Maandag 15 september
Gewicht vanochtend: 79,9 kg Gisteravond wel chinees gegeten dus kan iets hoger zijn hierdoor, maar begint eindelijk beetje omhoog te gaan voor mijn gevoel (volgens de spiegel ook). Desondanks voeding omhoog gegooid naar 2950 kcal + avondeten, deze week begint gym op school ook weer en deze week ook al eerste wedstrijd dus heb iedere dag wel training of een wedstrijd dan.
Squat
Beetje random squatten met niet meer dan 20 kg om knie nog ff te laten herstellen, ging wel prima zo
Flat bench
3 x 8 x 50 kg
Easy, MMC gaat erg goed bij deze
Incline bench
1 x 20 x 35
1 x 15 x 35
1 x 15 x 35
Deze volgende keer de 2e en 3e set meer reps proberen te halen, zolang ik maar niet tot failure ga. Dit was dus ook niet tot failure
T-bar row ss Pulldown
T-bar: 3 x 8 x 45 kg
Pulldown: 3 x 12 x 60 kg
Ging lekker, t-bar gekozen omdat ik hierbij meer me lats voel dan bij bobr
OHP ss Assisted pull up
OHP: 3 x 8 x 32,5 kg paused
Pull up: 3 x 8 x bw - 22,5 kg
Beide verhoogd, ging nog goed. Laatste set pull ups waren de laatste reps wel zwaar
DB press fly
2 x 8 x 18 kg
Volgende keer 2 x 10 x 18 kg, moet lukken
Face pulls ss DB side raise
Face pulls: 3 x 12 x 12,5 kg
DB side raise: 3 x 15 x 4 kg
Face pulls volgende keer naar 15 kg, db side raise misschien wat reps meer of nog slomere negative (nu tussen 2 en 4 sec, langzaamaan alle reps naar 4 sec brengen)
Squat ss Push up ss Chin up
Squat: 2 x 15 x 20 kg
Push up: 2 x 15 x bw + 10 kg
Chin up: 2 x 6 x bw
Ging goed, gekozen voor normale squats ipv jump squats om knien nogmaals wat rust te geven
Hyperextension ss Dragon flag
Hyp: 2 x 15 x bw + 15 kg
Dragon flag: 2 x 5 x bw (omhoog, slome negative tot ik op bankje lig en dan weer omhoog)
Gekozen voor dragon flags ipv plank omdat plank altijd zo lang duurt

En daardoor ben ik nooit echt gemotiveerd om plank te doen
Was weer lekkere training, goed wat volume gedraaid en lekker gepompt
Plannen voor progressie met dit schema:
Flat / incline bench (niet speed reps) : Iedere training 2,5 kg erbij, moet kunnen aangezien ik deze toch om de training doe (ene x flat andere x incline). Als iedere training 2,5 kg erbij niet lukt, zelfde doen als OHP, of dan 3 x 6 (als 2,5 kg verhoogd heb maar 8 reps niet haal) en training erop 3 x 8.
T-bar row: Iedere training 1,25 kg erbij
OHP: Ene training 2,5 kg omhoog, de andere training met zelfde gewicht maar dan 3 x 10 ipv 3 x 8
Squat: Nu nog geen plannen voor, eerst even kijken hoe snel knie hersteld
Deadlift: Iedere training 5 kg erbij moet kunnen tot de 105 / 110 kg, daarna wss 2,5 kg erbij per training
Assisted pull up: Zelfde als OHP
Pulldown: Om de training met 2,5 kg verhogen denk ik