MuscleMeat

Tiener Bodybuilding

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
bericht numero 223

heb je nou echt niet door dat iedereen je loopt te ****en? lol.

deze boii heeft swagger.

He gatver man, jij bent de grootste lulverkoper die ooit heb weten bestaan. Van je praat alleen al wil ik je gewoon al slaan. Man toch, heb je nu nog niet door dat iedereen zit te lachen met je A-team verhaaltjes...Drie klassen he? allen lekker stoer één per één ?? man toch ik lach me zowaar kreupel in dit topic :D:D:D

aight swagger is aaaaan.

ik heb een goed gesprek gehad met deze rocky balboa.
jewait

Bijlagen

snel effe lezen :p

whahahahaha,,,,,laat je zelf even op je chickie vallen ?? wahahahahaha wat een lulhannes

als je vrouw geen zin heeft twee weken niets vragen en dan voelt ze haar onzeker ??? wahahahahaha wat een eikel

Epic gouwe raad dat je van onze nieuwe uberheldhaftige baas krijgt man

---------- Toegevoegd om 00:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:13 ----------

Maar houd hem wel een tijdje langer hier dan sniper X eh,,,,anders laat deze ook zo'n leegte achter die we niet kunnen vullen :(

whahahahaha,,,,,laat je zelf even op je chickie vallen ?? wahahahahaha wat een lulhannes

als je vrouw geen zin heeft twee weken niets vragen en dan voelt ze haar onzeker ??? wahahahahaha wat een eikel

Epic gouwe raad dat je van onze nieuwe uberheldhaftige baas krijgt man

---------- Toegevoegd om 00:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:13 ----------

Maar houd hem wel een tijdje langer hier dan sniper X eh,,,,anders laat deze ook zo'n leegte achter die we niet kunnen vullen :(

i know,
ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar hoeveel die weet van vlora en vauna.
misschien heeft ie wel lekkere nichtjes?

#17 Marvinn zegt:
aight casanova.
niet vragen; heb je zin in een zoentje?

:roflol:

wel toffe gozer joh :D

Hoe kom je aan zulke benen man???:eek:

Toch niet stiekem van de anabolen gesnoept he??? Schijnt niet zo goed te wezen!!!

niks van dit topic gelezen verder hoor... maar als je in Alkmaar woont TS... ga dan gewoon naar SSS

---------- Toegevoegd om 00:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:38 ----------

jezus niks gezegt.. heb ff door zitten lezen...

damn.. die kerel is echt wel niet zo achterlijk imo, gaat er gewoon leuk op in
en best goed voor 14 j.

aight, beest.
maar als ze met 5 nigguhs komen met click-clacks.. wat moet ik doen?
ze gunnen me dan ouwe.
hoe kan ik hun uitschakelen? ik kijk wel veel bruce lee, jean-claude van damme en kickboksen enzo, jewait..
ik doe beetje wat hun doen man.
maar soms krijg ik kk veel klappen.

meestal kan ik maar 3 hitten snap je.
heb je nog gemene trucs of wat?
ik gebruik wel eens fietskettingen.. helpt wel G

je moet wat karma verdelen over andere gebruikers.... :fuu:

Geniaal!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven