AndroidHealthClinic

Theyoungone 2015: Let's get back to business

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Update:

Gewicht nog steeds rond 84 kg. Heb waterpolo trainingen en wedstrijd gewoon meegedaan en dit ging prima, zelfs 4 van de 11 doelpunten gescoord en ook nog eens gewonnen. :) Ga vrijdagnacht richting oostenrijk en na weekje skiën begin ik weer rustig aan met trainen waarschijnlijk. De pijn is al een stuk minder en heb vrijwel nergens meer last van :D. Heb nu een aantal oefeningen om de pezen te strekken / rustig aan spanning op de pezen op te voeren. Deze blijf ik de komende anderhalve week sowieso uitvoeren. Nu nog even leren voor 2 toetsen morgen :( en dan heb ik zo goed als vakantie. :) :)

Nog een update:

Gewicht nu rond de 85 kg, ben zaterdag terug gekomen van vakantie en het was echt heerlijk :D. Geen last gehad van blessure en ik heb er in dagelijks leven ook geen last van. Lb ga ik nog even niet trainen in de gym, knieën loop ik al wat langer mee (ba dum tss) en die wil ik eerst goed laten herstellen, blijf wel gewoon oefeningen hiervoor doen die ik heb gekregen van fysio. Voor elleboog blijf ik ook me oefeningen doen en UB ga ik langzaam aan weer beginnen met trainen. Deze week is nog even beetje chaos wat betreft werk, feestdagen en drukte. Voeding probeer ik nu net iets boven onderhoud te houden maar deze week is ook een beetje chaos wat betreft voeding dus :P

Nieuw schema (paar kleine dingetjes veranderd):

Fullbody dag A
Squat 3 x 5
Flat bench 3 x 8
Incline db fly 2 x 8
Chin up 3 x 8
OHP 2 x 5
BB row 3 x 8
Face pull ss DB side raise 3 x 12 + 3 x 15
Calf raises 3 x 20

Fullbody dag B
Deadlift 2 x 5
Flat bench 3 x 8
Incline db fly 2 x 8
Chin up 3 x 8
OHP 2 x 5
BB row 3 x 8
Face pull ss DB side raise 3 x 12 + 3 x 15
Calf raises 3 x 20

Voorlopig even geen squats, deadlifts en calf raises. Denk dat ik over weekje rustig aan met deadlifts kan opbouwen en als dat goed gaat langzamerhand ook squats toevoegen.

ik zie veel elleboog problemen voorbij komen, inclusief mezelf.

heb een sportmasseur in de famillie en die raad aan om na je training direct minimaal 10 minuten met ijs te koelen, scheelt bij mij echt een hoop, ben nu na 2 weken er bijna vanaf.

heb een sportmasseur in de famillie en die raad aan om na je training direct minimaal 10 minuten met ijs te koelen, scheelt bij mij echt een hoop, ben nu na 2 weken er bijna vanaf.

Ga ik doen, bedankt voor het advies :)

gewicht rond de 85kg.. now im in :D

waarom heb je die tip mij nooit gegeven :(

hihi

Korte 1e train in gym na een maand

Incline db flies
2 x 8 x 14 kg

easy

Chin up

3 x 5 x bw

prima, gevoel alsof elleboog kan gaan zeuren

OHP
1 x 10 x 20 kg
3 x 5 x 30 kg

Geen last, joehoee

BB row

3 x 10 x 40 kg

Licht

Flat bench
15 x 20 kg geen last
10 x 30 kg geen last
2 x 30 kg , voelde elleboog en meteen gestopt :o

Wel easy verder

Face pull ss DB side raise
FP: 2 x 12 x 15 kg easy
SR: 2 x 15 x 6 kg schouders verzuren beetje :o

Klaar

die elleboog is balen man, sportmasseur en blijven koelen deed echt wonderen bij mij.

die elleboog is balen man, sportmasseur en blijven koelen deed echt wonderen bij mij.

Koelen heb ik nu ook gedaan, sportmasseur niet nodig denk ik want heb er in dagelijks leven totaal geen last van (ook niet bij het vakkenvullen). Is dus gewoon even tijd uitzitten nu en rustig aan gains maken :)

Koelen heb ik nu ook gedaan, sportmasseur niet nodig denk ik want heb er in dagelijks leven totaal geen last van (ook niet bij het vakkenvullen). Is dus gewoon even tijd uitzitten nu en rustig aan gains maken :)

uitzitten zuicht, sportmasseur versnelt je hersteltijd aanzienlijk.

thank god heb ik een ver famillielid die zijn sportmasseur diploma heeft :roflol:

wel lkkre train maar jammer van je elleboog, sterkte.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven