XXL Nutrition

Theyoungone 2015: Let's get back to business

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Lekkere training man :) Na die 20 reps met 40 kg had je een goeie pomp zeker?

Dankje :D Ja man dikke pomp, die nare vriendin van die kerel die er net werkt zat flink te miren, denk dat ik op dat moment zelfs dikkere t**ten had :o

Goed veel volume :D

Zou idd jammer zijn als je failt met 40kg :o

Volume everywhere, en failen met 40 kg is makkelijk als je er zoveel volume in hebt, alleen ego is er niet blij mee :(

Flinke training man ! idd jammer ken ook niet echt mensen in mijn buurt die op mijn leeftijd serieus bezig .. :( zou wel leuk zijn namelijk ;)

Thnx!
Binnenkort een <21 event aanmaken? :)

Goed idee, srs in

en dan lekker centraal, Veenendaal ofzo

Centraler kan niet, veenendaal de gekste :D Laten we owen ook komen en dan wordt het helemaal gekke shizzle, hij wilde trouwens deadlift squat en bench contest doen met fitness bij gym, en dat dan regelen bij die instructeurs omdat wij al meer ervaring hebben enzo. Ik ben in, even iedereen eruit benchen :o Behalve franny dan...

Hnnnng liter chocomel en 2 scoops unstoppable

Wel pas rond januari, anders kan ik niet crushen op squats :o

Hnnnng liter chocomel en 2 scoops unstoppable

Wel pas rond januari, anders kan ik niet crushen op squats :o

En hartslag 300 en dikke hartkloppingen en 5 hartinfarcten in a row :eek:

En jij kan nu veel meer progressie maken op de lifts omdat waterpolo het voor mij verpest :(

Oh ja en ik heb de laatste tijd op random momenten last van me knieen, ene keer is het de linker andere keer de rechter en ik heb het tijdens het fietsen gehad, gaan zitten, op hurken gaan zitten... Mn moeder heeft een of andere aandoening bij haar knie en zit teveel van een soort kraakbeen ofzo en dat gaat niet over dus moet ze versterkende oefeningen doen... Could it be the life that i have this disease too? :o Miss ook maar MRI laten doen (want yolo ze doen zomaar een MRI bij mij als ik zeg dat ik er een beetje last van heb) om toch ff te testen of ik het ook heb. Geen idee of het erfelijk is.

---------- Toegevoegd om 18:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:38 ----------

Even nagevraagd, is gondropathie patella en niet erfelijk. Maar kan ook ontstaan door te snelle opbouw van hardlooptraining of andere training. Toch maar even jump squats veranderen naar bw squats denk ik en ook even squatten met laag gewicht. Daarna gewoon weer vanaf laag gewicht langzaamaan opbouwen en dan komen die gewichten vanzelf. Misschien op de dagen dat ik normaal zou squatten wat sumo deadlifts of leg press erin gooien.

Ook even aan Ali vragen of hij mijn PR nummer (Voice of the Voiceless - Heaven shall burn) wil draaien tijdens PR's :roflol: Inb4 iedereen krijgt oortyfes en rent de gym uit :roflol:

Uiteraard wel volgens officile raw powerlift rules, dus met pause op bench, squat op diepte, (en deadlift 2 second hold?? dunno).

anders gaat Owen 150kg op z'n buik laten bouncen, zo kan ik nooit winnen

Ook even aan Ali vragen of hij mijn PR nummer (Voice of the Voiceless - Heaven shall burn) wil draaien tijdens PR's :roflol: Inb4 iedereen krijgt oortyfes en rent de gym uit :roflol:

Uiteraard wel volgens officile raw powerlift rules, dus met pause op bench, squat op diepte, (en deadlift 2 second hold?? dunno).

anders gaat Owen 150kg op z'n buik laten bouncen, zo kan ik nooit winnen

Ali draait alles, hij heeft al vaker keiharde muziek op verzoek gedraaid :D Klinkt goed, mini meet hoppa, ik wil best spotten/judgen of jullie allemaal slopen als mn rug het doet :trollface:
denk het niet
Maar met facepulls win ik sws

Die facepulls van jou zijn beest ja :roflol: Maar zo'n meet moeten we eigenlijk wel een keer doen ja, gewoon voor de luls keer met paar man bij ons trainen, als we met Ali fixen dat hij keer in het weekend na sluitingstijd wil openen voor ons terwijl hij zelf ook traint dan kunnen wij gewoon een meet doen? :D

Die facepulls van jou zijn beest ja :roflol: Maar zo'n meet moeten we eigenlijk wel een keer doen ja, gewoon voor de luls keer met paar man bij ons trainen, als we met Ali fixen dat hij keer in het weekend na sluitingstijd wil openen voor ons terwijl hij zelf ook traint dan kunnen wij gewoon een meet doen? :D

Ik ben in :D Is de squatstang wel oly trouwens? Niet zo'n dikke zoals eerst.. :p

Maandag 15 september

Gewicht vanochtend: 79,9 kg Gisteravond wel chinees gegeten dus kan iets hoger zijn hierdoor, maar begint eindelijk beetje omhoog te gaan voor mijn gevoel (volgens de spiegel ook). Desondanks voeding omhoog gegooid naar 2950 kcal + avondeten, deze week begint gym op school ook weer en deze week ook al eerste wedstrijd dus heb iedere dag wel training of een wedstrijd dan.

Squat
Beetje random squatten met niet meer dan 20 kg om knie nog ff te laten herstellen, ging wel prima zo

Flat bench
3 x 8 x 50 kg

Easy, MMC gaat erg goed bij deze

Incline bench
1 x 20 x 35
1 x 15 x 35
1 x 15 x 35

Deze volgende keer de 2e en 3e set meer reps proberen te halen, zolang ik maar niet tot failure ga. Dit was dus ook niet tot failure

T-bar row ss Pulldown
T-bar: 3 x 8 x 45 kg
Pulldown: 3 x 12 x 60 kg

Ging lekker, t-bar gekozen omdat ik hierbij meer me lats voel dan bij bobr

OHP ss Assisted pull up
OHP: 3 x 8 x 32,5 kg paused
Pull up: 3 x 8 x bw - 22,5 kg

Beide verhoogd, ging nog goed. Laatste set pull ups waren de laatste reps wel zwaar

DB press fly
2 x 8 x 18 kg

Volgende keer 2 x 10 x 18 kg, moet lukken

Face pulls ss DB side raise
Face pulls: 3 x 12 x 12,5 kg
DB side raise: 3 x 15 x 4 kg

Face pulls volgende keer naar 15 kg, db side raise misschien wat reps meer of nog slomere negative (nu tussen 2 en 4 sec, langzaamaan alle reps naar 4 sec brengen)

Squat ss Push up ss Chin up
Squat: 2 x 15 x 20 kg
Push up: 2 x 15 x bw + 10 kg
Chin up: 2 x 6 x bw

Ging goed, gekozen voor normale squats ipv jump squats om knien nogmaals wat rust te geven

Hyperextension ss Dragon flag
Hyp: 2 x 15 x bw + 15 kg
Dragon flag: 2 x 5 x bw (omhoog, slome negative tot ik op bankje lig en dan weer omhoog)

Gekozen voor dragon flags ipv plank omdat plank altijd zo lang duurt :o En daardoor ben ik nooit echt gemotiveerd om plank te doen :p

Was weer lekkere training, goed wat volume gedraaid en lekker gepompt :D

Plannen voor progressie met dit schema:
Flat / incline bench (niet speed reps) : Iedere training 2,5 kg erbij, moet kunnen aangezien ik deze toch om de training doe (ene x flat andere x incline). Als iedere training 2,5 kg erbij niet lukt, zelfde doen als OHP, of dan 3 x 6 (als 2,5 kg verhoogd heb maar 8 reps niet haal) en training erop 3 x 8.
T-bar row: Iedere training 1,25 kg erbij
OHP: Ene training 2,5 kg omhoog, de andere training met zelfde gewicht maar dan 3 x 10 ipv 3 x 8
Squat: Nu nog geen plannen voor, eerst even kijken hoe snel knie hersteld
Deadlift: Iedere training 5 kg erbij moet kunnen tot de 105 / 110 kg, daarna wss 2,5 kg erbij per training
Assisted pull up: Zelfde als OHP
Pulldown: Om de training met 2,5 kg verhogen denk ik

Denk dat 2.5kg erbij op 20reps wel een behoorlijk zware dobber is :o Of de bobbydildo tactiek, 12-15 herhalingen maken. Kan je alles 15 => verhogen, anders nog doorgaan. Red je de 12 niet => zakken in gewicht

Verder mooie doelen, moet goed komen :)

Denk dat 2.5kg erbij op 20reps wel een behoorlijk zware dobber is :o Of de bobbydildo tactiek, 12-15 herhalingen maken. Kan je alles 15 => verhogen, anders nog doorgaan. Red je de 12 niet => zakken in gewicht

Verder mooie doelen, moet goed komen :)

Stond duidelijk bij niet de speed reps he :o Maar ga het doen zoals je zegt maar dan met 20 reps, eerst alle 3 de sets 20 reps halen, dan 2,5 kg (of 5 kg, ligt eraan hoeveel trainingen er tussen zitten) omhoog en weer opbouwen naar alle sets 20 reps :)

Goeie doelen ! :D maar random squaten wat is deze ? ben je een viese bodydildoer :trollface:
welkom bij team #onder30kgsquat feels bad :o

Was een goeie train :D Lekker door die incline bench heen raggen als een machine:thumbup:

Progressie moet lukken zo :)

Goede trainingen! :) Knap trouwens dat je alles in zo een korte tijd er doorheen weet te knallen, haha.

Goeie doelen ! :D maar random squaten wat is deze ? ben je een viese bodydildoer :trollface:
welkom bij team #onder30kgsquat feels bad :o

Dankje!

Beetje squatten om erbij te horen jwz :cool:

Probleem bij mij is, tijdens squats nergens last van alleen paar dagen later wel... Iets te snel opgebouwd met squats sinds het squatrek er is, dus dat wordt rust geven en daarna rustig aan opbouwen en dan knallen :D

Was een goeie train :D Lekker door die incline bench heen raggen als een machine:thumbup:

Progressie moet lukken zo :)

Ja toen je me zag had je volgens mij echt zoiets van lol wtf :roflol:

Moet kunnen, als het bij jou zo lukt dan kan het bij mij ook. Tenzij jij me nog iets moet vertellen... :o

Goede trainingen! :) Knap trouwens dat je alles in zo een korte tijd er doorheen weet te knallen, haha.

Thnx! :D Ik vind het knap dat sommige mensen zo lang kunnen trainen, rust nemen is echt saai aangezien internetverbinding in gym nogal kut is op mijn mobiel :(

2+ uur in da gym liek its nuffin

Komt er trouwens wel bij dat te weinig rust een hele grote reden is dat ik soms reps mis :roflol:

"Haha ja de 3-4 minuten zijn om, lets lift"
*kijkt op klok, zit dat tijd 1 minuut verder is*
"Ik voel me top, lets goo"
*fail*

Normaal zou je zeggen; begin de lift wanneer je je er klaar voor voelt, maar soms werkt dat dus niet :o

Al zou het wel tof zijn als ik geen rust nodig had

inb4 annaboeloenies

2+ uur in da gym liek its nuffin

Komt er trouwens wel bij dat te weinig rust een hele grote reden is dat ik soms reps mis :roflol:

"Haha ja de 3-4 minuten zijn om, lets lift"
*kijkt op klok, zit dat tijd 1 minuut verder is*
"Ik voel me top, lets goo"
*fail*

Normaal zou je zeggen; begin de lift wanneer je je er klaar voor voelt, maar soms werkt dat dus niet :o

Al zou het wel tof zijn als ik geen rust nodig had

inb4 annaboeloenies

Reps missen nu totaal geen last van :P Komt vanzelf wel een x met dit schema, maar zolang ik met weinig rust alle reps kan halen vind ik het prima. Ga voor 60 - 90 sec rust tussen sets, voel me daarna meestal al prima en ready om weer te gaan :)

ssst niet hier op dbb waar iedereen het kan zien, ik heb nog wel wat als je wilt lenen

hsfile_49187.jpg

gouden handel

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven