Lucky Luciano
Cool Novice
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zou mij in een sportschool absoluut niet kunnen concentreren. Ik schreeuw het altijd uit als ik train en heb de behoefte gekke bekken te trekken.
?om voor die 300m thuis te gaan cardio'en lijkt mij ook wel nutteloos.

Ik kan me waarschijnlijk niet uitleven in een sportschool.waarom zou je in de sportschool niet kunnen schreeuwen of gekke bekke trekken?

het is dat ik thuis geen ruimte heb anders had ik thuis getraind, zonder meer!
jullie ook?

Ieder z'n keus; maar ik vind het prettiger dat ik alleen kan trainen; niemand die je raar aan kan kijken.![]()

Tja, heb de spullen wel maar ik zeg altijd maar zo 'alleen is maar alleen'
. Ik dus thuis en heb genoeg disipline op door te gaan. De vrijheid is zooo realaxt. Ik kan thuis ook alle oefeningen doen die je eigenlijk nodig hebt als je een beetje handig bent en improfiseert. ik kan alleen wat variatieoefeningen niet doen zoals kabeloefeningen maar toch kan je eigenlijk alles wel trainen met halters en dumbbells. ik heb zelf 1 halter en een stuk of 8 dumbbells. allemaal zijn ze verstelbaar met schijven natuurlijk, verder heb ik een halterbankje en komt er binnenkort nog een ding erbij,dan kanik er weer wat oefeningen bij doen. Weet niet hoe die heet
maar hij ziet er zo uit [Afbeelding niet meer beschikbaar]ik ga niet graag naar de gym , al die f**got bodybuilders met 50 cm armen die staan te puffen met een 150 kilo deadlift.
ga binnekort met wat homeboys thuis trainen , power rack , wat strongmen stuff , bankje & wat halters , meer heb je imo niet nodig.