XXL Nutrition

Theyoungone 2015: Let's get back to business

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter

Je vergat no homo te zeggen :roflol:

---------- Toegevoegd om 17:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:03 ----------

Woensdag 12 november

Gewicht vanochtend: 82,9 kg

Training van net:

Deadlift
1 x 5 x 60 kg
1 x 5 x 70 kg
1 x 5 x 80 kg
1 x 5 x 90 kg
1 x 5 x 100 kg

Best zwaar zo, weinig rust en die 100 kg was niet eens easy :o. Heb maar ff reset gedaan omdat het anders alleen maar grinden zou worden. Volgende keer minder warming up sets

Flat bench
4 x 8 x 50 kg

Prima, geen idee waarom 4 sets, goed geteld :P

Incline db press ss Gironda dips
DB press: 2 x 10 x 22 + 2 x 8 x 24
Dips: 2 x 10 x bw - 20 kg

Dips ga ik eruit gooien, voortaan alleen flat bench en incline db press voor borst. Dips zijn niet echt fijn voor mijn gevoel atm en ook nooit echt goed borst gevoeld

Chin up
3 x 6 x bw

Prima, iedere train 1 rep meer tot 8 reps, dan terug naar 5 en met gewicht en weer iedere train 1 rep meer

T-bar row ss Strict bb curl
Row: 3 x 8 x 62,5 kg
Curl: 3 x 10 x 25 kg

Row voelde zwaarder dan normaal :o, curl was lekker branden weer maar wel veel strict :)

OHP
3 x 8 x 30 kg

Deload van de goden

DB side raise
3 x 15 x 6 kg

Ging lekker, pulley bezet dus face pulls even mee wachten

Face pulls
2 x 12 x 20 kg VPR!

Nice

Calf raise
3 x 20 x #14 VPR!

Oki

Dat was hem weer, ging lekker :). Gister nog lekker beentrain gehad bij waterpolo, niet cool na die squats s'middags :P Morgen weer waterpolo en vrijdag gains samen met nederlandse eik :D

dls gaan hard zo te zien

Hou nog wat gains over voor morgen he :)

Gaan best lekker ja, soms nog wel het gevoel dat techniek nog wel wat aanpassingen kan gebruiken. Misschien keer voor mezelf weer ff filmen.

Komt goed, nu net terug van waterpolo training en had nog aardig wat spierpijn dus nu helemaal op... Morgen lekker knallen weer! :D

Niceee, mn rug is ook echt dood van dat volume van gister :p Bench zit er waarschijnlijk wel in :thumb:

Hnnnnng eindelijk weer eens samen tren met thedutchoak, was goeie shit :D

Squat
20 x 20 kg
3 x 10 x 40 kg
2 x 6 x 60 kg
2 x 3 x 80 kg

Alles lowbar, form voelde lekker en ff wat verbeterpuntjes van thedutchoak gekregen :) Low bar was wel wennen qua bar placement, spreekt voor zich als je ineens zo'n lange stok op je rug krijgt :o

Flat bench
3 x 10 x 50 kg

Mooi clean 3 x 10 , volgende keer dus 3 x 8 x 52,5

Incline db press
3 x 10 x 24 kg (10-8-8)

Wilde niet meteen grinden voor 3 x 10. Volgende keer wel 3 x 10 :)

Chin up
3 x 7 x bw

Ging lekker, laatste rep van 2e en 3e set beetje grind

Row: 3 x 8 x 65 kg

Row ging easy, bb curl was echt branden. Beetje te weinig rust genomen dus laatste set maar 5 reps, was echt niet leuk meer :o

OHP
3 x 8 x 32,5 kg

Had 3 x 10 x 30 gemoeten maar is prima zo

Hierbij gelaten want morgen weer wedstrijd en wilde schouders niet volledig leeg halen dus :) (wel kuiten vergeten zie ik :()

---------- Toegevoegd om 21:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:31 ----------

Niceee, mn rug is ook echt dood van dat volume van gister :p Bench zit er waarschijnlijk wel in :thumb:

Die bench zat er zeker in, jelly op clean rep ;)

Hnnnnng eindelijk weer eens samen tren met thedutchoak, was goeie shit :D

was wel wennen qua bar placement, spreekt voor zich als je ineens zo'n lange stok op je rug krijgt :o

Wij doen niet aan ondergedoseerde tren :D Was goeie train man, squat zag er goed uit en incline gaat ook zeker lekker :thumb:

was wel wennen qua bar placement, spreekt voor zich als je ineens zo'n lange stok op je rug krijgt :o
I've heard that one before :p

Wij doen niet aan ondergedoseerde tren :D Was goeie train man, squat zag er goed uit en incline gaat ook zeker lekker :thumb:

I've heard that one before :p

:roflol:

Die incline ff terugbrengen naar 8 x 28 :p Met focus op mmc ben ik zeker tevreden met dit gewicht iig :D

Umm voordat je een dikke penor op je rug kreeg gebonkt? :o

Maar 1 superset, waz deze

Laat me weten hoe Lowbar gaat, misschien dat ik nog wat toe kan voegen :)

Maandag 17 november

Na een lange wiskunde toets die heel goed ging ff samen met TheDutchOak getraind. Gainsss

Deadlift
1 x 5 x 60 kg
1 x 5 x 80 kg
1 x 3 x 100 kg
1 x 5 x 105 kg

Ging best

Flat bench
3 x 8 x 52,5 kg

Goed clean form

Incline db press
3 x 10 x 24 kg VPR!

Laatste set de laatste 2 reps licht gespot, tevreden

Row: 3 x 8 x 67,5 kg

Ging prima

Paar oefeningen geskipt want morgen weer training met school en hebben waarschijnlijk vrijheid. Desnoods blijf ik wat langer en doe ik alsnog wat ik heb vandaag heb overgeslagen. Ook nog wat squats geoefend maar bar placement moet ik nog ff aan wennen, verder gaat wel goed. Gewicht vanochtend 82,9 kg. Twijfel of ik voeding omhoog ga gooien, kijk het nog een weekje aan. Verder ga ik wss ook barbell row weer doen ipv t-bar row als de t-bar row begint te stallen, om op bb row nog ff wat pr's te zetten.

Brawn and brains deze jongen. Ladies, hij is nog beschikbaar

Bench en incline db gingen mooi gecontroleerd :thumb:

:roflol::roflol:

Wearing-Cheese-Head-400x390.jpg

Lekker getraind :) Morgen hopelijk vrij ja

goeie incline db press broeder. Druk je mij er even uit :o

:roflol: :roflol:

Kan je dan morgen ook nog ff kijken naar bar placement met mij? ;)

---------- Toegevoegd om 19:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:23 ----------

goeie incline db press broeder. Druk je mij er even uit :o

Hehe thnx maat, pr van 1 set is 8 x 28 :rolleyes:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven