TheDutchOak
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 278
- Lengte
- 1m99
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 11%
All the ladies: hnnnnnng
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

. Heb maar ff reset gedaan omdat het anders alleen maar grinden zou worden. Volgende keer minder warming up sets
, curl was lekker branden weer maar wel veel strict 
. Gister nog lekker beentrain gehad bij waterpolo, niet cool na die squats s'middags
Morgen weer waterpolo en vrijdag gains samen met nederlandse eik 

skwatten onder water like its nuffin
Lekker extra setje op bens![]()

Gaan best lekker ja, soms nog wel het gevoel dat techniek nog wel wat aanpassingen kan gebruiken. Misschien keer voor mezelf weer ff filmen.
Komt goed, nu net terug van waterpolo training en had nog aardig wat spierpijn dus nu helemaal op... Morgen lekker knallen weer!![]()
Bench zit er waarschijnlijk wel in
Low bar was wel wennen qua bar placement, spreekt voor zich als je ineens zo'n lange stok op je rug krijgt 

(wel kuiten vergeten zie ik
)Niceee, mn rug is ook echt dood van dat volume van gisterBench zit er waarschijnlijk wel in
![]()

Hnnnnng eindelijk weer eens samen tren met thedutchoak, was goeie shit![]()
was wel wennen qua bar placement, spreekt voor zich als je ineens zo'n lange stok op je rug krijgt![]()
Was goeie train man, squat zag er goed uit en incline gaat ook zeker lekker I've heard that one beforewas wel wennen qua bar placement, spreekt voor zich als je ineens zo'n lange stok op je rug krijgt![]()

Wij doen niet aan ondergedoseerde trenWas goeie train man, squat zag er goed uit en incline gaat ook zeker lekker
I've heard that one before![]()

Met focus op mmc ben ik zeker tevreden met dit gewicht iig

Umm voordat je een dikke penor op je rug kreeg gebonkt?![]()

Maar 1 superset, waz deze
Laat me weten hoe Lowbar gaat, misschien dat ik nog wat toe kan voegen![]()
Was alsnog snel klaar zo 

http://translate.google.nl/?ie=UTF-8&hl=nl&client=tw-ob#auto/nl/brawn
Lol'd irl![]()
Wel jammer van je zweet op mijn hoofd tijdens spot![]()

Morgen hopelijk vrij ja

goeie incline db press broeder. Druk je mij er even uit![]()