ik weet niet eens of ik kaarten heb, waar kan je die shizzle vinden xD
jewatitogh
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik weet niet eens of ik kaarten heb, waar kan je die shizzle vinden xD
Verdwijnt voor jullie de lol niet als je merkt dat is freaking fake is?![]()

Mwa, hij heeft msn hyves filmpjes etc... Zou kunnen dat het fake is, maar alsnog lol.![]()

het bestaat gewoon niet dat hij zo op die vragen ingaat![]()

hehehehe, ik denk dat het wel echt is xD
---------- Toegevoegd om 13:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:01 ----------
ik zie nergens wat over kaarten staan xD

wanneer komen die filmpjes nou man ? ik wil die DL zien
sissy... een echte beatboy gaat 24/7 vergeet het maar met je bodybuildingwedstrijden![]()

Nie lullig bdld maar lees ff wat daar boven staat ik ga NIET 24/7 naar sportschool ik heb ook mn krantenwijk die ik moet doen en ik moet ook naar shool plus ik mag maar daar per keer 3 a 3en half uur zitten per dag want ik ben onder 16 eigenlijk mag je maximaal 3 uur maar als je kwartiertje eerder komt en kwartiertje later weggaat vinden ze het nie erg![]()
Dit kind heeft duidelijk een verstandelijke beperking, ik zou het zielig vinden als jullie hem nog langer laten denken dat jullie hem cool vinden.
Ik wist niet dat we het over jou ineens hadden sry man en ik heb echt medelijden met je dat je een verstandelijk beperking hebt trouwens ik zit op VWO als ik echt zo achterlijk was zou ik er dan nog opzitten nee.
ej hijuja waarom probeer hem je af te zeiken wat niet lukt? hij probeert je te verdedigen...
Ik wist niet dat we het over jou ineens hadden sry man en ik heb echt medelijden met je dat je een verstandelijk beperking hebt trouwens ik zit op VWO als ik echt zo achterlijk was zou ik er dan nog opzitten nee.

DAn niet en trouwens hoe weet je dat ie beter is dan de mijne je hebt de mijne nooit eens gezien dus aub STFU