XXL Nutrition

Thomas's Log

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag biceps en rug training gedaan. Zou die eigenlijk gister doen, maar gister heb ik mijn rijbewijs opgehaald, dus s'avonds rondjes gereden :D
Heb dus de training van woensdag, vandaag gedaan.

Deadlift: 1x12x40kg, 1x10x50kg, 1x8x60kg, 1x8x70kg
ging heerlijk, volgende week 5kg erbij
Bent-over Row: 1x12x20kg, 1x10x25kg, 1x8x30kg, 1x8x40kg
vooruitgang geboekt, eerst was me laatste set 1x8x35kg :)
Pull up behind the neck: 1x7, 1x5, 1x5
volgende week 1x7, 1x6, 1x6 doen
Barbell curl: 1x10x20kg, 1x8x25kg, 1x8x30kg
Dumbbell Conc. curl: 1x10x5kg, 1x8x10kg, 1x6x12,5kg
volgende week 1x8x12,5kg proberen als laatste set
Hammer curl: 1x10x5kg, 1x8x10kg, 1x6,12,5kg

Zaterdag schouders en triceps training. Zondag dagje snowboarden in Skidome, altijd leuk :D, en dan s'avonds onderarmen, buik en misschien nog een extra been training.
Ik bestel zometeen een pot Mega Grow van XXL Nutrition en een sample Unleash V2, die ook even uitproberen.

Laatst bewerkt:
Doe je die 40-50-60kg deadlift als warming-up? Ik doe meestal gewoon 1 setje op 70kg en daarna in één klap hoger (atm 105kg 2x5). Gefeliciteerd met je papiertje, ik heb em ook sinds een paar weken :klink: Wel oppassen dat je niet meteen geflitst word met de auto van je pa zoals ik... :rolleyes:
Hoelang board je al? Doe ik ook :D Alleen dit jaar geen centen voor wintersport :mad: En wat is Unleash V2? Laat effe weten hoe je supps bevallen!

Doe je die 40-50-60kg deadlift als warming-up? Ik doe meestal gewoon 1 setje op 70kg en daarna in één klap hoger (atm 105kg 2x5). Gefeliciteerd met je papiertje, ik heb em ook sinds een paar weken :klink: Wel oppassen dat je niet meteen geflitst word met de auto van je pa zoals ik... :rolleyes:
Hoelang board je al? Doe ik ook :D Alleen dit jaar geen centen voor wintersport :mad: En wat is Unleash V2? Laat effe weten hoe je supps bevallen!

Ja die doe ik als een soort van warming-up ;)
Bedankt, jij ook nog gefeliciteerd he! Haha ik moet eerst nog een beetje leren rijden.

Ik board net 2 maanden, toen een proeflesje genomen met me pa en me zusje, ben er nu helemaal verslaafd aan. Heb ook al een eigen board gekocht en alles wat daar bij hoort. Je zou is een indoor moeten proberen, is echt heel leuk. Hoe lang doe jij het al dan?

Unleash V2: linkje, een booster die je voor de training gebruikt ;)
Je hoort het wel, eerst even een paar weken dat spul gebruiken, lijkt me niet dat je er meteen wat van merkt, je hoort het nog wel!

Ja die doe ik als een soort van warming-up ;)
Bedankt, jij ook nog gefeliciteerd he! Haha ik moet eerst nog een beetje leren rijden.

Ik board net 2 maanden, toen een proeflesje genomen met me pa en me zusje, ben er nu helemaal verslaafd aan. Heb ook al een eigen board gekocht en alles wat daar bij hoort. Je zou is een indoor moeten proberen, is echt heel leuk. Hoe lang doe jij het al dan?

Unleash V2: linkje, een booster die je voor de training gebruikt ;)
Je hoort het wel, eerst even een paar weken dat spul gebruiken, lijkt me niet dat je er meteen wat van merkt, je hoort het nog wel!

Haha, ja thnx. Laatst naar de achterhoek geweest en terug, toch ruim 200km gepakt. Wel lekker doorgereden, leer je ook veel van in het begin. Kost wel nog veel energie nu om zo lang achter elkaar veilig maar snel te rijden.

Zo te horen heb je behoorlijk wat centen dat je meteen je eigen gear heb :p Goeie zaak (ik hoop dat je voeten al uitgegroeid zijn? ;)) Tis een goeie investering, met een paar jaar heb je het er uit. Ik zou het zelf ook willen doen maar ik heb er even de centen niet voor. Wel net een nieuwe baan :D Ik heb zelf 8jaar les gehad in Zwitserland, ben ook meer van het knallen en af en toe een 180 dan van indoor over de kop gaan :p

Ben benieuwd naar je bevindingen wat betreft de supps. Wel een raar zinnetje:

Een pot UNLEASH! v2 bevat 30 doseringen van 30 gram en is voldoende voor 30 knal trainingen, normaal is 20 gram al een goede dosering maar wij bieden je 30 x 30gram! Dus je kan zeker 30 trainingen knallen met een pot.

Doe dan gewoon nog meer doses 20 gram? Doe je dr pas echt lang mee als 20 toch al goed is. Zit wel stampens vol eiwit, mjum.

Haha, ja thnx. Laatst naar de achterhoek geweest en terug, toch ruim 200km gepakt. Wel lekker doorgereden, leer je ook veel van in het begin. Kost wel nog veel energie nu om zo lang achter elkaar veilig maar snel te rijden.

Zo te horen heb je behoorlijk wat centen dat je meteen je eigen gear heb :p Goeie zaak (ik hoop dat je voeten al uitgegroeid zijn? ;)) Tis een goeie investering, met een paar jaar heb je het er uit. Ik zou het zelf ook willen doen maar ik heb er even de centen niet voor. Wel net een nieuwe baan :D Ik heb zelf 8jaar les gehad in Zwitserland, ben ook meer van het knallen en af en toe een 180 dan van indoor over de kop gaan :p

Ben benieuwd naar je bevindingen wat betreft de supps. Wel een raar zinnetje:

Doe dan gewoon nog meer doses 20 gram? Doe je dr pas echt lang mee als 20 toch al goed is. Zit wel stampens vol eiwit, mjum.

Zo dat zijn flink wat kilometers, hoe hoog was je boete dan? :P

Ja heb pas ook me scooter verkocht, en ik werk best veel in de vakantie's ook ;) Me voeten zijn al anderhalf jaar dezelfde maat, dus denk dat het wel klaar is nu.
Ah dan doe je het al vrij lang hehe, ik kan nog maar net zigzaggen en een simpel sprongetje van een heuveltje.

Idd een rare zin. Maar gewoon 36gram eiwitten per 100gram, zat zelf ook al te kijken :eek:
In Mega Grow zit 20 gram eiwitten per 100gram, maar er zit ook weer 15gram creatine bij, dus dat is ook mooi meegenomen. Welke supps gebruik jij nu?

Zullen we maar ophouden met dat quoten? :roflol:

Boete weet ik nog niet. Hoop heel erg dat ie er nooit komt ook, anders sta ik met 110km/u door rood licht slippend op de foto :mad:

Met snowboarden gewoon lekker gaan, gewicht op je voorste been houden is het belangrijkst in het begin. En vanuit je schouders sturen, niet alleen met je benen. En vanaf het begin fakie!

Ik gebruik nu whey van mn pa :roflol: Hij gebruikt het nooit, maar de pot begint door mij al aardig leeg te raken, ik doe soms een schep door mn brinta als ik net wakker ben, en na mn workout altijd een flinke shake. Chocolade smaak, is best goed te doen. Merk heb ik geen idee van. Als ik een beetje centen heb (en dat zou het geval moeten zijn tegen de tijd dat de pot leeg is) wil ik deze kopen. En dan 2x1000 gram potten. Twee verschillende smaakjes (en omdat het er twee zijn krijg je ook een shakebeker). Dan ook meteen effe die eiwitrepen uitproberen zodat ik boven de 50 euro zit, dan is verzending namelijk gratis. Die repen vind ik goed klinken voor op mn werk of mee naar school oid. Ik heb namelijk een hekel aan kipfilet :p Misschien vind je [Link niet meer beschikbaar] lijstje ook wel handig om een goede keuze te maken. Voor de training neem ik trouwens niks. Gewoon water tijdens het trainen, en t liefst niet net gegeten als ik naar de sportschool ga.

Ja de techniek zelf met snowboarden heb ik wel onder de knie, maar het blijft gewoon uitproberen

Dat lijstje op het forum heb ik ook al bekeken, maar die whey die jij gaat nemen, t*ring zeg, gewoon 90gram eiwitten per 100gram :eek:.

En ik neem voor de training ook nog niks, maar wil gewoon de Unleash een keer proberen.
Want ik lees zowel van mensen dat ze er veel van merken, of gewoon niks, dusja ff kijken of dat spul werkt.

Ik ga pas 2 uur na het eten trainen, dat hou ik altijd aan. Anders is het echt een bagger training. En tijdens het trainen drink ik ook alleen maar water. Die eiwitrepen zijn wel een goed idee van je, soms krijg ik kipfilet gewoon niet naar binnen

Ja, kipfilet is k*t! :D

Ja, das isolaat he. Wel tof. Ik zag ook een pot met soort caseine achtige shit met veel trage eiwitten voor als je gaat pitten, maar ik snap het voordeel ten opzichte van kwark niet zo goed (behalve het complete aminozuurprofiel en de claim tot na 7 uur eiwitten af te geven). Vind het gewoon wat duur, en kwark werkt voor veel mensen perfect.
Meestal heb ik in ieder geval wel een uurtje tussen mn maaltijd en mn training zitten, maar niet altijd. Had een keer shoarma gegeten thuis en meteen daarna wezen trainen, echt huilen met de pet op! Die eiwitrepen zijn wel duur, maar beter dan snickers en shit. En scheelt weer kipfilet natuurlijk, ben benieuwd of die dingen een beetje weg te kanen zijn.

Gister 7 uur gesnowboard, was echt vet. Veel nieuwe dinge uitgeprobeerd, voor het eerst over de railing gegaan, en schansjes gepakt. 1x best hard gevallen van de railing :rolleyes:

Vanavond schouders/triceps/onderarmen training

Gheghe, als ik fl**ker dan land ik ALTIJD op een knie :)

Kom maar door met die trainingsupdate!

Ik had om een 1 of andere reden spierpijn in mijn triceps, waarschijnlijk doordat ik de hele tijd gek heb lopen doen in de skilift met springen enzo :rolleyes:
Maarja toch een leuke training gehad

Military Press: 1x12x20kg, 1x10x25kg, 1x8x30kg
Ging behoorlijk zwaar, laatste set met moeite eruit geperst
Close Grip BP: 1x12x25kg, 1x10x30kg, 1x8x35kg
Wat gingen me triceps toch branden, niet normaal, bij de 2e set al
Upright Row: 1x10x20kg, 1x8x25kg, 1x8x30kg
DB Rear Lateral Raise: 1x10x5kg, 1x10x7,5kg, 1x8x10kg
Zo man, de laatste rep kreeg ik niet eens meer omhoog
Front Raise: 1x12x5kg, 1x10x7,5kg, 1x8x10kg
DB Shrug: 1x12x15kg, 1x10x20kg, 1x8x26kg
Dit was de enigste oefening die wel goed ging, had het idee dat het zelfs makkelijker ging als vorige week
Kickbacks: 1x10x2,5kg, 1x8x5kg, 1x8x5kg
Laatste 2-3 reps waren gewoon niet te doen...

Wrist Curl: 1x12x5kg, 1x10x7,5kg, 1x10x10kg
Reverse Wrist Curl: 1x12x2,5kg, 1x10x5kg, 1x8x5kg
Laatste 4 reps sloegen gewoon nergens op

Bestelling geplaatst bij XXL: Mega Grow en Whey Isolaat (93% niet verkeerd lijkt me :p). Ook nog een shake beker erbij, want om nou iedere keer de blender te pakken is ook weer zo'n gedoe

Dinsdag borst/benen training

Shakebakers ownen. 93% klinkt goed, ben benieuwd! Waarom heb je trouwens afgezien van je pre-workout shizzle?

Ik heb er niet van afgezien, wil er alleen een sample Unleash bij hebben. Ga niet meteen een pot van €40 kopen zonder dat ik precies weet wat het doet ;)

Oh, dat had ik even gemist. Krijg je die sample bij je megagrow + whey?

Ik heb ergens in de vragenlijst zien staan bij XXl dat iemand vroeg of die een sample erbij zou kunnen krijgen, en die kreeg als antwoord dat het kan. Dus probeer ik het ook maar ;)

Mkay, ben benieuwd. Vandaag nog gelezen dat chocomel het zelfde effect kan hebben (iets met snellere opname van eiwitten blabla). Volgens mij zit het vooral tussen je oren en heeft het een oppeppend effect (niet zo zeer lichamelijk). Maar wel een stuk goedkoper ;)

Ja dat is het ook vooral, want je leest bij de beschrijving bijvoorbeeld:

Gewichten waar je anders mee worstelde voelen opeens lichter aan en je knalt er zonder moeite een paar extra reps uit...

Dan ga je het al bijna geloven, zonder het geprobeerd te hebben.
Maar enigszins kan het wel kloppen, want het is eigenlijk een soort energie drankje: taurine.

Gisteren borst en benen training gedaan

Squatten: 1x12x30kg, 1x10x40kg, 1x8x55kg
Bench Press: 1x10x35kg, 1x8x40kg, 1x6x50kg, 1x6x60kg
Leg Extensions: 1x12x20kg, 1x10x25kg, 1x8x30kg, 1x8x37,5kg
Incline Bench Press: 1x10x30kg, 1x8x35kg, 1x8x40kg
Leg Curl: 1x12x20kg, 1x10x25kg, 1x8x30kg
Dumbbell Fly: 1x12x5kg, 1x10x7,5kg, 1x8x10kg
Dumbbell Pullover: 1x12x15kg, 1x10x20kg, 1x8x26kg

Vond alles wel lekker gaan eigenlijk. De laatste BP rep ging echt nog maar net :rolleyes:.

Heb de XXL Whey Isolaat binnen, smaakt goed en is goed te shaken met de shakebeker. Morgen begin ik aan de Mega Grow, ik doe wel de eerste 5 dagen een oplaadfase van 2 doseringen per dag, daarna gewoon 1 dosering per dag.

Vanavond rug en biceps

Mkay, ben benieuwd. Vandaag nog gelezen dat chocomel het zelfde effect kan hebben (iets met snellere opname van eiwitten blabla). Volgens mij zit het vooral tussen je oren en heeft het een oppeppend effect (niet zo zeer lichamelijk). Maar wel een stuk goedkoper ;)

Chocomel ftw!

:p

Hé, hou eens even op met meer benchen dan ik!

Terug
Naar boven