XXL Nutrition

Theyoungone 2015: Let's get back to business

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Maandag 5 januari

Gewicht vanochtend: 84,9 kg
Kcal: 3000 + avondeten

Training:

Bench
3 x 8 x 47,5

Easy geen pijn jeuj

DB incline fly
2 x 8 x 18

Prima, nog beetje wennen aan oefening

Squat
2 x 10 x 20 kg

Schouder was beetje naar gevoel met low bar, high bar ging beter en geen pijn oid

Deadlift
3 x 8 x 60 kg
3 x 3 x 80 kg

Zwaar :o

Chin up
3 x 7 x bw (7-6-5)

Om te huilen

OHP
2 x 5 x 35 kg

Prima, geen pijn

BOR
3 x 10 x 50 kg

Niet easy :(

Face pulls ss DB side raise
2 x 12 x 17,5 kg + 2 x 15 x 6 kg

Prima, vind de side raise alleen geen fijne oefening maarja

Done

lkkre train, DB incline fly is idd wel wennen.

Lowbar went snel bij je schouders, kijk zelf waar je het sterkst op bent ;)

Verder prima train voor anderhalve maand gewrichtschurft

Lowbar went snel bij je schouders, kijk zelf waar je het sterkst op bent ;)

Verder prima train voor anderhalve maand gewrichtschurft

De comeback has begun :)

Zit er overigens aan te denken om misschien een los schema voor bench te volgen ipv deze simpele progressive overload waar ik of snel ga vastlopen, of totaal niet mee vooruit kom in kracht voor mijn gevoel :P

Iemand leuke ideeën wat betreft bench schema's?

De comeback has begun :)

Zit er overigens aan te denken om misschien een los schema voor bench te volgen ipv deze simpele progressive overload waar ik of snel ga vastlopen, of totaal niet mee vooruit kom in kracht voor mijn gevoel :P

Iemand leuke ideeën wat betreft bench schema's?

wendler of smolov jr.

Thnx joost!

Dat wordt dan smolov jr denk ik. Start hier na mijn toetsweek mee, heb ik nog +- 3 weken om elleboog te laten herstellen en tegen die tijd loop ik ook bijna vast met de bench denk ik (gok op 8 trainingen, 4 keer verhogen met 2,5 kg dus en dan kom ik op 3 x 8 x 57,5). Misschien start ik smolov zodra ik vastloop met bench, dat is wat handiger zelfs :)

Haha je moet wel bench gains maken voor de meet in februari, lekker dat je weer in de gym bent :)

waarom zou je in godsnaam smolov jr gaan doen?

al eens gekeken naar Texas Method bijvoorbeeld (of een gelijk soortige aanpak?).

Gister waterpolotraining gehad, ging prima > vrijwel geen last. Vandaag kan ik voor mijn gevoel beter rust nemen, en zodra ik weer naar sportschool ga moet gewicht weer omlaag, heb het gevoel dat ik anders weer de blessure erger maak. Straks komen de adidas powerlifts binnen en ga ik dus mee oefenen met squatten en kijken hoe het voelt (bodyweight thuis wss). Morgen weer waterpolo training en kijken hoe het gaat, ben gevraagd om mee te doen met wedstrijd bij het 1e zaterdag, maar denk dat ik dat maar niet ga doen :) Voeding ook iets omlaag dus anders onnodige fatty gains, wel balen dat ik niet weer vol gas kan gaan nu, maar beter dat ik nu rustig aan doe dan straks nog langer met deze blessure blijf zitten...

Pff gaan we weer met zo'n update...

Waterpolo trainingen hebben veel invloed op de pijn voor mijn gevoel, stuk meer dan gym. Heb dus besloten om 2 weken helemaal rust te nemen van waterpolo, en ook geen gym want daar kan ik zo weinig echt serieus doen dat ik beter rust kan nemen om sneller te herstellen. Weg gains, doei

Gewoon inbeelden alsof je traint, daar schijn je ook mee te gainen

Hopen op vlot herstel iig

Sterkte

Jammer man. Nu maar hopen dat je over twee week weer serieus kan knallen!

Morgen uitgebreider onderzoek door fysio, hopen dat het wat oplevert. Heb nu weer hele week niet getraind en merk wel dat het stuk minder is maar het is nog (lang :() niet weg. I'll keep you posted!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven