AndroidHealthClinic

Tips stappen in Amsterdam

phantom1990

Competitive Bodybuilder
Waardering
8
Guyz,

vanaf 13 aug t/m 18 aug zit ik in het huis van me broer in A'dam. Nu heb ik wat vrienden uitgenodigd, en het plan is om daar te gaan stappen. Alleen het grote probleem is dat er 3 nog geen 18 zijn, waaronder ik. Nu gaan we wel proberen de powerzone binnen te komen, maar ik heb al vernomen dat daar een strenge ID controle is. Dus veel kans van slagen geef ik het niet. Iemand nog tips waar je leuk kan stappen in A"dam voor de minderjarige (hoeft niet perse -18 te zijn, kan ook 18+ zijn waar een minder streng ID beleid heerst) :D?

Alvast bedankt

Slaapplaats heeft ie al Maiskorrel.

Ik weet niet echt, ben niet zo into stappen. :D Op zich is er genoeg te doen.

Reguliers dwarsstraat vind ik wel wat voor je :p

• Topic Starter Topic Starter
Man er is zat te vinden... gewoon het Rembrantsplein of Leischeplein opgaan! Kroegen, discotheken heel de mik-mak.

Powerzone is zelf 1 van de mindere tenten en is gelegen bij het Amstelstation en totaal niet in het uitgaansgebied van A'dam!

Man er is zat te vinden... gewoon het Rembrantsplein of Leischeplein opgaan! Kroegen, discotheken heel de mik-mak.

Powerzone is zelf 1 van de mindere tenten en is gelegen bij het Amstelstation en totaal niet in het uitgaansgebied van A'dam!

Thnx voor de tip, ik zal is kijken op die pleinen daar. We gaan alleen liever naar een grote discotheek en dan denk ik toch gauw aan de powerzone (waar ze dus streng controleren) of de escape (maar die is 21 jaar en ouder). Maar dat zit er waarschijnlijk niet in.

Haha, met een dickparty op stap gaan is nooit goed. Als je dan ook nog underaged bent, maak je niet veel kans om binnen te komen. Maargoed, ik wens je veel succes. Ik vind Amsterdam geen fl**ker aan. Voor echt gezellige avonden moet je in Brabant of Groningen zijn. En dat zeg ik als Rotterdammer.

Ga naar de Melkweg daar is de kans een stuk groter dat je binnenkomt. Meandercafe mag je ook vast wel naar binnen en die kroegjes daar in de straat ook. Gewoon zeggen dat je student bent.

Probeer the escape eens

Paradiso + Melkweg > Al die breezertenten.

Je kan ff op bezoek bij Flowergirl

OOO
bij haar avatar staat lokatie A-dam
dat is jammer, kan je niet op bezoek

OOO
bij haar avatar staat lokatie A-dam
dat is jammer, kan je niet op bezoek

Bij haar wil ik niet eens op bezoek :roflol:

Thnx voor de tips gasten. Melkweg is dus de beste plek voor mij om te zijn, maar zitten daar niet alleen maar alternatievelingen en hippie's?

misschien kom ik je dan nog wel tegen :P

Paradiso + Melkweg > Al die breezertenten.

:thumbs:

Ik ben zelf niet ontzettend veel wezen stappen, maar paradiso en melkweg zijn allebei leuke tenten waar je met je sausage fest en minderjarig wel binnenkomt. Beetje alternatief maar toch wel beter dan veel hippe tenten. Jammer dat Club 11 weg is, ben er nooit geweest maar dat was wel een coole club met toffe DJ's wat ik gehoord heb.

Terug
Naar boven