TheDutchOak
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 278
- Lengte
- 1m99
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je hebt ze een maat kleiner gekocht, en nog vallen ze te groot uit?
Ik ben van plan om die crossfit lifter plus 2.0 te kopen. Heeft iemand die al binnen en welke maat heb je besteld? Ik wil niet dat ze bij mij te groot uitvallen.
Hebben die amerikanen zo'n dikke tenen of brede voorvoeten? Lengte is net goed, rond de hiel en middenvoet en vreef alles ok maar vanvoor toch echt te ruim naar mijn goesting
alle dikgedrukte werken ze bij mij prima mee.Ik heb mij de Crossfit Lifter Plus 2.0 aangeschaft, -50% en dan nog eens 20% extra, een mooie deal lijkt me. Als ik naar reviews kijk word er eigenlijk uitsluitend gesproken over snatch / clean & jerk, de olympische lifts dus. Bieden de schoenen echter ook een meerwaarde bij de compound lifts? Ik denk aan squats / overhead press / bench press / barbell rows / ..., want deze vertegenwoordigen een zeer groot gedeelte van mijn trainingsschema. Voor de deadlift zouden ze dan weer niet zo geschikt zijn blijkbaar.
Ik heb mij de Crossfit Lifter Plus 2.0 aangeschaft, -50% en dan nog eens 20% extra, een mooie deal lijkt me.
Als ik naar reviews kijk word er eigenlijk uitsluitend gesproken over snatch / clean & jerk, de olympische lifts dus.
Bieden de schoenen echter ook een meerwaarde bij de compound lifts? Ik denk aan squats / overhead press / bench press / barbell rows / ..., want deze vertegenwoordigen een zeer groot gedeelte van mijn trainingsschema. Voor de deadlift zouden ze dan weer niet zo geschikt zijn blijkbaar.
zal er nou echt nog veel verschil in die adidas powerperfect en die reebok lifter 2.0 plus zitten aangezien het allemaal uit dezelfde fabriek rolt?Voor adidas is er ook de site adidasspecialtysports met een weightlifting deel: http://www.adidasspecialtysports.nl/weightlifting/weightlifting-shoes Ik heb hier recent de Power Perfect 2 besteld voor 100 euro min 15% nieuwsbrief korting. Is officieel adidas, free returns, alleen vreemd dat het aanbod en de prijzen lijken te wijzigen. Begin december was de Power Perfect 2 100 euro, eind december 110 en de adipower wit 175 ipv. 195. en nu zie ik de Power Perfect 2 niet meer en is de adipower weer 195.