Fitness Seller

Theyoungone 2015: Let's get back to business

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Jij altijd met je gecut, wordt eerst eens megabuff en ga bitches ohp'en en daarna kan je weer denken aan je sexpack

Waarom trouwens complete time off door een knie blessure? Leef de upper body leef

Vergeet beide ellebogen niet he :o

Probleem is dat veel broeken nu al lekker strak zitten en denk niet dat het gewaardeerd wordt als ik weer nieuwe broeken nodig heb :roflol:

Als je CKD wilt doen heb ik zat tips;) Misschien ga ik dan wel niet hoger in het gewicht dat ik til, maar hetzelfde gewicht gaat veel makkelijker. Het is ook prima om je zwakheden te verbeteren. Til 20% meer gewicht met shrugs, doe in 3 sets lat pull ups 6-8 meer reps etc.

Progressie is progressie:)

als je ckd wilt doen heb ik zat tips;) misschien ga ik dan wel niet hoger in het gewicht dat ik til, maar hetzelfde gewicht gaat veel makkelijker. Het is ook prima om je zwakheden te verbeteren. Til 20% meer gewicht met shrugs, doe in 3 sets lat pull ups 6-8 meer reps etc.

Progressie is progressie:)

ckd? :p

Edit: was niet van plan om low carb te gaan hoor

Haha, tip; slim fit jeans die je ruim past ;)

dat moment wanneer een broek pas écht lekker zit als je ’m al minimaal drie dagen aan hebt

:roflol:

ben gelukkig ook vrij lang

kom vaak wel weg met 36/36

Ach ik had ook een split suit broek nodig, kan je natuurlijk niets vinden omdat 99% van de mensen een platte kont hebben :( 34/30 is al moeilijk genoeg om te vinden

de meeste broeken die ik om mn benen en akker krijg zijn te groot bij de taille

te groot voor de taille van pleurklaat

leef de glute leef

Je quads/iliopsoas stretchen (couch stretch/warrior lunge stretch)
Je abs en hamstrings extra aandacht geven tegenover je quads.
En natuurlijk je houding oefenen wanneer je loopt, zonodig je glutes maar lekker aanspannen :P.

Je quads/iliopsoas stretchen (couch stretch/warrior lunge stretch)
Je abs en hamstrings extra aandacht geven tegenover je quads.
En natuurlijk je houding oefenen wanneer je loopt, zonodig je glutes maar lekker aanspannen :P.

Dank voor de toevoeging! Doe nu al stretches voor lower back en die warrior lunge stretch. Abs doe ik nu vacuums voor maar train ik eigenlijk nooit want zijn al ver ontwikkeld :)

Oh ja, broeken met stretch kopen en die eerst lekker zitten. Vervolgens gain je paar kg en dan lijkt het een halve yoga pants :roflol:

Anti fit is echt een redding, hebben ze vaak wel bij de jack&jones. Zit meer ruimte bij de ass en bovenbenen maar loopt wel smaller af

Anti fit is echt een redding, hebben ze vaak wel bij de jack&jones. Zit meer ruimte bij de ass en bovenbenen maar loopt wel smaller af

Heb wel wat broeken van jack en jones die wel lekker zitten, maar heb er ook twee met lichte stretch en dan heb je echt een goed lelijke fat ass in die broek :roflol:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven