MuscleMeat

Tip voor mensen die een Oly shoes willen aanschaffen

Mijn pakketje is ook binnen :)

Apart dat nu veel geklaagd wordt over de hoge winstmarges van de mensen die deze schoenen nu doorverkopen. Terwijl die EUR 12 niet ver van de kostprijs van de schoen ligt, nagaan welke marges Reebok maakt...

Vergeet de marketingkosten niet. Die zijn bij grote merken vaak hoger dan de productiekosten.

Wij hebben trouwens 7 paar besteld. Hopelijk krijgen we ze vandaag binnen. Helemaal niets wordt doorverkocht. Ik ga ze wel enkele mensen cadeau doen.

Vergeet de marketingkosten niet. Die zijn bij grote merken vaak hoger dan de productiekosten.

Dat weet ik, ging meer om het idee. Maar je zou bijna denken dat Reebok crossfit heeft uitgevonden zo dik sponsoren ze de wedstrijden en atleten.
Deze actie laat ook zien hoe wanhopig Reebok/Adidas de strijd aan wilt gaan met het grote Nike.

Heb ze ook binnen. Zitten lekker :)

Apart dat nu veel geklaagd wordt over de hoge winstmarges van de mensen die deze schoenen nu doorverkopen. Terwijl die EUR 12 niet ver van de kostprijs van de schoen ligt, nagaan welke marges Reebok maakt...

Er wordt geklaagd over de hoge winstmarges die er gehanteerd worden bij het doorverkopen van de schoenen aan semi-bekenden in de DBB community, niet aan de winstmarges per sé.

Op marktplaats voor 80 euro verkopen en op DBB voor 50 ofzo, draagt al een stuk hoger 'moraal' vanuit mijn optiek :p
Maar misschien ben ik wel gewoon te soft :o.

Dat weet ik, ging meer om het idee. Maar je zou bijna denken dat Reebok crossfit heeft uitgevonden zo dik sponsoren ze de wedstrijden en atleten. Deze actie laat ook zien hoe wanhopig Reebok/Adidas de strijd aan wilt gaan met het grote Nike.
Adidas = Reebok

damn ik was niet thuis, briefje in de bus dat ik em bij postkantoor op moet halen,staat er adidas op dat briefje haha.

17 paar schoenen binnen :thumbup:

IMG_4944.JPG

heb zelf nog twee paar en een ervan wil ik wel verkopen. Vraag er 60 euro voor heb de mint groene met zwart en de gele met zwart, beide in maat 41 maar ze vallen groot uit heb zelf normaal maat 42.

heb zelf nog twee paar en een ervan wil ik wel verkopen. Vraag er 60 euro voor heb de mint groene met zwart en de gele met zwart, beide in maat 41 maar ze vallen groot uit heb zelf normaal maat 42.

Je hebt ze een maat kleiner gekocht, en nog vallen ze te groot uit?

Ik ben van plan om die crossfit lifter plus 2.0 te kopen. Heeft iemand die al binnen en welke maat heb je besteld? Ik wil niet dat ze bij mij te groot uitvallen.

Je hebt ze een maat kleiner gekocht, en nog vallen ze te groot uit?

Ik ben van plan om die crossfit lifter plus 2.0 te kopen. Heeft iemand die al binnen en welke maat heb je besteld? Ik wil niet dat ze bij mij te groot uitvallen.
Ik heb 42,5 past prima me maat is ook vaak 42/43. 42 was te klein bij de lifters.

Je hebt ze een maat kleiner gekocht, en nog vallen ze te groot uit? Ik ben van plan om die crossfit lifter plus 2.0 te kopen. Heeft iemand die al binnen en welke maat heb je besteld? Ik wil niet dat ze bij mij te groot uitvallen.

De nano's vallen als je een brede voet hebt groot uit: daar neem je een kleinere maat van.
De lifters en de lifters plus, vallen op maat, meestal.

hm ik heb adidas 42 ,en heb 42 besteld ,hoop toch wel dat ze passen.

De nano's vallen als je een brede voet hebt groot uit: daar neem je een kleinere maat van. De lifters en de lifters plus, vallen op maat, meestal.

Ok ty. Ik heb ze net besteld in mijn gewone maat. Nu afwachten maar. Ik ben benieuwd hoe ze mij bevallen.

De nano's vallen als je een brede voet hebt groot uit: daar neem je een kleinere maat van.
De lifters en de lifters plus, vallen op maat, meestal.

De nano 4.0 is superklein uitgevallen, ik heb 0.5cm aan teenruimte over, aan de voorkant. past net. :o
En ik heb een hele brede voet overigens.. :D

Ook bij esther valt hij redelijk klein.

De nano 4.0 is superklein uitgevallen, ik heb 0.5cm aan teenruimte over, aan de voorkant. past net. :o En ik heb een hele brede voet overigens.. :D Ook bij esther valt hij redelijk klein.

hoe kan zo'n lange sliert zo'n brede voeten hebben? :D

hmz...het kan verkeren dus!

hoe kan zo'n lange sliert zo'n brede voeten hebben? :D

hmz...het kan verkeren dus!

Lange sliert.. hoe noem je mij :O
Bij dat gebied vlak voordat m'n tenen beginnen heb ik vaak last dat het te breed is, wanneer ik schoenen koop. grr

Terug
Naar boven