline) DB press fly
2 x 10 x 12 kg

Is nog ff wennen deze oefening, volgende keer kan wel wat zwaarder denk ik

Jump squat ss Push up small ss Push up wide ss Pull up
2 x (15 x bw + 10 x bw + 10 x bw + 3 x bw)

Volgende keer geen push up small want heb genoeg tricep werk, push up wide doen we dan dus 20 - 25 reps. Pull ups waren erg zwaar, zelfs die 3 reps zo na al die andere oefeningen :o

Hyperextension ss Plank
1 x 12 x bw + 10 kg + 120 sec plank
1 x 12 x bw + 10 kg + 60 sec plank

Volgende keer beide sets 90 sec plank en de hyperextension wat hoger in reps denk ik

Prima eerste training van nieuwe schema zo, merk dat schema nog wel wat werk kan gebruiken en dat ik nog goed moet uitvogelen hoe ik de gewichten ga verhogen, ga het wss zo doen dat ik steeds hoger in reps ga (richting de 12 - 15 bijvoorbeeld voor de oefeningen die nu 8 reps zijn) en daarna weer terug naar 8 reps met een hoger gewicht. Even bedenken nog hoe dit precies in zijn werking zal gaan.

oRWvXh3.gif

:trollface:

Srs harde training, zeker ook conditioneel zwaar? En natuurlijk weer een heel stuk anders dan het vorige schema, mossels are confused

oRWvXh3.gif

:trollface:

Srs harde training, zeker ook conditioneel zwaar? En natuurlijk weer een heel stuk anders dan het vorige schema, mossels are confused

Vervuiler

Ja was zwaar man, alles binnen 50 minuten klaar ... Mossel confusie tot de maximale , vooruitgangen zijn gemaakt

Ben je eigenlijk aan de drugs als je het forum voor de duizendste keer vervuilt met dezelfde onzin, of is dit gewoon je normale, nuchtere persoonlijkheid?

Ik kan me voorstellen dat de moderators het niet zien zitten om altijd in alle topics met de dweil achter je aan te lopen om het terug wat te fatsoeneren, maar ik zou toch mogen aannemen dat je langzaam aan op een leeftijd begint te komen waarop je zelf begint te beseffen hoeveel cyberspace vervuiling je op je geweten hebt.

gotta love copypastas

50 minuten, de t*ring :o Als je de tijd hebt, ga je dan zwaarder en dan wat meer rust? Of gewoon standaard zo weinig mogelijk rust?

Ben je eigenlijk aan de drugs als je het forum voor de duizendste keer vervuilt met dezelfde onzin, of is dit gewoon je normale, nuchtere persoonlijkheid?

Ik kan me voorstellen dat de moderators het niet zien zitten om altijd in alle topics met de dweil achter je aan te lopen om het terug wat te fatsoeneren, maar ik zou toch mogen aannemen dat je langzaam aan op een leeftijd begint te komen waarop je zelf begint te beseffen hoeveel cyberspace vervuiling je op je geweten hebt.

gotta love copypastas

50 minuten, de t*ring :o Als je de tijd hebt, ga je dan zwaarder en dan wat meer rust? Of gewoon standaard zo weinig mogelijk rust?

Dit is pure vervuiling van jou

Groetjes, ree

En ja zoveel rust is wel standaard, lekker high intensity explosiviteit (net zoals bij waterpolo dus)

Pfff.... een behoorlijke serie oefeningen, hoe lang ben je daar mee bezig bij elkaar? Leuk om te zien dat hier best wel een aantal heel jonge gasten (17, 17, 14) serieus met KT bezig zijn! Respect hoor.

Was er deze keer +- 50 minuten mee bezig, en bedankt! Het is ook niet dat ik veel mensen in mijn omgeving ken die zich er echt serieus mee bezighouden jammer genoeg

Was er deze keer +- 50 minuten mee bezig, en bedankt! Het is ook niet dat ik veel mensen in mijn omgeving ken die zich er echt serieus mee bezighouden jammer genoeg

Ahhh 50 min, stond hierboven ook, niet opgelet. Maar dan ben je goed aan het doorknallen, geen geklets!

Er zijn in deze logboek sectie wel een aantal serieuze jongeren aanwezig, ook een aantal ouderen, maar de meesten zullen wel in de groep 25-35 zitten schat ik... en in je eigen omgeving, die kans zal niet groot zijn, nee.

ga is eten jij, je valt af bipsje :eek:

Zaterdag 13 september

Vandaag weer lekker getraind, gister geen training gehad omdat er geen trainer was dus redelijk optimaal hersteld :)

Deadlift
1 x 10 x 60 kg
1 x 3 x 70 kg
3 x 5 x 85 kg

Ging prima, form was goed en maakte mezelf goed tight

BOR ss Pulldown
Warming up
3 x( 8 x 45 + 12 x 60 )

BOR had wel zwaarder gekund, volgende keer 47,5 kg, kijken of ik alle reps haal op pulldown dan

Incline bench
1 x 10 x 20 kg
1 x 5 x 40 kg
3 x 8 x 45 kg

Focus op mmc en tut, voelde lekker, volgende keer 47,5 kg

Flat bench speed reps
1 x 20 x 40 kg
2 x 15 x 40 kg

Oeps, 40 kg iets teveel om 3 x 20 te doen... Heb besloten om de bench superset weg te laten en deze 2 los te behandelen, in workout A de flat bench 3 x 8 en incline 3 x 20 en workout B andersom.

OHP paused ss Pull up wide grip
Warming up
3 x (8 x 30 kg + 8 x bw - 25 kg)

Deze ook gelet op mmc en tut, wel explosief omhoog en de negative rustig

DB press fly
2 x 10 x 16 kg

Hier ook weer mmc en tut, nog steeds wennen aan deze oefening

Face pulls ss DB side raise
Warming up
2 x (12 x 10 kg + 15 x 4 kg)

Ook weer mmc en tut, dikke pomp

Jump squat ss Push up ss Chin up
2 x (15 x bw + 20 x bw +5 x bw)

Gaat lekker, wel zwaar. Volgende keer proberen meer reps op push up en chin up en jump squat hoger springen

Hyperextension ss Plank
2 x (12 x bw +15 kg + 90 sec x bw)

Zweette me dood bij die plank

Lekkere training, vanavond feest :D Morgen rustdagje en iets lager in kcal, dan vanaf maandag 2950 kcal + avondeten , hopen dat gewicht dan begint te stijgen :)

Fijn weekend iedereen!

Lekkere training man :) Na die 20 reps met 40 kg had je een goeie pomp zeker?

Goed veel volume :D

Zou idd jammer zijn als je failt met 40kg :o

Flinke training man ! idd jammer ken ook niet echt mensen in mijn buurt die op mijn leeftijd serieus bezig .. :( zou wel leuk zijn namelijk ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven