AndroidHealthClinic

Thomas's Log

• Topic Starter Topic Starter
Heb maar niet getraind, heb echt helemaal geen energie ervoor en niet veel kunnen eten vandaag.
Morgen ga ik weer beginnen.

Ik heb onze hondjes ook het bulken aangeleerd, liet ze eerst altijd mijn schaaltje brinta uit likken. Nu likken ze ook al de restjes uit het bakje kwark helemaal weg, nu moet ik ze nog leren trainen :roflol:

Ah crap man. Morgen lekker knallen!

Updaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaate!!!!!!!

Zie hier mijn nieuwe (4 daagse) trainschema:

Maandag:
Rust

Dinsdag (borst/biceps):

Bench press
Incline bench press
Preacher/Standing Barbell Curl
Dumbbell Fly
Dumbbell Concentration Curl
Pull over
Dumbbell Hammer Curl

Woensdag (benen):
Squats
Leg Extension
Leg Curl
Calf Raise

Donderdag:
Rust

Vrijdag (rug/traps):
Deadlift
Barbell Bent Over Row
Wide Grip Chin Up
Barbell Upright Row
Dumbbell Shrug

Zaterdag:

Snowboarden / hardlopen

Zondag (schouders/triceps):
Military press
Dips
Barbell close grip bench press
Dumbbell rear lateral raise
Dumbbell front raise
Dumbbell Lateral Raise
Dumbbell Kickback.

Je beseft dat je je triceps ook vrij zwaar pakt met benchen?

Ja dat weet ik, er zitten rustdagen tussen de schouders/triceps en borst/biceps training ;)

Net borst/biceps training gehad.
Bench press: 10x40kg, 8x50kg, 5x65kg. YAY, 65kg voor het eerst gedaan, wel met hulp bij de laatste 2 reps :P
Incl. bench press: 10x30kg, 8x35kg, 8x40kg
Barbell curl: 12x20kg, 10x25kg, 8x30kg
Dumbbell fly: 12x5kg, 10x7,5kg, 8x10kg. Kan de volgende keer zwaarder
Dumbbell Conc. curl: 12x5kg, 10x10kg, 8x12,5kg
Dumbbell pullover: 12x15kg, 10x20kg, 8x26kg
Hammer curl: 12x5kg, 8x10kg, 8x12,5kg

Wow wat bench jij ineens veel! :) Nette training, maar waarom niet meteen die flyes zwaarder gedaan?

JOo

Ja stond er zelf ook even van te kijken.
Nou ik was met de laatste set fly's bezig, en toen ik klaar was kon ik er nog meer uithalen had ik het idee. Dus volgende keer de 12,5kgs pakken als laatste set ;)

Hallo?

Goeiemorge

Gewoon een eeuw niet posten, en dan bij de eerst volgende post een minuut later een reactie :roflol:

How's life? Hoe gaat ie met trainen enzo man?

Gaat allemaal wel z'n gangetje he :p
Trainen gaat goed, alleen me lichaamsgewicht blijft maar rond de 65-66 schommelen. Dus me kcal nog meer opvoeren, een maat kwam met wat nieuws: die freet 2 blikjes tonijn per dag, ff kijken of dat spul beetje naar binnen te werken is.

Staan leuke receptjes op t forum ;) En bakken kwark vreten voor het slapen gaan. En met melk kom je ook snel aan je calorieen ;)

Ja dat kwark zit wel goed, soms zelfs 2 bakken op een avond.
Zat pas ook te kijken bij de receptjes ja, was al van plan wat uit te gaan proberen, bedankt voor de herinnering ;)
Zit al gauw aan de 1liter melk per dag (met 2x brinta per dag gaat het hard).

En nog wil dat gewicht maar niet omhoog, snap er niks van..

3liter? Wheyshakes? Megagrow-supplementenshizzle? :)

3 liter zal ik me moeder niet blij mee maken denk, die ziet al een anderhalve liter pak per dag verdwijnen :roflol:
De Megagrow is bijna op (2kg), ik wil dat spul pas weer gaan gebruiken na de zomer. Hele tijd creatine gebruiken lijkt me niet echt verstandig..

Whey shakes pak ik idd ook melk voor, dat is ook weer 300ml ;)

Maar een maat van mij is net zo lang als mij (1,75m) en woog een jaar geleden 64kg, nu zit hij tegen de 85kg met een best hoog vetpercentage. Hij zit tegen de 4800kcal per dag, maar dan vind ik het weer jammer dat er zoveel vet bij komt dan.
Ben wel jaloers op die 85kg, hij is echt groot vergeleken met mij zeg maar :p

Gheghe. Ik maak mn shakes met 700ml melk :roflol: Kokossmaak ftw. Heb alleen nog chocoladesmaak :( Als die op is ga ik echt een megapot kokossmaak kopen :roflol:

Haha 700ml melk, hoeveel gram whey doe je er in?
Ik blijf trouw aan me bananen smaak, heb ook aardbei nu voor de afwisseling ;)
Als de 3 potten die ik nu heb op zijn weer een ander smaakje uitproberen

Welke whey heb je? Heb zelf die van Power Supplements. Lost goed op, geen bullcrap, goed spul. Doe meestal 1 goed volle schep, heel soms anderhalf (effe verwennen na een flinke training... OEH klinkt fout :o). Komt neer op ongeveer 30gram geloof ik. Zal meestal tussen de 30 en de 40 gram zijn. Als banaan chill is vind ik het wel de moeite waard om te proberen, bananenmilkshakes willen dr bij mij wel in :meal:

Ik heb Whey Isolaat van XXL, lost ook heel goed op.
Meestal doe ik er een volle schep in, wat bij mij 38gram.

Ja ik zou niet weten wat voor smaken ik nu nog kan proberen, heb geen zin om een 1kg pot te kopen en dan erachter komen dat de smaak niet zo goed is ;)

Terug
Naar boven