XXL Nutrition

thuistrainen

Ik heb jarenlang in een verschillende gyms getrained maar die lijken tegenwoordig allemaal te veranderen in fitness clubjes met sauna's , whirlpools , trilplaten en al die shit.
Zelfs de grootste gym hier heeft de zwaardere dumbbells (+30 kilo) allemaal weggedaan !! :eek:

Een goeie hardcore gym is tegenwoordig niet meer zo gemakkelijk te vinden.

Het laatste half jaar heb ik thuis getrained met beperkte middelen zoals alleen een bench met spotters maar ik kan alle basisoefening doen zoals bankdrukken , squats , military presses , ... en het bevalt me heel goed.

Ook geen gezeik meer met wachten tot de squat rek vrij is terwijl er 1 of andere sprinkhaan bezig is met 50 kg en 10 minuten rust neemt tussen zijn sets :rolleyes:

Ik heb jarenlang in een verschillende gyms getrained maar die lijken tegenwoordig allemaal te veranderen in fitness clubjes met sauna's , whirlpools , trilplaten en al die shit.
Zelfs de grootste gym hier heeft de zwaardere dumbbells (+30 kilo) allemaal weggedaan !! :eek:

Een goeie hardcore gym is tegenwoordig niet meer zo gemakkelijk te vinden.

Het laatste half jaar heb ik thuis getrained met beperkte middelen zoals alleen een bench met spotters maar ik kan alle basisoefening doen zoals bankdrukken , squats , military presses , ... en het bevalt me heel goed.

Ook geen gezeik meer met wachten tot de squat rek vrij is terwijl er 1 of andere sprinkhaan bezig is met 50 kg en 10 minuten rust neemt tussen zijn sets :rolleyes:

:D:D:D
zeker.......

ik train nu al een hele tijd thuis, en ik vraag me af of een tijdje in een gym trainen me niet dat extra duwtje kan geven, door de verhoogde keuze aan oefeningen en machines...

ik blijf lekker thuis trainen . dichtste hardcoregym in de buurt is iets van 12km weg misschien wel verder.

Als ik nu zou moeten kiezen, dus nu ik alle 2 heb uitgeprobeerd heb, zou ik terug naar de gym gaan.

Het is voor mij heel moeilijk vol te houden.

Als ik nu zou moeten kiezen, dus nu ik alle 2 heb uitgeprobeerd heb, zou ik terug naar de gym gaan.

Het is voor mij heel moeilijk vol te houden.

dat hangt imo maar net van je karakter af

ik train thuis met losse gewichten en een drukbanje maar ik ben gemotiveerd tot en met ;)

hahahahahha sprinkhaan heheheh:p:p
Maarja ik train ook thuis kheb ez barr gewoone barr 4dummbels en 140kilo gewichten en de Kettler krachtstation Delta XL
Maar wil die ook weg doen eind van ut jaar voor deze Powertec Power Rack System incl. Utility :)

grtz klaud

Thuistrainen in de vroege morgen....

Thuistrainen is voor mij DE oplossing. Met vrouw en drie kinderen blijft er soms weinig tijd over om 's avonds naar de sportschool te gaan. Ik heb nu sinds 2 jaar de meeste apparatuur thuis staan. Daarvoor ging ik zo'n drie keer per week naar de sportschool.
Ik vraag mij af hoe jullie denken over trainen in de vroege morgen..... Ik heb al een aantal keren getraind van 6 uur tot circa 7 uur 's ochtends. Ik weet eigenlijk niet of ik hier goed aan doe. Wel is het zo dat ik dan ongestoord en uitgerust kan trainen!

Wat zijn jullie ervaringen?

Train zelf als een natte krant als ik 's morgens vroeg train, maar misschien is dat ook een stukje gewenning.
Train liever aan het einde van de middag/ begin avond als ik heel de dag al goed gegeten heb etc. (liefst smiddag;s trainen maar er moet ook nog gewerkt worden). cardio heb ik geen problemen mee 's morgens.

Als jij gewoon goed kan trainen 's morgens moet je dat vooral doen.

Ik train ook het liefst rond 17 uur. Dan kan ik de hele dag rustig eten.

Maar zoals moob al zei, als je smorgens lekker kan trainen, waarom niet? Zorg wel dat je van te voren even goed eet.

Thuis! Voornaamste reden is meer rust: ik hou niet zo van herrie (muziek) aan me kop, en vrijheid: ik kan lekker bezweet in mijn broekje naar de keuken lopen om direkt mijn shake te maken en dan eten maken. Een uur op de bank liggen voetbal op tv kijken, en dan pas douchen.

in train meestal van half 5 tot half 6 kan ik daarna gelijk eten.

Ben thuis nog steeds niet begonnen moet nog steeds de garage in orde maken,
maar het materieel heb ik wel. Blijf ook gewoon in de sportschool trainen naast
het thuis trainen, best of both worlds zou ik maar zeggen.

dat hangt imo maar net van je karakter af

ik train thuis met losse gewichten en een drukbanje maar ik ben gemotiveerd tot en met ;)

idd waarschijnlijk meer ook

kijk je naar buite en regent het keihard. dan moet je op je fietsje door de regen om te trainen, nou dan houdt het voor mij al snel op.

heb een mooie home gym gehad en dacht toen verkoop alles en ga na een sportschool.
nu zit ik op een sportschool en zou ik liever met de juiste spullen thuis trainen.

in de toekomst ben ik dus ook van plan om weer wat spullen te halen

Beste mensen
Ik heb thuis het volgende:
Krachtstation ( 190 kg )
Bankdruk ( 260 kg)
Buikspierapparaat
Hometrainer
Halters ( 2,3,5,10,20,30,40,50,60,120 kg)
Drukveer
Drukstaaf
Trekveer
Gewichtschijven
en eigen muziek.
het enige nadeel is dat je moet opruimen,
verder is het prima
het kost even veel geld.
daarna verdien je alles dubbel terug.
alleen je mist een trainer?

Ik vind thuis trainen persoonlijk leuker dan in de gym. Je hebt je geld zo terugverdiend na een goed jaar en je hoeft je huis niet uit om je dan nog eens 2x te moeten omkleden in de gym. Als je het mij vraagt, a waist of time. Thuis train je wanneer je wil als je de 'vibes' voelt opkomen, al is het maar om even die agressie kwijt te raken van een drukke dag op kantoor. En zelf ben ik niet zo'n mens die graag rondloopt op zo'n drukke plaats als een overbevolkte gym 's avonds...teveel lawaai voor mij en nog enkele idioten (allochtonen) met een grote mond. Om nog maar te zwijgen over die idiote muziek ze in zo'n gym draaien..brrr. En thuis heb je het voordeel dat je direct na een training nog eens buiten kan gaan joggen terwijl je spieren nog warm zijn.

1 drukbank met steunen die hoog kunnen om te squatten en opzij kunnen om een soort olymp. bank te maken + 1 olympische stang met rubber schijven + wat dumbbells om allerlei gewichten te kunnen maken + 1 chinning bar heb ik nu in een mooie hoek op zolder. met een balkondeur voor frisse lucht, die sportschool ken me rug op!
Einde vd middag lekker (rock)muziekie en beulen met die handel, losse gewichten, een fles water en geen gemekker om je heen= SUPER!
De meeste sportscholen van tegenwoordig kunnen hier echt niet aan tippen.

Terug
Naar boven