AndroidHealthClinic

Theyoungone 2015: Let's get back to business

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Woensdag 17 september

Deadlift
2 x 5 x 80 kg

Ging goed snel, voortaan gewoon 2 x 5 ipv 3 x 5

Incline bench
3 x 8 x 47,5 kg

Ging zwaar, nog niet helemaal hersteld

T-bar row ss Pulldown
T-bar: 3 x 8 x 46.25 kg
Pulldown: 3 x 12 x 60 kg

Goed te doen

OHP ss Assisted pull up
OHP: 3 x 10 x 32,5 kg paused
Pull up: 3 x 8 x bw - 20 kg

OHP was wel pittig, triceps nog niet hersteld. Pull ups waren ook zwaar, 3e setje chin ups gedaan om toch de 8 reps te halen

Gironda dips
3 x 10 x bw - 30 kg

Kan volgende keer zwaarder, is nog ff wennen

Face pulls ss DB side raise
Face pulls: 3 x 12 x 15 kg
DB side raise: 3 x 15 x 4 kg

Face pulls verhoogd en was nu wel challenging, wel alle reps gehaald, volgende keer zelfde en dan proberen bij iedere rep die 4 sec negative te halen.

Hyperextension ss Dragon flag
Hyp: 2 x 12 x bw + 15 kg
Dragon flag: 2 x 5 x bw (omhoog, slome negative tot ik op bankje lig en dan weer omhoog)

Beide ging goed, hyperextension 3 reps minder per set dan vorige keer omdat nu ook deadlift aan begin van de training.

Training was goed, was alleen nog niet echt hersteld van gister en eergister dus heb de speed reps op bench en de superset met de push ups weggelaten. Even kijken hoe het gaat met herstel anders wat minder volume pakken komende tijd aangezien we nog steeds bezig zijn met conditie en kracht opbouwen bij de waterpolo.

Lekkere training! :)

Kan goed snappen dat je triceps moe zijn met zoveel volume :o

Toch nog lekker getraind man :) Welke dagen bobbydildo je nu, en welke waterpolo?

Thnx! :)

Kan goed snappen dat je triceps moe zijn met zoveel volume :o

Toch nog lekker getraind man :) Welke dagen bobbydildo je nu, en welke waterpolo?

Di en do anderhalfuur waterpolo, wss binnenkort halfuur krachttraining erbij. Weekend meestal wedstrijd, soms zelfs 2. Verder dan ma woe vrij fitness denk ik, of soms op andere dagen, en soms maar 2 x pw als ik weinig tijd heb ivm school. Woe krijg ik het ook drukker want moet van 6 tot half 9 werken en als ik dan druk ben met school kan ik die dag al niet trainen :( Gaan even kijken hoe het gaat met examenjaar e.d. ...

Lekkere trainning man :) Het is ook wel een berg volume met wpolo erbij, als je er last van blijft hebben misschien wat dingen schrappen. Hoe bevielen de gironda dips?

Lekkere trainning man :) Het is ook wel een berg volume met wpolo erbij, als je er last van blijft hebben misschien wat dingen schrappen. Hoe bevielen de gironda dips?

Ja daarom nog ff kijken hoe het gaat, moet ff een ritme vinden als de wedstrijden straks weer beginnen, kijken of ik echt een rustdag nodig heb. Denk dat ik de 2 x per week fitness minimaal wel kan halen :) Gironda dips voelden goed, is nog beetje testen hoe ik maximale diepte kan bereiken enzo, maar borst was goed opgepompt erna :p

Ja daarom nog ff kijken hoe het gaat, moet ff een ritme vinden als de wedstrijden straks weer beginnen, kijken of ik echt een rustdag nodig heb. Denk dat ik de 2 x per week fitness minimaal wel kan halen :) Gironda dips voelden goed, is nog beetje testen hoe ik maximale diepte kan bereiken enzo, maar borst was goed opgepompt erna :p

Ja ik had precies hetzelfde, je moet een beetje met de hoek van je bovenlichaam en van je ellebogen spelen :)

Training van gister:

Squat
3 x 10 x 30 kg

Even kijken met knieën of ik alweer kan gaan squatten, had er daarna s'avonds na lange tijd zitten een klein beetje last van en vanochtend ook lichtelijk... :(

Flat bench
3 x 8 x 52,5 kg

Ging goed maar wel zwaar met die 4 sec negative

Incline bench
1 x 20 x 35
1 x 15 x 35
1 x 15 x 35

Geen progressie, was zwaar na die flat bench

T-bar row ss Pulldown
T-bar: 3 x 8 x 47,5 kg

Prima

OHP ss Assisted pull up
OHP: 3 x 8 x 35 kg paused
Pull up: 3 x 8 x bw - 20 kg

OHP verhoogd en weer 3 x 8, was moeilijk om wel iedere rep paused te doen, pull ups nog niet verhoogd, misschien volgende keer als ik een keer een rustdag heb gehad dag voordat ik train

Gironda dips
3 x 10 x bw - 20 kg

Weer 10 kg zwaarder, ging lekker

Pompeeee

Squat ss Push up ss Chin up
Squat: 2 x 10 x 20 kg
Push up: 1 x 20 x bw + 10 kg, 1 x 17 x bw + 10 kg
Chin up: 2 x 6 x bw

Ging best lekker, wel flink zweten

Hyp: 2 x 12 x bw + 15 kg
Dragon flag: 2 x 5 x bw (omhoog, slome negative tot ik op bankje lig en dan weer omhoog)

Dragon flags gaan steeds beter, hyperextension volgende keer 20 kg

Geen idee wat gewicht nu is, gaat wel lichtelijk omhoog volgens mij, anders voeding nog iets verhogen :o

Vandaag rustdagje, morgen wedstrijd en maandag fullbody B met deadlifts :) Vanavond en morgenavond bbq dus voeding overdag zal op een lager pitje liggen :rolleyes:

Lekkere train weer man :) Dips gaan goed omhoog zo te zien

ik zou nu "we all gonna make it brah" plaatje posten, maar dan word ik voor fag uitgemaakt

Idd goeie dips al :) Hebben jullie daar ook een (dip)belt?

Goed volume en nette benchpress. Hoe lang deed je over deze train?

Lekkere train weer man :) Dips gaan goed omhoog zo te zien

Thnx! Had zelfs bw geprobeerd en met 10 kg hulp gewicht, minder controle dus niet gedaan voor werksets. En de 15 kg hulp gewicht kon ik niet die 4 sec negative halen dus 20 kg was perfect :D

ik zou nu "we all gonna make it brah" plaatje posten, maar dan word ik voor fag uitgemaakt

Idd goeie dips al :) Hebben jullie daar ook een (dip)belt?

Fag anyways :rolleyes: :p

kidding mate

En bedankt :) Ik lees net van wel, zelf nog nooit gebruikt maar heb anderen wel iets zien gebruiken dat op een dip belt leek

Goed volume en nette benchpress. Hoe lang deed je over deze train?

Dankje! Bench kan nog wel stuk sterker, zeker als ik die 4 sec negative niet doe en gewoon ga voor max reps :o Deed er ongeveer anderhalf uur over, misschien iets langer, heb ook veel staan praten met wat gasten die er ook waren, en had toch hele dag de tijd dus wilde niet een race voor onder de 1 uur doen :P

Weer een lekkere training!

Thnx nog! :)

---------- Toegevoegd om 18:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:01 ----------

Maandag 22 september

Gewicht vanochtend: 81,3 kg :o Maak me niet al teveel zorgen aangezien ik zaterdag en zondag bbq had :D

Training van net:

Squat
2 x 10 x 20 kg low-bar

Ff low bar getest, is denk ik beter voor mijn knieën want met low bar kan ik meer focussen op heupen naar achter gooien ipv knieën naar voren.

Deadlift
2 x 5 x 95 kg

Ging lekker, volgende keer voor die 100 kg

Incline bench
3 x 8 x 50 kg

Was zwaar, laatste setje maar 6 reps :o. Volgende keer weer 50 kg dus

Flat bench
1 x 20 x 40 kg
2 x 15 x 40 kg

ok

T-bar row ss Pulldown
T-bar: 3 x 8 x 48,75 kg

Easy

OHP ss Assisted pull up
OHP: 3 x 10 x 35 kg paused
Chin up: 3 x 8 x bw - 20 kg

OHP zwaar, maar wel gehaald :) Pull ups verander naar Chin ups want vind die toch fijner

Gironda dips
3 x 10 x bw - 20 kg

Zwaar, maar lekker :)

Burnn :fire:

Hierbij gelaten

Training ging prima opzich, energie was niet 100%. Heb ervoor gekozen om schema iets om te gooien, ga de squat push up pull up superset eruit laten en de speed reps op bench ook. Dit vooral omdat ik voor de waterpolo training ook nog krachttraining ga doen met het team in de vorm van tabata of hiit. Dit is dus ook zo'n soort circuit training. Denk dat ik het ongeveer zo ga doen:

Squat / Deadlift
Flat / incline bench
Db incline press ss Gironda dips
T-bar ss Pulldown
Ohp ss chin up
Face pulls ss db side raise
Strict db curl ss CGBP / Strict bb curl ss Tricep rope pushdown

De progressive overload die ik laatst had bedacht houd ik gewoon aan. Als ik weinig tijd heb dan sla ik de t-bar superset over aangezien rug al aardig voorloopt. Zelfde geldt voor de hyperextension superset, als ik weinig tijd heb sla ik die over. De reden dat ik een bi/tri superset erin gooi is dat ik het gevoel heb dat armen beetje achter gaan lopen en rug en schouders voor gaan lopen. Even kijken of dit te doen is in combinatie met de waterpolo trainingen, als armen dat niet aan kunnen weet ik ook meteen dat armen genoeg volume krijgen :)

Behoorlijk schema jongen. T-bar ss pulldown kan je volgens mij best missen, vooral omdat je rug al voorloopt op je borst en armen. Of een superset van maken als gironda dips met pulldown, is ook niet zo ver lopen :D

Lekkere train btw :thumb:

Behoorlijk schema jongen. T-bar ss pulldown kan je volgens mij best missen, vooral omdat je rug al voorloopt op je borst en armen. Of een superset van maken als gironda dips met pulldown, is ook niet zo ver lopen :D

Lekkere train btw :thumb:

Haha kan ook ja, scheelt cardio :) Maar wil denk ik die db press erin houden, en denk dat ik die superset toch vaak zal overslaan ivm tijd tekort, dus als dat vaak gebeurt laat ik hem ook gewoon eruit en pak ik rug wel met chin ups :o Of OHP niet supersetten en dan t-bar ss met chin up, heb ik iig een row en een pull

En thnx :D

Hard schema idd :D Zou misschien nog wel op Squatdag een hams oefeningen toevoegen, en op DL-dag een quads oefening.

En lekkere DL man, op naar die hundi :D

Hard schema idd :D Zou misschien nog wel op Squatdag een hams oefeningen toevoegen, en op DL-dag een quads oefening.

En lekkere DL man, op naar die hundi :D

Thnx! :) Pr van dl lag op 3 x 5 x 105 kg, ga ik wel overheen denk ik :D

Verder doe ik dan die leg oefeningen als optioneel als ik tijd over heb, even kijken hoe lang dit schema duurt :)

Was een goeie tip die Gironda dips, jonge liftert!
Moest wel even opzoeken wat dat nou weer was, maar hij geeft een nijdige stretch in je pecs. Die houden we erin. Ik mag graag oefeningen uitproberen die iets anders zijn dan het gewone recht-op-en-neer tillen.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven