XXL Nutrition

Tiener Bodybuilding

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey we zitten al boven de 300 posts, gefeliciteerd!!!

• Topic Starter Topic Starter
Cao Dusan! Kako si? Dobro napredak..

:o

• Topic Starter Topic Starter
Geen idee, daarom ik vraag ik het he :D
Sommige vinden het leuk vooral die meiden in Italie maar in nederland vinden sommige het ook te te en ik laat ook nie altijd mijn spieren zien ofzo maar waneer ik het laat zien vinden ze het meestal wel leuk

---------- Toegevoegd om 14:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:40 ----------

Heb je al een vriendin gehossselt??
Ik heb zat vriendinnen gehad man ik ga binnenkort weer ik neem ff pauze man kheb het ook best wel druk momenteel

omg dit moet wel een kloontje zijn. kan niet anders!!!! :roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:

Ewa boy heb je net geadd op msn je weet toch
add me dan mang, iedereen wil de boyboy Dusan, fok die haters.

ik zeg altijd maar zo Haters Verlatuh! Kruisju Rechtsbovenin je weet toch

Ey mi en mi boi raymano "du toyboii" komen keertje mt jou beestu je weet haters kunnen die bankdruk niet zetten als ons altijd praten dit dat alles

Sommige vinden het leuk vooral die meiden in Italie maar in nederland vinden sommige het ook te te en ik laat ook nie altijd mijn spieren zien ofzo maar waneer ik het laat zien vinden ze het meestal wel leuk

---------- Toegevoegd om 14:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:40 ----------

Ik heb zat vriendinnen gehad man ik ga binnenkort weer ik neem ff pauze man kheb het ook best wel druk momenteel

Mag ik er 1 van je lenen ofniet bradaa?

Ja, ik kan me voorstellen dat ze je te gespierd vinden, maar dat moet je maar opvatten als compliment hoor.

welke kuurtjes heb je allemaal al gehad?

geweldig :roflol: dan zijn ze nie veel gewend

ey boy answer me please

je weet

pc je boy

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven