XXL Nutrition

Tiener Bodybuilding

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Ik wil wel wat tips eigenlijk! kword altijd gepest enzo en ik wil al die pestkoppen in elkaar slaan!!!
als je die wilt in mekaar slaan snel en onopvallend moet je tijden het langslopen hem een eleboogje of een vuistje in zn nek verkopen ligt ie meteen te huilen

---------- Toegevoegd om 23:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:32 ----------

bericht numero 201 in 1 dag knap hoor

als je die wilt in mekaar slaan snel en onopvallend moet je tijden het langslopen hem een eleboogje of een vuistje in zn nek verkopen ligt ie meteen te huilen

---------- Toegevoegd om 23:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:32 ----------

ja ik ben dat gepest echt helemaal zat! :(:(:(

wel een beetje lullig heh, iemand pakken als ie niet oplet

ja ik ben dat gepest echt helemaal zat! :(:(:(

heb ik zelf ook goedervaren vooral in groep 8 man keertje ik vroeg een meisje en tijdens het schoolvoetbal trapte ik een kereltje neer en daardoor ging hij met 3 klassen samen mij opwachten naschool ik boekte hem jonge en tijdens het rennen heb ik 2 knock out geslagen en van de 3 kwee nie of die knock out was dus door die twee dingen kreeg ik dat maar na dit heb ik hun lekker opgewacht in mn eentje :p 1 per een

---------- Toegevoegd om 23:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:36 ----------

wel een beetje lullig heh, iemand pakken als ie niet oplet

en dat hij jou pest is nie lullig?

fcking r**ards :roflol:

heb ik zelf ook goedervaren vooral in groep 8 man keertje ik vroeg een meisje en tijdens het schoolvoetbal trapte ik een kereltje neer en daardoor ging hij met 3 klassen samen mij opwachten naschool ik boekte hem jonge en tijdens het rennen heb ik 2 knock out geslagen en van de 3 kwee nie of die knock out was dus door die twee dingen kreeg ik dat maar na dit heb ik hun lekker opgewacht in mn eentje :p 1 per een

ghataar ouwe.
jij bent gevaarlijk niggu.

wil je keertje met mij komen trainen, kunnen we eerst een uurtje biceps trainen jewait.
want meisjes houden van biceps :D
daarna gaan we sparren aight?
holla at ya boii dan..
no spang G.

---------- Toegevoegd om 23:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:36 ----------

je pakt sowieso nooit iemand als ie niet oplet of in zn rug imo, ****ing sick en sissy

ghataar ouwe.
jij bent gevaarlijk niggu.

wil je keertje met mij komen trainen, kunnen we eerst een uurtje biceps trainen jewait.
want meisjes houden van biceps :D
daarna gaan we sparren aight?
holla at ya boii dan..
no spang G.
waar train je kerel?

---------- Toegevoegd om 23:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:37 ----------

je pakt sowieso nooit iemand als ie niet oplet of in zn rug imo, ****ing sick en sissy
maar spel je voor dat je niet heel erg sterk bent wat dan?

:haha::haha::haha::haha::haha::haha::haha::haha::haha::haha::haha::haha::haha::haha::haha::haha::haha::haha::haha::haha::haha::haha::haha::haha::haha::haha::haha::haha::haha::haha::haha::haha::haha::haha::haha::haha::haha::haha::haha::haha::haha::haha::haha::haha::haha::haha::haha::haha::haha::haha::haha::haha::haha::haha::haha:

het begint nu meer op dat ene superdude topic te lijken waar we andere peepz gingen fokken met zulke verhalen:roflol:

waar train je kerel?

In Harderwijk.
maar ik kan komen waar ik wil G, ik hossel.. dus kom ook wel eens in Alkmaar en Zaandam en shit.
zwart reizen.. soms tricky als de popo achter je aanzit, fakkin hard rennen jewait.

gaan we keertje kickboks sparren dan mattie?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven