hihuha1000
Cool Novice
- Waardering
- 6
- Lengte
- 1m79
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee.weten jullie nog goeie films die ik nu kan bekijken?
weten jullie nog goeie films die ik nu kan bekijken?

39cm arms..
maar je bent wel bruut bezig ouwe.
respect voor Jeffa..
hij is danger ouwe, hij loopt met strap on jewait.
geladen nigguh.
laatst was ik met hem.. gingen we superman slaan op boksbal op de kermis, om voor te bereiden op een gevecht jonge.
we maakten ze khaaaaaaappoottt!!!one11!!!one!11
one luv, jewait.
doe je ook vechtsport.. want ik wil ook 5 mannitjes tegelijk slopen ouwe.
ik hossel veel, krijg veel te maken met boelers..
aight, snapje?
heb je tips voor me?
ik moet mn hossels blijven zetten jewaait.
dus moet wel fitties maken soms.
Bij het vechten met veel mensen tegelijk wacht op de goeie moment en sla zo hard als jekan ofzo en gebruik techniek als er een muurtje in de buurt is duw die kerel tegen aan en druk hard zn bosrtkast in als je het goed doet valt ie in slaap voor zon half a 1 minuut lang en verkoop bij de sterkere een klap in de nek of de noten kunen ze niet tegen en ik ga binnenkort misschien op kickboksen als je meer tips wilt moet je ff zeggen
Bij het vechten met veel mensen tegelijk wacht op de goeie moment en sla zo hard als jekan ofzo en gebruik techniek als er een muurtje in de buurt is duw die kerel tegen aan en druk hard zn bosrtkast in als je het goed doet valt ie in slaap voor zon half a 1 minuut lang en verkoop bij de sterkere een klap in de nek of de noten kunen ze niet tegen en ik ga binnenkort misschien op kickboksen als je meer tips wilt moet je ff zeggen
---------- Toegevoegd om 23:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:23 ----------
nog iemand iets te zeggen jongens?
wat wil je weten ?
Een probleem met filmpje ik kan je een filmpje laten zien dat ik 60 benchpress enzo en dat ik 80 deadlift want bij de fitnessvereineging waar ik nu op zit hebben ze nie zwaardere dan 80 kilo ze hebben nie eens een squat machine deze heb ik een keertje gedaan toen ik meeging met een vriend (gisteren ) op zijn vereineging waneer ik de volgende keer meega maak ik wel een filmpje en als je me nie gelooft over gewichten bel maar naar Tom van der Kolk in Alkmaar maar ik zal wel een video maken van zoveel mogelijk dingen zogoed?

lees ff de hele topic door dan snap je hetdus je sqaut is op machine -_-? wat bedoel je met ze hebbe niet zwaarder an 80 kilo
lol