AndroidHealthClinic

thuistrainen

nee, ik train in de sportschool harder, meer en beter als dat ik thuis zou doen met dezelfde apparaten en gewichten en de mik mak

als ik naar de sportschool ga ga ik daar trainen en als ik thuis ben dan is er teveel afleiding denk ik

Ik zou met de juiste apparatuur zeker thuis trainen!

In een gym krijg je imo meer stimulatie om te trainen. Vooral in een goede hardcore gym waar je iedereen zichzelf ziet afbeulen, dan krijg je echt zin.
Ik heb thuis wat spullen staan en is zeer handig qua wanneer ik wil trainen enzo maar ik zal toch nog eens (halftime) een goede gym opzoeken.

yep...

Ik train, beter in de Gym, al zou ik het thuis hebben dan zou ik me oefeningen maar afrafelen om wat anders te gaan doen, in de gym ga ik er gewoon beter voor, en aangezien ik de meeste tijd op de kazerne door breng, train ik daar in de fitness, dus dan heb ik niets in me kamer

Dat Ronnie en andere profs die geld zat hebben voor een eigen gym (ze hebben er meestal zelfs 1) nog steeds naar een gym gaan zegt genoeg... gewoon meer motivatie, je komt ook wat mensen tegen en het is ook gezelliger dan thuis.

Wat niet wilt zeggen dat sommigen toch thuis beter zullen vinden, ieder z'n ding denk ik.

• Topic Starter Topic Starter
llllllllllllllllll

Laatst bewerkt:
Ik ga rond 17 u en dan is er haast niemand, alles vrij, tegen het einde van de training ga ik cardio doen en/of wat chatten aan bar... vervoer is 5 min rijden :)

Ik zit er wel aan te denken om in de sportschool te trainen,maar zit aan de openingstijden verbonden.Zaterdag van 10 tot 14 uur en zondag van 10 tot 12 uur.Juist de dagen dat ik tijd zat heb zijn ze maar paar uurtjes open.Ik wil zelf bepalen wanneer ik ga trainen.
Dag in dag uit boven op mn zolder te trainen begint ook een keer te vervelen.Misschien ga ik het combineren,thuis en sportschool.
Wat kost een abbonement eigenlijk gemiddeld.

Heb wel tijdje bij een maat thuis getraint, maar train dan lang
niet zo lekker als op de sportschool. Het enige positieve aan
thuis trainen is dat je de muziek zelf kunt regelen. Maar bij ons
doen ze daar ook niet zo moeilijk over. Betaal per maand 35 euro,
kan 7 dagen per week onbeperkt trainen en kickbox er ook nog
2 avonden in de week gratis bij. Best relax dus.

Ik heb zelf halterbank, buikspierbank halter en dumbbells

ik vind het prima gaan zo. Gaat tenslotte om je zelf discipline.
Sportschool is tevens veel te druk hier in de omgeving

Ik train thuis, heb een zelfgemaakte bench en een zelfgemaakt squatrek, schijfjes en stang 2e hands gekocht, en van assenstaal zelf een lang halter (2 meter) gemaakt!

Het verdient geen schoonheidsprijs, (verre van zelfs!) maar het werkt goed!:)

Als je beschikt over genoeg zelfdiscipline is het heerlijk om je eigen home-gym te hebben.

Ik train ook thuis, bevalt prima. Heb powerrack, bankje, olympische stang, olympische db's en gewichten.

Alhoewel het best moeilijk is om thuis te trainen.

ik heb in 4 verschillende gym,s getraind.
nu heb ik thuis alles wat ik nodig heb.
mij zien ze nooit meer in een sportschool.
of het moet tijdelijk wezen met een verhuizing of zo.........

Ach ja het heeft allebei zijn voorbeelden. Al denk ik dat thuistrainen na een tijdje wel saai wordt. Maar misschien ook niet.

Het is dat ik te weinig ruimte heb, anders zou ik nog verder uitbreiden thuis.

Train al van begin af aan thuis. 2 keer in een gym getraind en ook dat beviel wel (omdat het rustig was).
Lijkt me echt vreselijk om te moeten wachten tot er een bankje vrij is. Ghehe! :D Laat mij maar lekker thuis met m'n powerrack en bank spelen. :)

Ik heb een aantal jaar in de sportschool getraind.
Beviel opzich ook goed maar sinds ik thuis train bereik ik veel betere resultaten.
Dit komt omdat ik thuis veel geconcentreerder kan trainen ( minder afleiding om me heen).
Ik heb ook niemand nodig om me op te peppen bij iedere training.
Thuis trainen heeft wel het klein nadeel, dat je bij sommige oefeningen af en toe een goede spotter mist.

Terug
Naar boven