AndroidHealthClinic

Gestopt Time to transform

Contest
Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Calorieën vandaag: 2268

55D896F8-5E5A-414A-BE94-E5E9DF7E1353.jpeg

Ik had gister 12 werksetjes rug en 9 biceps (12 als je onderarmen meetelt). Hoeveel sets per week wordt er aangeraden per spiergroep?

Je eiwitten zijn wel echt heel netjes. Waar haal je ze uit? Heb je een voedingschema foto ofzo?

oefff die kalkoenham at ik ook voor een tijdje :p

misschien een tip die ik zelf hanteerde in m’n cut; wasa crackers ipv brood. 3 crackers was evenveel kcal als 1 sneetje brood en doordat je meer zit te kauwen lijkt t meer ofzo :p beetje zelfde idee als kwark eten met een theelepel :)

Eet je droge rijst met kip? :D Of heb je een light saus?

Edit: En groenten?

oefff die kalkoenham at ik ook voor een tijdje :p

misschien een tip die ik zelf hanteerde in m’n cut; wasa crackers ipv brood. 3 crackers was evenveel kcal als 1 sneetje brood en doordat je meer zit te kauwen lijkt t meer ofzo :p beetje zelfde idee als kwark eten met een theelepel :)

Oh dat zal ik een keer proberen! Thanks!

Ja die kalkoenham vind ik lekker joh :D

Eet je droge rijst met kip? :D Of heb je een light saus?

Edit: En groenten?

Amper groenten, eigenlijk niets haha. Ja rijst is droog, gisteravond was kipkerrie. Het wegen van de kerrie is wel heel lastig, dat compenseer ik door bijvoorbeeld de rijst naar boven af te ronden. Ik rond eigenlijk altijd naar boven af

Ik zal voortaan mijn ochtendgewicht delen met de geïnteresseerden.

Ochtendgewicht: 88,9kg.

Legs

Squat (Barbell)

Set 1: 20 kg × 12
Set 2: 40 kg × 8
Set 3: 40 kg × 8
Set 4: 42,5 kg × 6
Set 5: 42,5 kg × 6

Leg Press
Set 1: 50 kg × 10
Set 2: 50 kg × 12
Set 3: 50 kg × 15
Set 4: 50 kg × 12

Leg Extension (Machine)
Set 1: 39 kg × 20
Set 2: 45 kg × 15
Set 3: 45 kg × 12
Set 4: 45 kg × 12

Seated Calf Raise (Plate Loaded)
Set 1: 20 kg × 12
Set 2: 20 kg × 12

Er zit vast meer kracht in je dan je denkt! Gaan binnenkort wel zien of er meer in zit

Morgen staat er geen krachttraining op het programma, maar een intensieve cardiodag: namelijk een bokstraining. Al een half jaar niet gedaan dus dat wordt zweten. Morgenochtend zal ik dus geen extra cardio doen

Als je veel honger hebt tijdens je cut, kun je hier nog veel voordeel mee doen! Veel volume, weinig kcal. Er over het algemeen natuurlijk ook erg gezond.

Thanks voor de tip! Ik ben er inmiddels een beetje aan gewend om op minder kcal te leven. Zal het later misschien toepassen als het nodig is

Morgen staat er geen krachttraining op het programma, maar een intensieve cardiodag: namelijk een bokstraining. Al een half jaar niet gedaan dus dat wordt zweten. Morgenochtend zal ik dus geen extra cardio doen
Een goede bokstraining is even sterven vanbinnen als je het een tijdje niet meer hebt gedaan, maar zo leuk en geeft voldoening :) de kcals vliegen er dan ook wel door :)
veel plezier morgen

Een goede bokstraining is even sterven vanbinnen als je het een tijdje niet meer hebt gedaan, maar zo leuk en geeft voldoening :) de kcals vliegen er dan ook wel door :)
veel plezier morgen

Ja soms kijk ik er tegen op, maar nu heb ik er echt zin in. Thanks crash

Amper groenten, eigenlijk niets haha. Ja rijst is droog, gisteravond was kipkerrie. Het wegen van de kerrie is wel heel lastig, dat compenseer ik door bijvoorbeeld de rijst naar boven af te ronden. Ik rond eigenlijk altijd naar boven af

Ik scan altijd de verpakking van het product wat gemaakt is. Dus pot kerrie of zakje kerriesaus.

Je eet weinig vet, zag dat je 33 gram vet uit je pindakaas haalt. Mischien iets meer vet toevoegen?

Ik scan altijd de verpakking van het product wat gemaakt is. Dus pot kerrie of zakje kerriesaus.

Je eet weinig vet, zag dat je 33 gram vet uit je pindakaas haalt. Mischien iets meer vet toevoegen?

Is een beetje lastig want ik wil niet meer calorieën consumeren, dus dat zou betekenen dat ik iets zou moeten vervangen door iets wat meer vet heeft. Avondeten eer ik gewoon wat de pot schaft. Dus dan zou het ontbijt of lunch moeten zijn. Lunch heeft pindakaas dus vet, zou onlogisch zijn om dat te vervangen. Ontbijt heeft amper tot geen vet, maar is ook mijn maaltijd met de minste calorieën.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven