Fitness Seller

Theyoungone 2015: Let's get back to business

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Lekkeeer man :) Die 1x60 als primer?

Inderdaad, neuk blessures! :mad:

Goede training, wat ga je doen met de vakantiemeet volgende week?

lekker die dl toch wel na blesure, pompen met die flys ! :D

• Topic Starter Topic Starter
Mooi werk man! Als je met de deadlift de techniek goed onder controle hebt ga je sws hard vooruit komende tijd :D

Mooi werk man! Als je met de deadlift de techniek goed onder controle hebt ga je sws hard vooruit komende tijd :D

Techniek heb ik opzich al onder controle, dus dat is geen probleem :) Alleen is gewoon kwestie van wennen weer (ook het volume) na 3 maanden niet deadliften :o

Lkkre trainsessie mooi volume.

Prima train toch gewoon weer? :)

Hij is laten we terug naar het bedrijfsleven

Laatst bewerkt:
gvd ik wil log zien

Ah verdorie jongens, was het abbo op mijn log zelf al kwijt :roflol:

En verder, tjaa heb sinds vorige week maandag niet meer getraind in de gym. Wel waterpolo en wedstrijd, maar blessure begin ik weer beetje te voelen (geen pijn maar merk het gewoon nog) en huid bij ellebogen en knieën zijn ook iets roder :( Dus ga weer koelen, fysio oefeningen doen, goed foamrollen en rustig aan doen met waterpolo. Straks weer training in zwembad en morgen sportschool, voorlopig helemaal geen squats en niks forceren. Is wel weer kut voor mijn motivatie dit en wil nu eigenlijk ook gaan cutten want om op 13/14% te staan werkt ook niet echt motiverend voor mij... Ik ben laatste tijd ook erg druk met werk enzo, begin het bijna als excuus te gebruiken verdomme

Morgen of vanavond update /out

Blijf relativeren he, this is but a bump in the road to succes.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven