Fitness Seller

thuistrainen

Ik zou mij in een sportschool absoluut niet kunnen concentreren. Ik schreeuw het altijd uit als ik train en heb de behoefte gekke bekken te trekken.

Omdat er tegenwoordig allemaal van die gare k*t health-centre's uit de grond stampen! ;)

Ik train er nu ook bij 1tje, vroeger was die meer hardcore, maar das inmiddels al langgg verledentijd! :(

ik zou wel thuis cardio willen doen, met de ijzers spelen doe ik liever in de sportschool, ik heb het geluk dat dat slechts een 300 meter van mijn huis is :D

om voor die 300m thuis te gaan cardio'en lijkt mij ook wel nutteloos.

Tja, heb de spullen wel maar ik zeg altijd maar zo 'alleen is maar alleen'

Ieder z'n keus; maar ik vind het prettiger dat ik alleen kan trainen; niemand die je raar aan kan kijken. :hamer:

Heb thuis ook alles gehad...
Hometrainer
Multistation
Bench press bank

Alleen... ik deed er niks mee :o
Zoals ze hier al hebben laten horen... alleen is ook maar alleen.

ik train thuis. ik heb wel es meegetraint met wat vrienden in de sportschool maar dat vond ik niet echt wat. ik kwam heel wat bekenden tegen en beledigde ze redelijk door te zeggen dat ik wil trainen en niet lullen:p . Ik dus thuis en heb genoeg disipline op door te gaan. De vrijheid is zooo realaxt. Ik kan thuis ook alle oefeningen doen die je eigenlijk nodig hebt als je een beetje handig bent en improfiseert. ik kan alleen wat variatieoefeningen niet doen zoals kabeloefeningen maar toch kan je eigenlijk alles wel trainen met halters en dumbbells. ik heb zelf 1 halter en een stuk of 8 dumbbells. allemaal zijn ze verstelbaar met schijven natuurlijk, verder heb ik een halterbankje en komt er binnenkort nog een ding erbij,dan kanik er weer wat oefeningen bij doen. Weet niet hoe die heet:( maar hij ziet er zo uit [Afbeelding niet meer beschikbaar]

ik denk zelf dat je met deze dingen een prima homegym hebt.

Thuistrainen is gewoon de bomb. Ik heb zo de gewoonte om er de hele dag als een holbewoner bij te lopen (behalve als ik de deur uitmoet). Zo train ik nu gewoon met mn haren overhoop in mn boxer. Ik heb gewoon ook alles bij de hand; cables, powerrack, squat en benchpressrack, smith, verstelbare bank, legcurl/extension. Powerrack met cables verkoop ik nu wel en ga ik vervangen door een cable-cross. Alleen de latpull zal ik niet meer kunnen doen (die deed ik toch al niet), voor de rest komen er gewoon een hele hoop oefeningen bij, kan er zowat alles mee wat ik in de gym ook zou doen. Al het materiaal is ook zo sterk dat ik er nooit uit zal groeien, al squat ik 300kg. Op mijn squat en benchrek staan ook verstelbare veiligheden zodat ik gerust naar mn 1RM kan gaan.

Op de sportschool kan ik me btw niet concentreren omdat ik voortdurend afgeleid word door vrouwelijk schoon en irritante praatjesmakers.

ik ga niet graag naar de gym , al die f**got bodybuilders met 50 cm armen die staan te puffen met een 150 kilo deadlift.

ga binnekort met wat homeboys thuis trainen , power rack , wat strongmen stuff , bankje & wat halters , meer heb je imo niet nodig.

ik ga niet graag naar de gym , al die f**got bodybuilders met 50 cm armen die staan te puffen met een 150 kilo deadlift.

ga binnekort met wat homeboys thuis trainen , power rack , wat strongmen stuff , bankje & wat halters , meer heb je imo niet nodig.

:thumbs:

Ik wou dat ik een homegym had zodat ik alle dagen kan trainen, 2 dagen kan ik niet trainen omdat wanneer ik thuis ben gelijk weer weg moet, 30 minuten heb ik dan de tijd om te trainen, maar om heen en weer te gaan, omkleden red ik niet. Dus een homegym is dan ideaal. Dus ik zou gewoon naar de sportschool blijven gaan, maar weekends omdat hij avonds niet open is en 2 andere dagen effe snel tussendoor thuis trainen. Dus ik zou het mooi combineren.

Zit op het moment ook nog bij de sportschool om de hoek, alleen thuis trainen lijkt me zo veel relaxter. Powerrack, bench, olympische halterset van helisports gaan volgende week waarschijnlijk in bestelling. Als de ruimte er is waarom niet? meestal haal je het geld er wel uit, als je toch niet veel aan de apparaten in de gym loopt te sjorren.

wat ook realaxt is is dat je geen kledingregels hebt. in je boxer trainen is echt realaxt.

Terug
Naar boven