Fitness Seller

thuistrainen

Ik train nu 10 jaar en heb zelf thuis getraind en sportschool maar het heeft allebei wel wat.
Meestal is het zo dat als ik thuis train dat ik weer gedonder heb gehad op de sportschool en kan opzouten:) dus nou train ik ook weer thuis.
Ik heb zelf behoorlijk spullen dus dat scheelt.

btw: ik zal binnekort ff een foto plaatsen van mijn homegym, en pics van mezelf.

niks zo heerlijk als staan curlen in je squatrack zonder dat gezeik van anderen :D

Ik train thuis (heb veel/ genoeg staan) en soms in de sportschool. Het meest train ik thuis. ik heb genoeg motivatie om thuis hard te trainen. in de sportschool is die motivatie gek genoeg niet zo groot, omdat er niet heel veel fanatieke mensen zijn. Ook moet ik 15 min. fietsen en daar hou ik ook niet van.
Ik wissel thuis en sportschool af omdat een zelfde oefening maar dan op een ander apparaat (zelfs andere dumbbells en barbells!) mijn spieren weer doen schrikken.

Ach ja het heeft allebei zijn voorbeelden. Al denk ik dat thuistrainen na een tijdje wel saai wordt. Maar misschien ook niet.

never, gewoon tv aan en hupsakee, alleen als er iets komisch is en je moet lachen is je rep verpest, haha, ook moet ik sneller lachen om dingen op tv onder het trainen, rare shit :D

train ook gewoon thuis. Je mist natuurlijk wel bepaalde apparaten maar aan de andere kant zijn de openingstijden ook weer een plus punt ;)

never, gewoon tv aan en hupsakee, alleen als er iets komisch is en je moet lachen is je rep verpest, haha, ook moet ik sneller lachen om dingen op tv onder het trainen, rare shit :D

??? tijdens uitvoeren van een oefening tv kijken???

Misschien wordt het tijd voor wat concentratie.......

onzin diky, je kan toch gewoon je armen bewegen en vooruit kijken, bij bijv een barbell curl.

:rolleyes: Tuurlijk!

Je hebt tenslotte een training en een training.
Klinkt hetzelfde, maar is toch net even anders...."kaf en het koren?!"

Grappig om te zien dat de een thuis zich beter kan concentreren en de ander op de sportschool. Ik zelf train van af het begin thuis. Kan ik me goed concentreren, geen afleiding, zelf muziek kiezen, direct onder m'n eigen douche als ik klaar ben en m'n shakie direct vers na de training:D.

Misschien wordt het tijd voor wat concentratie.......

Tja, sommigen halen het uit de tv... :dunno:

Nouja, voor mij is thuis trainen ook beter voor de concentratie; niemand die je stoort, geen vreemde geluiden, eigen muziek, altijd eigen spullen bij de hand.
En natuurlijk hoef je nooit te wachten op een ander die een toestel bezet houdt.

Hé Luuc, meer van wat = beter?

Ik ben in ieder geval wel al aan het fantaseren over een aparte sportkamer in mijn huis die ik nog lang niet heb :D

Ik train sinds een aantal jaren ook veel harder thuis.
Het probleem met alle gym's in de buurt was dat ze allemaal zo mainstream werden dat squatrekken verdwenen, dumbbells maar tot 20 of 30kg gingen enz. En dan heb ik het nog niet gehad over de 'gezellige' sfeer dat er hing als iedereen vanaf de stepper Goede Tijden zat te kijken.

Dan maar mijn eigen inspiratie creeren. Posters van Arnold aan de muur, barbells en dumbbells zo zwaar als ik wil, muziek zo hard en zo zacht als ik wil.
Dan maar zo, al gaat er natuurlijk niks boven een inspirerende hardcore school waar je je op kan trekken aan anderen. Maar die zijn echt dun gezaaid tegenwoordig.

Ik train sinds een aantal jaren ook veel harder thuis.
Het probleem met alle gym's in de buurt was dat ze allemaal zo mainstream werden dat squatrekken verdwenen, dumbbells maar tot 20 of 30kg gingen enz. En dan heb ik het nog niet gehad over de 'gezellige' sfeer dat er hing als iedereen vanaf de stepper Goede Tijden zat te kijken.

Dan maar mijn eigen inspiratie creeren. Posters van Arnold aan de muur, barbells en dumbbells zo zwaar als ik wil, muziek zo hard en zo zacht als ik wil.
Dan maar zo, al gaat er natuurlijk niks boven een inspirerende hardcore school waar je je op kan trekken aan anderen. Maar die zijn echt dun gezaaid tegenwoordig.

Nu klinkt thuistrainen ineens een stuk aantrekkelijker :D

Jep. Best wel jammer eigenlijk:(. @Bas

Ik heb een aantal jaar in de sportschool getraind.
Beviel opzich ook goed maar sinds ik thuis train bereik ik veel betere resultaten.
Dit komt omdat ik thuis veel geconcentreerder kan trainen ( minder afleiding om me heen).
Ik heb ook niemand nodig om me op te peppen bij iedere training.
Thuis trainen heeft wel het klein nadeel, dat je bij sommige oefeningen af en toe een goede spotter mist.

x2
Om me zelf op te peppen doe ik gewoon door middel van goeie muziek. Krijg dan gelijk al meer zin. Natuurlijk zit het soms even tegen maar toch zie je mij niet meer in een sportschool. Thuis trainen werkt voor mij gewoon beter. Ook is het makkelijker voor mij in verband met school etc.

Terug
Naar boven