Fitness Seller

Theyoungone 2015: Let's get back to business

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Succesl morgen kerel

• Topic Starter Topic Starter

Thnx man! :)

/bithcmode on
Ik vind het eerlijk gezegd echt kut dat ik nu vrijwel niet kan trainen. Doelen voor 2015 lopen voor mijn gevoel op de klippen (inb4 het jaar is pas net begonnen, stel je niet aan) en de plannen om nu 2 maanden te bulken en dan maandje te cutten zodat ik de zomer droog sta en vervolgens een lange tijd kan slowbulken gaan ook een beetje in de war lopen zo...
/bitchmode off

We zullen zien wat de fysio zegt, ik ben benieuwd :)

gewoon dik worden man

Een paar maanden is in een mensenleven niets man. Heb geduld en focus je gewoon even op wat anders :)

gewoon dik worden man

Een paar maanden is in een mensenleven niets man. Heb geduld en focus je gewoon even op wat anders :)

Werken en strijden voor school it is...

---------- Toegevoegd om 14:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:03 ----------

Update:

Alles wijst erop dat het een overbelasting is van de pezen (triceps en bovenbenen, die dus over mijn knieën lopen). Het weekje rust heeft me goed gedaan en de blessure is aan het herstellen, binnenkort rustig aan naar sportschool (beginnen met lege stang en zodra het pijn doet tijdens of na de training weer stapje terug) en waterpolo (rustig aan beginnen met zwemtraining etc, pijn = stapje terug). De wedstrijden van waterpolo kijk ik nog even aan hoe het bij de trainingen gaat. Hoe lang het herstel gaat duren is niet zeker, maar nog 6 weken rustig aan trainen is iig een goede richtlijn. Ik twijfel nog wat ik met voeding ga doen, heel licht caloriesurplus is denk ik het beste aangezien ik vrij weinig massa ga winnen nu maar cutten ook niet echt verstandig is ivm herstel en massaverlies. Al met al ben ik gezien de situatie blij met hoe het gaat, er zit iig een stijgende lijn is dus :)

succes dr mee brah

hopelijk weer terug naar de grote gewichten binnenkort

Come back to the gain side, succes voorlopig ff man. Try training in your sleep

Lucide dromen over liften, in

succes dr mee brah

hopelijk weer terug naar de grote gewichten binnenkort

Thnx mean, moet nu gewoon ego laten sterven en pussyweights gaan gebruiken :o

Come back to the gain side, succes voorlopig ff man. Try training in your sleep

Dankjewel man, ik probeer zo snel mogelijk terug te komen... Ik geef jou gewoon een voorsprong op de bench nu :rolleyes:

Lucide dromen over liften, in

Zou ik best willen leren, srs

Blessure is al iets meer hersteld, gister zelfs even paar minuten meegedaan met wedstrijd en ook nog eens 2 gescoord :D. Gelukkig pijnloos maar voelde erna wel dat ik iets had gedaan zeg maar. Morgen weer naar de sportschool en even rustig aan trainen, kijken hoe het gaat :)

Gewicht nog steeds 84 kg maar hou ook niet bij wat ik eet, zorg gewoon dat ik genoeg eet, kan ook best dan ik in een klein surplus zit nu maar goed...

fijn de de blessure herstellende is.

Niks forceren en gewoon rustig aan morgen! :thumb:. Ik hoop voor je dat het herstel doorzet nu.

Nicee, goed nieuws man :D beetje myo reppen zodra je weer kan? :)

Gaat de goed kant op dus , goed te horen ! :)

fijn de de blessure herstellende is.

Is zeker fijn! :)

Niks forceren en gewoon rustig aan morgen! :thumb:. Ik hoop voor je dat het herstel doorzet nu.

Ga ik zeker doen, bedankt! :)

Nicee, goed nieuws man :D beetje myo reppen zodra je weer kan? :)

Zeker goed nieuws :D

Ga me wel even inlezen over myo reps binnenkort en misschien dat ik wel zoiets ga doen dan, heb overigens besloten om OHP eruit te halen, schouders groeien al genoeg door waterpolo en face pulls + side raises en andere presses en rows etc :)

---------- Toegevoegd om 20:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:58 ----------

Gaat de goed kant op dus , goed te horen ! :)

Jazeker, ik ben blij haha :D

invoornieuwegainronde.jpeg

wat was precies je probleem met je triceps aanhechting?

Heb zelf ook een overbelasting aan een van me pezen. heb nu van de fysio te horen gekregen dat ik excentrische oefeningen moet gaan doen, dit zou het herstel verbeteren.

In :)

wat was precies je probleem met je triceps aanhechting?

Heb zelf ook een overbelasting aan een van me pezen. heb nu van de fysio te horen gekregen dat ik excentrische oefeningen moet gaan doen, dit zou het herstel verbeteren.

Dit soort oefeningen doe ik al ja, heeft de fysio mij ook gegeven ;) Toch bedankt!

---------- Toegevoegd om 13:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:24 ----------

Net getraind, niet echt logwaardig maar goed heb toch niks anders om te loggen :P

Bench
3 x 15 x 20 kg

Incline db fly
3 x 8 x 12 kg

Deadlift
3 x 8 x 60 kg

Bb shrug
3 x 15 x 60 kg

Db side raise
2 x 15 x 5 kg

Bb row
3 x 15 x 20 kg

Dat was hem alweer :roflol: Tussendoor nog wat bw squats gedaan, alles pijnloos maar merk nu wel dat ik wat heb gedaan zeg maar. Volgens fysio is dat geen probleem :D

gallery_3406_853_429.jpg

Alles beter dan niks :thumb:

On the road again

Hoe ga je ophogen of ga je eerst een maandje op deze manier trainen tot het helemaal over is?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven