AndroidHealthClinic

Theyoungone 2015: Let's get back to business

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Woopwoop goeie gains man, zie ik daar nou een aspirant lid van team upperbody?

---------- Post added at 09:14 ---------- Previous post was at 09:13 ----------

FUARK, zit hier op kantoor.. open dit log en BAM allemaal schaarse dames. hahaha.
Ik heb nog geen opmerking gehoord dus misschien hebben ze het gemist.

Nu ben ik te bang om terug te scrollen, dus laat het hier maar bij :o

Haha sorry if I got you fired

wel goeie billen though

• Topic Starter Topic Starter
Woopwoop goeie gains man, zie ik daar nou een aspirant lid van team upperbody?

:roflol: please don't go that road, kuiten zijn 40+ cm en quads 60+ cm dus zeg maar niks :cool:

Kwam er ook achter dat ik 5 x de 1 rm van steensteen bench en hij deadlift 5 x mijn 1rm :roflol:

Would be nice :o Ondanks het incident met de aardappelkar waardoor me knie zo t*ring veel pijn deed gaat het nu al beter met me knie, eigenlijk vrijwel nergens last van (nog een beetje pijn van het stoten) maar ga langzaamaan opbouwen met bodyweight squats denk ik. Heb eigenlijk helemaal geen zin om weer pijn te krijgen etc. dus ga het heel rustig opbouwen en als dat niet werkt dan laat ik het daarbij. :rolleyes:
aardappelkarincident 2014 nevor forget

Als zelfs BW squats zeer doen over een tijd, dan zou ik echt een fysio of iets bezoeken want een BW squat hoort gewoon easy te kunnen voor iedereen :o

Kwam er ook achter dat ik 5 x de 1 rm van steensteen bench en hij deadlift 5 x mijn 1rm :roflol:

maar wie was verdeling van kracht :(

aardappelkarincident 2014 nevor forget

Als zelfs BW squats zeer doen over een tijd, dan zou ik echt een fysio of iets bezoeken want een BW squat hoort gewoon easy te kunnen voor iedereen :o

maar wie was verdeling van kracht :(

:roflol:

broer doet fysio opleiding dus kan hem sowieso wel eventjes wat dingen vragen indien nodig

Maandag 1 december

Gewicht vanochtend: 83,9 kg lol, gains motherfuckers

Deze week deload gezien lichte tendonitis in beide ellebogen. Heb het gevoel dat dit misschien ook wel het probleem kan zijn in knieën dus ga eventjes rustig aandoen met alles. Training niet moeite waard om te loggen. Doe nu de compounds vooral op techniek en de rest van de oefeningen wat lichter / minder sets / minder reps etc. Voeding is goed op het feit na dat ik hele tijd chocolade pepernoten eet en niet meeneem in schema :roflol: Kut kilo zakken van appie heijn die mij vetmesten... Nog een weekje volhouden en dan is het klaar met die pepernoten hopelijk :o

brb paar ton pepernoten kopen om gains in te halen

Misschien gewoon de crosstrainer op zwaar zetten en focussen op MMC

ok srs, is wel erg klote, zeker nu je hard gaat. Kijken naar de lange termijn dan dus :rolleyes:

brb paar ton pepernoten kopen om gains in te halen

Misschien gewoon de crosstrainer op zwaar zetten en focussen op MMC

ok srs, is wel erg klote, zeker nu je hard gaat. Kijken naar de lange termijn dan dus :rolleyes:

:roflol: pepernoten + mmc crosstrainer gains hnnnnnnng

Maar klopt ja, is wel te verwachten als je zo hard gaat :P Nu rustig aan doen en iets lager in kcal, beter dan maanden lang met blessures rondlopen :o

meer eten zorgt voor blessures? :o VOlgens mij hersteld je lichaam alleen maar beter als je meer eet

niet meer getraind sinds vrijdag? :(

niet meer getraind sinds vrijdag? :(

Zaterdag nog wedstrijd gehad, 15 - 7 gewonnen waarvan 3 gescoord en veel assists :D
Maandag nog deload achtig traininkje gedaan maar stelde niks voor
Vandaag zaalvoetbal gains en het volgens mij aardig overleefd wat betreft knie etc :o

Duurt nog wel ff voordat weer een serieuze gym train komt gok ik :(

Even broer a.k.a. fysio in opleiding naar me laten kijken

Bij beide ellebogen en beide knieën zijn de pezen geïrriteerd en licht ontstoken... Als ik nu rust neem en rustig aandoe is het zo over maar als ik doorga dan lig ik er zo voor paar maanden uit. Dus rust nemen it is :( Over 3 weken zit ik ook in Oostenrijk met skivakantie dus wil dan ook gewoon kunnen skiën dus misschien tot dan sowieso met LB (gezien knieën) alles op laag gewicht pakken en focus op techniek etc. Ellebogen zullen wat sneller herstellen gok ik aangezien ik knieën ook 'belast' met fietsen enzovoort.

als je over een maandje maar fit bent voor meet :mad:

inb4 ik breek m'n been met eerste keer skiën :o :roflol:

Lucky bastard, k wil ook fysio maar krijg de eerste 8 lessen niet vergoedt

als je over een maandje maar fit bent voor meet :mad:

inb4 ik breek m'n been met eerste keer skiën :o :roflol:

Ja hoop het ook, zullen zien :o

Ga je ook skiën? Is ziek leuk man, 13e jaar al voor mij ofzo

Lucky bastard, k wil ook fysio maar krijg de eerste 8 lessen niet vergoedt

Hihi, gratis en voor niets hierzo. Maar hij heeft zijn papiertje maar hij doet het tot nu toe erg goed op zijn opleiding dus heb wel vertrouwen in hem :)

wat voor pauper verzekering heb je dan.

Echt niet proper

brb meteen zwarte piste pakken

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 17:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:12 ----------

kan me herinneren dat ik als kleine jongen iemand een gebroken enkel gesleed heb :roflol::roflol:

in! heb zelf ook een jaar of 5 aan waterpolo gedaan, mooie sport :D jammer van je pijntjes

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven