Fitness Seller

Tiener Bodybuilding

Status
Niet open voor verdere reacties.
Verdwijnt voor jullie de lol niet als je merkt dat dit freaking fake is? :(

oh, en marvin. bedankt het voor het gesprek, respect :roflol:

wanneer komen die filmpjes nou man ? ik wil die DL zien

• Topic Starter Topic Starter
wanneer komen die filmpjes nou man ? ik wil die DL zien

Ooit nagedacht dat ik niet nu al naar de sportschool ga jezus ik ga daar niet 24/7 zitten ik ga morgen pas weer naar toe vandaag ga ik inplaats van sportschool zwemmen morgen pas ga ik naar sportschool en dat is ook misschien

sissy... een echte beatboy gaat 24/7 vergeet het maar met je bodybuildingwedstrijden :)

sissy... een echte beatboy gaat 24/7 vergeet het maar met je bodybuildingwedstrijden :)

Nie lullig bdld maar lees ff wat daar boven staat ik ga NIET 24/7 naar sportschool ik heb ook mn krantenwijk die ik moet doen en ik moet ook naar shool plus ik mag maar daar per keer 3 a 3en half uur zitten per dag want ik ben onder 16 eigenlijk mag je maximaal 3 uur maar als je kwartiertje eerder komt en kwartiertje later weggaat vinden ze het nie erg :)

Nie lullig bdld maar lees ff wat daar boven staat ik ga NIET 24/7 naar sportschool ik heb ook mn krantenwijk die ik moet doen en ik moet ook naar shool plus ik mag maar daar per keer 3 a 3en half uur zitten per dag want ik ben onder 16 eigenlijk mag je maximaal 3 uur maar als je kwartiertje eerder komt en kwartiertje later weggaat vinden ze het nie erg :)

ik zeg ook nie dat je 24/7 gaat.. ik zeg alleen dat je sissy bent als je niet 24/7 gaat

Dit kind heeft duidelijk een verstandelijke beperking, ik zou het zielig vinden als jullie hem nog langer laten denken dat jullie hem cool vinden.

Dit kind heeft duidelijk een verstandelijke beperking, ik zou het zielig vinden als jullie hem nog langer laten denken dat jullie hem cool vinden.

Ik wist niet dat we het over jou ineens hadden sry man en ik heb echt medelijden met je dat je een verstandelijk beperking hebt trouwens ik zit op VWO als ik echt zo achterlijk was zou ik er dan nog opzitten nee.

Ik wist niet dat we het over jou ineens hadden sry man en ik heb echt medelijden met je dat je een verstandelijk beperking hebt trouwens ik zit op VWO als ik echt zo achterlijk was zou ik er dan nog opzitten nee.

ej hijuja waarom probeer hem je af te zeiken wat niet lukt? hij probeert je te verdedigen...

Ik zit op havo en m'n ABN is vrijwel beter dan jouwe ;)

lol

DAn niet en trouwens hoe weet je dat ie beter is dan de mijne je hebt de mijne nooit eens gezien dus aub STFU

haha omg xD weet je wel je kunt van iemand weten of zijn ABN goed is aan het typen van zinnen enzo.. zit jij egt op VWO? ik bedoel je stats zijn al bullshit ga je nu nog meer bullshit aan ons vertelle van je kansloze leven?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven