AndroidHealthClinic

Thomas's Log

• Topic Starter Topic Starter
Hou jij eens op met die 110kg deadlifts dan! :P

Voedingsschema aangepast, eet al wat meer dan in het begin, blijkbaar is mn maaginhoud groter geworden :eyes:

Zit nu op 3605 kcal en 222,7gram eiwitten per dag, niet verkeerd dacht ik zo.

Ik weeg nu 64,9kg, in november was dit 60,7kg. Had wel meer kunnen zijn, de 2 weken kerstvakantie heb ik me niet echt aan het voedingsschema kunnen houden. Ben in ieder geval op weg naar de 70kg.

Deed eerst altijd water bij de whey shake, nu melk. Is veel lekkerder, en weer een portie melk naar binnen zo.
Vind de Mega Grow (orange smaak) niet speciaal lekker, maar het gaat wel naar binnen.

Laatst bewerkt:
Goed bezug (y) Weet je ook wat je vetpercentage is? Volgens mij begin ik nu ook wel vetter te worden. Moet binnenkort weer eens op de weegschaal gaan staan (we hebben dr geeneen thuis :D ).

En whey+melk=win. Ik heb vanmorgen ook een halve schep whey door mn brinta gedaan, uurtje daarna gaan trainen.

Nee die zou ik echt niet weten, ik schat het op 12%.
Ik ben ook iets vetter geworden, was ook wel te verwachten, alleen droge massa aankomen is niet te doen zo :P

Heb je geen weegschaal in je sportschool?

Oh denk het wel. Jij zit trouwens een stuk lager dan ik: ik zweef ergens boven de 20% dus moet wel gaan oppassen nu.

In de sportschool is vast wel iets aanwezig, ga daar ook mn BF% laten meten voor de k*t. Alleen weeg ik mezelf liever s'ochtends op de nuchtere maag na een toiletbezoek, net als eerder in mn log.

Was je vet percentage eerst lager denk je? Of ben je wel lager sinds je (serieus) traint?

Klopt, ik weeg mezelf ook altijd nadat ik heb gescheten haha :p

Zometeen weer snowboarden, tot 11 uur

Vet, have fun :)

Ik denk zo dat mn vetpercentage is gestegen aangezien ik behoorlijk wat vreet en melk zuip alsof mn leven dr vanaf hangt.

Net schouders/triceps training gedaan.
Gister ben ik op me schouder gevallen met snowboarden, nog steeds last van. De training begon gewoon goed, alleen de front raise deed gewoon pijn aan me linker schouder, dus die maar overgeslagen :(

Military Press
: 1x12x20kg, 1x10x25kg, 1x8x30kg
Begon wel lekker
Close Grip BP: 1x12x25kg, 1x10x30kg, 1x8x35kg
Upright Row: 1x10x20kg, 1x8x25kg, 1x8x30kg
DB Rear Lateral Raise: 1x10x5kg, 1x10x7,5kg, 1x8x10kg
Ging veel beter als vorige week
Front Raise: 1x12x5kg, 1x1x7,5kg ???
Hier begon de ellende, bij de 2e set ben ik gestopt.
DB Shrug: 1x12x15kg, 1x10x20kg, 1x8x26kg
Ging weer goed.
Kickbacks: 1x10x2,5kg, 1x8x5kg, 1x8x5kg
Kickbacks gingen ook makkelijker als vorige week

Dinsdag borst/benen training

Mweh, vallen hoort dr bij. Maar blijft k*t!

Doe je die shrugs met 2x26kg?

Ja zeker, van vallen leer je. Heb toch maar een jaarpas gekocht bij skidome, dus dat word nolife snowboarden :p

Ja 2 dumbbells van 26kg (de zwaarste die we hebben). Maar die worden al weer wat lichter, dus ik ga denk barbell shrugs doen. Heb geen zin om gewichtjes van de dumbbells te gaan wisselen.

En andere gewichten aan je barbell hangen is makkelijker dan andere dumbbells pakken ???

26kg dumbbells zijn de zwaarste die we zo hebben liggen, de schijven kunnen er wel worden afgehaald, maar dan moet je dus van 2 dumbbells de schijven omwisselen.
4 kanten dus, bij een barbell 2 kanten :p

Voor de laatste set pak ik gewoon de barbell denk ik

Tot 26 kg!? :roflol:

Denk je dat ik hier een hele sportschool in de schuur heb ofzo :eyes:

Die dumbbells zijn te verstellen, en ik heb ik gebruik de 26's alleen bij pullover en shrugs.

Oh joh, dacht in je gym :D

WHERE ARE THOU!?

Hoe bevallen je supps gozer?

Zondag terug gekomen van een week Spanje, heb niet echt op me voeding kunnen letten. Zit nog steeds op de 65kg :(
In Spanje meteen kwark gekocht, dus wel gewoon iedere avond een bakje kwark naar binnen kunnen werken.

Ben nu al 2 dagen ziek, echt verdoet, kan geen eten meer zien. Ben bang dat ik morgen een training moet overslaan.

Supps zijn wel nice, de whey banaan is heerlijk. Heb nog niet echt kunnen kijken of ik echt zwaarder ben geworden door de MegaGrow (door de vakantie), zal wel niet zo'n groot verschil zijn. De smaak van MegaGrow (orange) vind ik niet erg lekker, wel te doen.

Laatst bewerkt:
Mkay, niet zo cool dat je sick ben. Hoe bevalt die pre-workout dinges? Die had je toch?

Anders gewoon proberen licht te trainen.

Ben gelukkig weer beter, gistere avond gewoon om half 9 naar bed gegaan lols.
Ja de Unleash, ik had wel het idee dat het een beetje hielp, het gaf wel een energieboost in ieder geval. Maar de smaak is voor mij een reden hem niet meer te nemen, kreeg hem met moeite naar binnen :p

Vanavond weer trainen, borst/benen.

Terug
Naar boven