Theyoungone
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 169
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 13%
Zie nu pas deze posts, sorry voor late reactie 
Juist, zo moeten we het zien
Denk maandje trainen en wel beetje ophogen, maar niet per se 5 kg per train ofzo, als het niet lekker voelt dan wil ik mezelf niet gaan verplichten om op te hogen. Dus doe ik liever een soort van daily comfortable ''max''.
Herstel gaat nog steeds verder, zit vooruitgang in en ellebogen herstellen duidelijk beter dan knieën
Gister weer wedstrijd gespeeld, allemaal pijnloos (soms licht zeurend gevoel maar dat is geen probleem), en hebben weer gewonnen
Morgen weer training, voeding is nog steeds +- op onderhoud, geen motivatie om het nu bij te houden. Zit er aan te denken om te gaan cutten (tot 11% ofzo) als ik helemaal hersteld ben, en daarna year round droog te staan door rustig te bulken.
Schema wordt waarschijnlijk (2 / 3 x per week):
Squat / Deadlift 3 x 5 / 2 x 5
Flat bench 3 x 8
Incline db fly Myo reps ( 15 + 4 x X)
Chin up 3 x 8
Face pull ss DB side raise 2 x 12 + 2 x 15
T-bar row 3 x 8
BB shrug Myo reps ( 15 + 4 x X)
Focus voorlopig op borst en onderrug (daarom komende tijd iedere training deadlifts, is ook minder belastend voor de knieën). Vind het wel moeilijk om te zien of er iets achterloopt, blijf dus gewoon alles hard trainen maar schouders geen focus (daarom geen OHP) aangezien die wel groeien door waterpolo. Heb verder ook een foamroller besteld dus die gaan we ook maar eens gebruiken. Dit is wel genoeg dialoog weer...

Juist, zo moeten we het zien

On the road again
Hoe ga je ophogen of ga je eerst een maandje op deze manier trainen tot het helemaal over is?
Denk maandje trainen en wel beetje ophogen, maar niet per se 5 kg per train ofzo, als het niet lekker voelt dan wil ik mezelf niet gaan verplichten om op te hogen. Dus doe ik liever een soort van daily comfortable ''max''.
Herstel gaat nog steeds verder, zit vooruitgang in en ellebogen herstellen duidelijk beter dan knieën
Gister weer wedstrijd gespeeld, allemaal pijnloos (soms licht zeurend gevoel maar dat is geen probleem), en hebben weer gewonnen
Morgen weer training, voeding is nog steeds +- op onderhoud, geen motivatie om het nu bij te houden. Zit er aan te denken om te gaan cutten (tot 11% ofzo) als ik helemaal hersteld ben, en daarna year round droog te staan door rustig te bulken. Schema wordt waarschijnlijk (2 / 3 x per week):
Squat / Deadlift 3 x 5 / 2 x 5
Flat bench 3 x 8
Incline db fly Myo reps ( 15 + 4 x X)
Chin up 3 x 8
Face pull ss DB side raise 2 x 12 + 2 x 15
T-bar row 3 x 8
BB shrug Myo reps ( 15 + 4 x X)
Focus voorlopig op borst en onderrug (daarom komende tijd iedere training deadlifts, is ook minder belastend voor de knieën). Vind het wel moeilijk om te zien of er iets achterloopt, blijf dus gewoon alles hard trainen maar schouders geen focus (daarom geen OHP) aangezien die wel groeien door waterpolo. Heb verder ook een foamroller besteld dus die gaan we ook maar eens gebruiken. Dit is wel genoeg dialoog weer...

, wegduwen als hij boven je zwemt > OHP)