MuscleMeat

Theyoungone 2015: Let's get back to business

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Gewicht vanochtend: 84,4 kg :roflol:

Voeding ga ik iets omlaag gooien, gaat iets te snel :o Net ook wat bodyweight squats, push ups en chin ups gedaan. Vrijwel geen last dus dat is mooi. Krijg alleen last van knieën na lange tijd zitten. :(

You wot mate, wanneer krijg je je heupvervanging?

Gewicht gains mogen wel snel gaan hoor, zolang het geen vetjes zijn is alles cool

Over heupen gesproken, merk dat ik een holle onderrug en heupen naar voren gekanteld staan, maar kan het wel recht maken door glutes iets aan te spannen. Zal zo ff foto posten dan is het misschien duidelijk.

En het zijn wel beetje vetjes :(

Tussen linker twee in zit het voor mijn gevoel, te korte rugspieren maybe? En kan dit iets met knie klachten te maken hebben?
Deidealehouding.jpg

Laatst bewerkt:
Welkom bij crew gekantelde heupen

Heb precies hetzelfde, behalve de vet gains. Je kunt strekoefeningen doen maar k weet niet of ze werken.

Heb wat strekoefeningen die ik ga doen ja, zullen zien of het werkt

Updateje van fysiek

Gewicht: +- 84 kg
Vp: +- 13%

Merk wel dat vetlaagje over abs heen komt, maar als ik aanspan zijn ze nog duidelijk te zien. Let niet op epic onderkin btw :roflol:

En zwarte vlekje op borst is van camera die raar doet

20141207_140851.jpg

Abs genen of peace

Netjes hoor, zit wel goeie vooruitgang in

dat double chin though

goede shape :thumbs:

Oh jij bent zo iemand met negergenen zodat je abs verder uitsteken dan je borst #hating

Oh jij bent zo iemand met negergenen zodat je abs verder uitsteken dan je borst #hating

Leef de leef, liever gwn dikke chest gehad hoor :o

---------- Toegevoegd om 13:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:18 ----------

Blessure is erger dan gedacht en nog steeds niet over, geen sportschool voor 2,5 weken (waarvan laatste week 1 week skivakantie). Thuis wat bodyweight shit doen, eten op onderhoud, waterpolo wel doen en kijken hoe dat gaat. Hopen dat ik niet te veel spier verlies. Kan ik beter nu lichte cut gaan doen omdat ik toch geen spier aan kan zetten? Of kan ik beter op onderhoud eten om massaverlies te voorkomen.

zou sowieso niet gaan cutten, dan vliegen de gains het raam uit

onderhoud blijven eten, je bent het echt niet binnen een paar weken kwijt, en je zal daarna alles zo terug op pakken joh

cutten doe je maar als je tan2 sterk bent

Jij altijd met je gecut, wordt eerst eens megabuff en ga bitches ohp'en en daarna kan je weer denken aan je sexpack

Waarom trouwens complete time off door een knie blessure? Leef de upper body leef

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven