XXL Nutrition

Theyoungone 2015: Let's get back to business

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Ma 23 juni UB1

BB flat bench
5 x 5 x 55kg
Was goed te doen, kan makkelijk nog paar trainingen 2,5 kg erbij gooien denk ik

Pull ups
5 x 5 x 10 kg hulp
Ging zwaar, denk dat ik deze 3 x 5 ga doen...

DB incline bench
3 x 8 x 22 kg
Lekkerr
DB row
3 x 8 x 30 kg
Zeer tevreden!

DB shoulder press
3 x 8 x 18 kg
Zwaar! Heb in me rechter nek-schouder aanhechting het gevoel alsof ik het te ver heb gestrekt, dit sinds vorige week maandag... Het is geen erge pijn maar als ik me nek of schouder op een bepaalde manier beweeg voel ik wel een zeurende pijn, hoop dat dit snel overgaat en ga dus niet te gek doen met schouder oefeningen.

Face pulls
3 x 8 x 10 kg
Hier voelde ik daarentegen niks van de pijn :)

DB shrug
3 x 12 x 18 kg
Laag gewicht en goeie controle

DB curl
2 x 8 x 14 kg
Dropset: 14 - 12 - 10 - 8
1 x 8 x 12 kg
Dropset: 12 - 10 - 8
1 x 8 x 12 kg
Lekker volume op biceps en pomp was keihard! Hoop dat dit er een beetje groei in gaat brengen (ondanks cut)

Tricep Dips
3 x 8 x 15 kg hulp
Dropset: 15 - 20 - 25 - 30 ( kg hulp )
Ging lekker en beter dan vorige keer, dropset voelde ook lekker maar op het eind begon het meer te lijken op chest dips, moet hier ff op letten

Lekkere training, ondanks cut :D Cut gaat verder ook goed, zit op 79 kg en abs zijn al aardig goed zichtbaar, nog 1,5 of 2,5 week doorcutten (wel of niet tijdens toetsweek, ligt eraan hoe ik me voel en hoe goed ik er al uitzie)

Nee ik ga UB1/LB1/UB2/LB2 doen ;)

Kuiten? :ot:

---------- Toegevoegd om 16:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:30 ----------

Thnx kerel! We zullen zien, 4 cm erbij is aardig wat ja, denk dat 38 cm realistischer is...

Laat me je niet demotiveren, gewoon voor de 40cm gaan! 38 is altijd mooi meegenomen maar reach your goals he ;)

---------- Toegevoegd om 21:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:39 ----------

Ma 23 juni UB1

BB flat bench
5 x 5 x 55kg
Was goed te doen, kan makkelijk nog paar trainingen 2,5 kg erbij gooien denk ik

Pull ups
5 x 5 x 10 kg hulp
Ging zwaar, denk dat ik deze 3 x 5 ga doen...

DB incline bench
3 x 8 x 22 kg
Lekkerr
DB row
3 x 8 x 30 kg
Zeer tevreden!

DB shoulder press
3 x 8 x 18 kg
Zwaar! Heb in me rechter nek-schouder aanhechting het gevoel alsof ik het te ver heb gestrekt, dit sinds vorige week maandag... Het is geen erge pijn maar als ik me nek of schouder op een bepaalde manier beweeg voel ik wel een zeurende pijn, hoop dat dit snel overgaat en ga dus niet te gek doen met schouder oefeningen.

Face pulls
3 x 8 x 10 kg
Hier voelde ik daarentegen niks van de pijn :)

DB shrug
3 x 12 x 18 kg
Laag gewicht en goeie controle

DB curl
2 x 8 x 14 kg
Dropset: 14 - 12 - 10 - 8
1 x 8 x 12 kg
1 x 8 x 12 kg
Lekker volume op biceps en pomp was keihard! Hoop dat dit er een beetje groei in gaat brengen (ondanks cut)

Tricep Dips
3 x 8 x 15 kg hulp
Dropset: 15 - 20 - 25 - 30 ( kg hulp )
Ging lekker en beter dan vorige keer, dropset voelde ook lekker maar op het eind begon het meer te lijken op chest dips, moet hier ff op letten

Lekkere training, ondanks cut :D Cut gaat verder ook goed, zit op 79 kg en abs zijn al aardig goed zichtbaar, nog 1,5 of 2,5 week doorcutten (wel of niet tijdens toetsweek, ligt eraan hoe ik me voel en hoe goed ik er al uitzie)
Jaloers op hoe jij ook nog lekker traint in je cut, maar je traint nog steeds onder het gewicht wat je kunt liften toch? Maar dat werkt dus kennelijk wel bij jou? Zou ook het gevoel hebben dat ik niet geweest ben... Schouder inderdaad mee uitkijken, ken iemand die nu al een jaar blessure heeft en nog steeds geen schouder kan trainen...

Jelly op bench :o

https://www.youtube.com/watch?v=Hxar8p0WcIM

Vind ik zelf een goeie die ik weleens deed als ik een stijve nek had, omdat ik soms nog wel eens debiel kan slapen..

Staan trouwens meer video's op over schouderpijn etc, zeker waard om te checken :)

Laat me je niet demotiveren, gewoon voor de 40cm gaan! 38 is altijd mooi meegenomen maar reach your goals he ;)

Haha ik begrijp het! Ga uiteraard voor de 40 cm :D

---------- Toegevoegd om 21:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:39 ----------

Jaloers op hoe jij ook nog lekker traint in je cut, maar je traint nog steeds onder het gewicht wat je kunt liften toch? Maar dat werkt dus kennelijk wel bij jou? Zou ook het gevoel hebben dat ik niet geweest ben... Schouder inderdaad mee uitkijken, ken iemand die nu al een jaar blessure heeft en nog steeds geen schouder kan trainen...

Train onder mijn max met de compounds omdat im iedere training gewicht wil toevoegen, dit deed jij toch ook? :p

---------- Toegevoegd om 21:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:00 ----------

Jelly op bench :o

http://www.youtube.com/watch?v=Hxar8p0WcIM

Vind ik zelf een goeie die ik weleens deed als ik een stijve nek had, omdat ik soms nog wel eens debiel kan slapen..

Staan trouwens meer video's op over schouderpijn etc, zeker waard om te checken :)

Goed dat je het zegt! Kijk al aardig lang zn video's maar nooit echt gelet op dit soort video's aangezien ik nergens last van had :p. Ik ga iig de schouder oefeningen rustig aan pakken en hopen dat het snel hersteld. :)

Train onder mijn max met de compounds omdat im iedere training gewicht wil toevoegen, dit deed jij toch ook? :p
Yup, maar ik zit inmiddels met sommige oefningen op m'n max, jij hebt kennelijk veel meer geduld want ik wil zo snel mogelijk gewicht adden haha

Yup, maar ik zit inmiddels met sommige oefningen op m'n max, jij hebt kennelijk veel meer geduld want ik wil zo snel mogelijk gewicht adden haha

Haha tja ik weet dat het uiteindelijk meer resultaat op gaat leveren, en dat is wat ik wil :)

---------- Toegevoegd om 15:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:10 ----------

Woe 25 juni

Smith squat (alleen gewichten op stang)
3 x 5 x 70 kg
Ging beter dan vorige keer, nog ff wennen aan smith squat want het is echt verlept tov normale squat

RDL
3 x 5 x 85 kg
5 kg meer dan vorige week, ging prima

Leg press
3 x 5 x 160kg
1 rep minder per set maar gewicht wel omhoog, jammer genoeg stond de machine al hele tijd in de zon...

Leg curl
3 x 12 x 55 kg
Prima

Leg extension
3 x 12 x 35 kg
Ging beter dan vorige keer

Hyperextensions
3 x 12 x bw + 10 kg
5 kg meer dan vorige keer, ging prima

Ab wheel rollout
3 x 15 x bw
5 reps meer per set, rustig zakken en explosief terugkomen maar wel spanning er constant ophouden, burn burn burn...

Verder tijdens training geen last gehad van schouder / nek, ben erachter gekomen dat het me levator scapulae is en dat ik waarschijnlijk gewoon rustig aan moet doen en dat het dan vanzelf hopelijk overgaat...

goed bezig, vooral op die rdl!

Netjes weer hoor

Lekker hoor! Naast de verhoging van RDL is 10 kg omhoog gaan op de legpress met verlies van maar 1 herhaling ook niet verkeerd hoor ;) Verhoog je de squat niet omdat deze te zwaar is of gewoon om de tactiek? En tel je de barbell in de smith mee?

Lekker hoor! Naast de verhoging van RDL is 10 kg omhoog gaan op de legpress met verlies van maar 1 herhaling ook niet verkeerd hoor ;) Verhoog je de squat niet omdat deze te zwaar is of gewoon om de tactiek? En tel je de barbell in de smith mee?

Thnx! Squat wilde ik nog ff testen want squatten in de smith is niet echt optimaal en beetje anders dan free weight squat, dus gewoon om de techniek ja :) Barbell niet meegeteld maar weet niet als hoeveel kilo ik hem mag tellen :p

Thnx! Squat wilde ik nog ff testen want squatten in de smith is niet echt optimaal en beetje anders dan free weight squat, dus gewoon om de techniek ja :) Barbell niet meegeteld maar weet niet als hoeveel kilo ik hem mag tellen :p
Volgens mij verschilt dat bij vele smiths heel erg, als je die bij ons omhoog duwt gaat ie nog een heel stukjverder omhoog, dus die zal wel heel licht zijn. Een gewone barbell zover omhoog krijgen lukt niet. Ik zou dat gewoon tellen als 0 kg om safe te spelen. Nu moet ik wel zeggen dat wij een vrij aparte smith hebben en dat dat kan verschillen .

Volgens mij verschilt dat bij vele smiths heel erg, als je die bij ons omhoog duwt gaat ie nog een heel stukjverder omhoog, dus die zal wel heel licht zijn. Een gewone barbell zover omhoog krijgen lukt niet. Ik zou dat gewoon tellen als 0 kg om safe te spelen. Nu moet ik wel zeggen dat wij een vrij aparte smith hebben en dat dat kan verschillen .

Het maakt me eerlijk gezegd vrij weinig uit hoe zwaar die stang is, pak gewoon iedere x wat meer :)

Do 26 juni

Saaie training door lichte blessure nog, ben bang om een echte blessure te krijgen en ga dus rustig aan doen.

BB flat bench
5 x 5 x 57,5 kg

Pendlay row
3 x 5 x 60 kg

DB incline bench
3 x 8 x 22 kg

DB row
3 x 8 x 30 kg

DB curl
Wat setjes + dropsets, tussen 14 en 8 kilo weer

Voelde bij bench niks van blessure, schouder oefeningen waren een no go, net zoals triceps oefeningen en de dips. Dus heb gedaan wat ik kon doen en hoop dat het snel over is...

Is dit nog steeds van je ene pr dag? Jammer man, rustig aan pakken idd en niet doorzetten met pijn dan ben je verder van huis.

Is dit nog steeds van je ene pr dag? Jammer man, rustig aan pakken idd en niet doorzetten met pijn dan ben je verder van huis.

Nee is van vorige week maandag 1e x UB1 dag, dat was 5 setjes bench tot failure... Heb er flink spijt van en voortaan luister ik naar me lichaam ipv me spotter die alles weet omdat ie alo studeert :sd:

Take it easy mane

Ook niet te easy anders zak je te erg :o

Take it easy mane

Ook niet te easy anders zak je te erg :o

Ga sowieso niet dieper cutten en gekke dingen doen, gewoon iets onder onderhoud en rustig de trainingkjes doen, in de cut had ik toch niet verwacht epische progressie te maken ofzo dus nu gewoon rustig doorgaan en dan is het zo over denk ik :)

Wat ik trouwens echt lekker vond, was een voetbal in m'n rug en daar overheen rollen :D Kraakte de rug open en voelde me veel leniger. Zal wel beter zijn met gewoon zo'n buis, maar dit voelde ook prima. Kan misschien ook helpen bij je nek/schouder probleem, van die rekdingen zijn eigenlijk nooit slecht..

Wat ik trouwens echt lekker vond, was een voetbal in m'n rug en daar overheen rollen :D Kraakte de rug open en voelde me veel leniger. Zal wel beter zijn met gewoon zo'n buis, maar dit voelde ook prima. Kan misschien ook helpen bij je nek/schouder probleem, van die rekdingen zijn eigenlijk nooit slecht..

Ja moet je gewoon een keiharde hockeybal voor pakken, doet beetje pijn maar daarna helpt het wel :p Alleen denk dat er dan teveel druk komt op die spiertjes als ik het bij me nek doe dus ik ga zulk soort dingen nog niet proberen, vingermassage van kwartier lang heeft iig wel weer geholpen :)

Jammer van die blessure, maar dat moet overgaan... Hoe is je cut? Veel bodyweight/fat verloren?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven