AndroidHealthClinic

Tip voor mensen die een Oly shoes willen aanschaffen

Bezoekers in dit topic

Ook even een setje lifter plus besteld en de nano's. Wel balen dat die extra 20% code vandaag niet meer werkt maar goed, er zit al flinke korting op. :o
 
Mijn Lifter Plus 2.0 shoes zijn al aangekomen. Maat was goed (gewoon mijn eigen maat genomen).
Zitten zeer goed, je voelt je aan de grond genageld.

Stom vraagje:
Ik had al wat gelezen over de u-form, 3 min in een oven van 90 graden, dus deed ik dat maar. Echter werd het u-form logo (text eigenlijk) niet rood bij mij... Wat filmpjes op youtube bekeken en wat opgezocht, maar bij diegene waarbij het label rood kleurde ging het steeds over het oude model.
Moet ik ook ergens een verkleuring zien of is dat niet meer van toepassing op het nieuwe model?
 
Van de Lifter Plus 2.0 heb ik maat 42,5 genomen en die zaten goed. Van de Nano 3.0 maat 42 en ook die zaten goed. Normaal draag ik altijd maat 42.

Voelen aan als zeer degelijke schoenen!
 
zal er nou echt nog veel verschil in die adidas powerperfect en die reebok lifter 2.0 plus zitten aangezien het allemaal uit dezelfde fabriek rolt?

Mijn Lifter Plus 2.0 shoes zijn al aangekomen. Maat was goed (gewoon mijn eigen maat genomen).
Zitten zeer goed, je voelt je aan de grond genageld.

Stom vraagje:
Ik had al wat gelezen over de u-form, 3 min in een oven van 90 graden, dus deed ik dat maar. Echter werd het u-form logo (text eigenlijk) niet rood bij mij... Wat filmpjes op youtube bekeken en wat opgezocht, maar bij diegene waarbij het label rood kleurde ging het steeds over het oude model.
Moet ik ook ergens een verkleuring zien of is dat niet meer van toepassing op het nieuwe model?

Ik heb geen idee of er veel verschil in zit, maar ik had dus gelezen over dat U-form en schoenen in de oven en zo en had daar geen zin in. Tevens als er geen aanbieding is bij reebok is de adidas powerperfect de goedkopere lifting variant (crossfit modellen met lagere of flexibele hakken niet meegerekend).
 
Wel klote dat de belgische site in het frans is :mad:

En nederland zend niet naar belgie :mad:
 
Als je frans suckt, gewoon effe de nederlandse site naast de belgische site openen, de indeling is hetzelfde.
 
Een weekje geleden nog wel. Ik had zelf nog een extra korting die dag, heb ong 70€ betaald voor de lifter plus 2.0 (levering inbegrepen). Wel de gele, heel lelijk als je het mij vraagt, maar ze zijn voor men homegym dus maakt me niet uit.
 
Een weekje geleden nog wel. Ik had zelf nog een extra korting die dag, heb ong 70€ betaald voor de lifter plus 2.0 (levering inbegrepen). Wel de gele, heel lelijk als je het mij vraagt, maar ze zijn voor men homegym dus maakt me niet uit.


GVD !!! ben ik dus te laat , had al verschillende maten bij zalando besteld om uit te testen welke maat ik zou hebben .


tjah dan zal ik ze maar terugsturen . ga never het dubbel betalen voor hetzelfde FML
 
Die dwaze reetfuck site houdt de mensen goed voor de gek .

10x belgische site bezocht GEEN korting nergens noppes .

nu via google een bepaald trefwoord getypt ??? crossfit schoen oid . kom ik op de kortingspagina uit ???

Maar snel even een paar besteld 80€ inclusief verzending ! maatje 42 =27.5cm volgens ree bok calculator . voeten opgemeten in winkel heb 27.2 ofzo dus


binnenkort ================> :lifter:


thanks aan TS
 
http://www.reebok.be/crossfit-hommes-outlet

Dat is de outlet, verkoopt wel geen nano 4.0 / lifter plus 2.0, enkel de vorige modellen. Is het dit wat je bedoelt?
Een week geleden had je wel voor dezelfde prijs (ik nog minder met die extra 20 procent korting) het nieuwe model..
 
http://www.reebok.be/crossfit-hommes-outlet

Dat is de outlet, verkoopt wel geen nano 4.0 / lifter plus 2.0, enkel de vorige modellen. Is het dit wat je bedoelt?
Een week geleden had je wel voor dezelfde prijs (ik nog minder met die extra 20 procent korting) het nieuwe model..


JA ben wat te laat . heb de gewone lifter 2.0 gekocht . deze zullen ook wel ok zijn hoop ik .

voor die prijs kan ik niet sukkelen , had eigenlijk liever de lifter plus gehad maar die vond ik niet meer in mijn schoenmaat .
 
JA ben wat te laat . heb de gewone lifter 2.0 gekocht . deze zullen ook wel ok zijn hoop ik .

voor die prijs kan ik niet sukkelen , had eigenlijk liever de lifter plus gehad maar die vond ik niet meer in mijn schoenmaat .

Dan was je toch niet echt te laat, want de lifter 2.0 is ook het nieuwe model (oud model was gewoon 'lifter').

Voor olymipische lifts en squats zullen de lifter plus wel een voordeel bieden. Echter voor all-around workouts (met wat cardio bijvoorbeeld) ben je dan weer beter af met de gewone lifters me dunkt. Ze zijn alletwee gewoon goed, no stress.
 
Back
Naar boven