MuscleMeat

Theyoungone 2015: Let's get back to business

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Zie nu pas deze posts, sorry voor late reactie :roflol:

gallery_3406_853_429.jpg

Alles beter dan niks :thumb:

Juist, zo moeten we het zien ;)

On the road again

Hoe ga je ophogen of ga je eerst een maandje op deze manier trainen tot het helemaal over is?

Denk maandje trainen en wel beetje ophogen, maar niet per se 5 kg per train ofzo, als het niet lekker voelt dan wil ik mezelf niet gaan verplichten om op te hogen. Dus doe ik liever een soort van daily comfortable ''max''.

Herstel gaat nog steeds verder, zit vooruitgang in en ellebogen herstellen duidelijk beter dan knieën :) Gister weer wedstrijd gespeeld, allemaal pijnloos (soms licht zeurend gevoel maar dat is geen probleem), en hebben weer gewonnen :D Morgen weer training, voeding is nog steeds +- op onderhoud, geen motivatie om het nu bij te houden. Zit er aan te denken om te gaan cutten (tot 11% ofzo) als ik helemaal hersteld ben, en daarna year round droog te staan door rustig te bulken.

Schema wordt waarschijnlijk (2 / 3 x per week):

Squat / Deadlift 3 x 5 / 2 x 5
Flat bench 3 x 8
Incline db fly Myo reps ( 15 + 4 x X)
Chin up 3 x 8
Face pull ss DB side raise 2 x 12 + 2 x 15
T-bar row 3 x 8
BB shrug Myo reps ( 15 + 4 x X)

Focus voorlopig op borst en onderrug (daarom komende tijd iedere training deadlifts, is ook minder belastend voor de knieën). Vind het wel moeilijk om te zien of er iets achterloopt, blijf dus gewoon alles hard trainen maar schouders geen focus (daarom geen OHP) aangezien die wel groeien door waterpolo. Heb verder ook een foamroller besteld dus die gaan we ook maar eens gebruiken. Dit is wel genoeg dialoog weer...

Net getraind, niet echt bijzonder maar wel pijnloos :D

Deadlit
3 x 8 x 60 kg

Bench
2 x 8 x 30 kg

Incline db fly
15 + 3 x 5 ( 14 kg )

Chin ups
2 x 8 x bw - 30 kg

Face pulls ss DB side raise
2 x 12 x 12,5 + 2 x 15 x 5 kg

Korte training, goeie pomp bij de fly's, voor de rest niet zo bijzonder :o

geen pijn + pomp = prima train, welll done.

Heeeuj lekker man, ga je binnenkort beginnen met ophogen of nog ff dezelfde gewichten?

Weer trainen huuy :) Uhm als ik vragen mag hoe groeien specefiek schouders bij waterpolo , beetje uit interesse ;) ?

Weer trainen huuy :) Uhm als ik vragen mag hoe groeien specefiek schouders bij waterpolo , beetje uit interesse ;) ?

Je zwemt alsof er een haai achter je aan zit maar je ondertussen een boom knuffelt en veel gooien/armen boven je hoofd action. zelfde als basketbal

Ja is fijn :)

Je zwemt alsof er een haai achter je aan zit maar je ondertussen een boom knuffelt en veel gooien/armen boven je hoofd action. zelfde als basketbal

Can confirm :roflol:

Zwemmen is sowieso al veel schouders, en zeker omdat je ook nog gooit en verder ook nog bezig bent met ''stoeien'' met je tegenstander (wegduwen > benchpress :P, wegduwen als hij boven je zwemt > OHP)

Ja is fijn :)

Can confirm :roflol:

Zwemmen is sowieso al veel schouders, en zeker omdat je ook nog gooit en verder ook nog bezig bent met ''stoeien'' met je tegenstander (wegduwen > benchpress :P, wegduwen als hij boven je zwemt > OHP)

Kick in the nuts > leg extension
Ball twist > wrist curl

dus waterpolo is een natte vorm van crossfit

Haha, heel DBB aan de waterpolo :P. Mooi dat je weer lekker pijn-vrij kunt trainen trouwens!

:roflol: gaat weer nergens over

Prima train, hopen dat je kunt ophogen en blijven ophogen dan!

Motivatie is beetje weg, moet weer even in het ritme komen denk ik. Vanaf morgen voeding weer tracken, ga deze week op onderhoud en daarna in een deficit waarschijnlijk, zodat ik daarna lange tijd rustig aan kan gainen :) Morgen ook weer training, daar wel zin in gelukkig! :D

Motivatie is beetje weg, moet weer even in het ritme komen denk ik. Vanaf morgen voeding weer tracken, ga deze week op onderhoud en daarna in een deficit waarschijnlijk, zodat ik daarna lange tijd rustig aan kan gainen :) Morgen ook weer training, daar wel zin in gelukkig! :D

Weer ff tracken kan wel helpen idd , benieuwd naar je train morgen

ga je op de fiets? :roflol:

k srs, duimen dat je weer snel kan gassen zonder enge ontstekingen

f**k dat, gewoon vandaag trainen

Ik zou nu ff gebruik maken van je rebound en flink gainen voor 2-3 maanden zodat je op oud niveau zit (of iets hoger) , cutten kan daarna nog.

Hoe kun je gainen in een deficit?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven